Проблем с ускорението при загрял двигател???
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Проблем с ускорението при загрял двигател???
Общо взето, това ми е проблема, когато е студета колата си върви, но покарам ли малко градско, умира. Никакви грешки на диагностика, сменени свещи, дебитомер, филтри. Катализаторите не съм ги махнал още защото си търся колектори, но те ако са запушени и студена няма да върви. Съединителя не ми приплъзва в движение, само при тръгване по някога тресе. Направи ми впечатление че в смукателния колектор има масло, и не знам от къде влиза там?
Мотора е N52B25.
Мотора е N52B25.
- S_GonzaLes
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 629
- Регистриран на: 8.04.2004
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с ускорението при загрял двигател???
Ти почисти ли колектора за да видиш дали ще омасли пак?
А и за катализаторите, те започват да работят като се загреят но надали е от тях де...
А и за катализаторите, те започват да работят като се загреят но надали е от тях де...
- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Колектора не съм го разглобявал, но той се омаслява май от този филтър(oil separtor) който трябва да се смени. Колегата "mmmotorwerke" ми препоръча репрограмиране на DME,(каквото и да означава) и проверка на стойностите на ламбда сензорите и скороста но бензиновата помпа. Ще ги пробвам тези работи, но ако някой има друга идея да казва.
Re: Проблем с ускорението при загрял двигател???
На мен ми идва на акъла едно
елементарна идея... Пробвай да
смениш свещите, симптнома с
притрисане на двигателя при тръгване
ме навежда на тази мисъл...
елементарна идея... Пробвай да
смениш свещите, симптнома с
притрисане на двигателя при тръгване
ме навежда на тази мисъл...
- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: Проблем с ускорението при загрял двигател???
Имах в предвид че ми притриса като отпускам съединителя при потегляне, иначе свещите са нови.
- S_GonzaLes
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 629
- Регистриран на: 8.04.2004
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с ускорението при загрял двигател???
Сигорно някоя електроника е дала фира, и ЕКУ-то влиза в някакъв авариен режим и затова не върви както трябва...
- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: Проблем с ускорението при загрял двигател???
S_GonzaLes написа:Сигорно някоя електроника е дала фира, и ЕКУ-то влиза в някакъв авариен режим и затова не върви както трябва...
По горе съм писал че няма никакви грешки, ако е в авариен режим трябва да запише грешка.
- S_GonzaLes
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 629
- Регистриран на: 8.04.2004
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с ускорението при загрял двигател???
Тук си прав, съжалявам но повече не мога да ти помогна.
Успех с бързото разкриване на проблема и разрешаването му.
Успех с бързото разкриване на проблема и разрешаването му.
Re: Проблем с ускорението при загрял двигател???
най-вероятното е цпц- crank position sensor (сенсора които определя дали ти се върти коляновия вал). те като дадат фира като загреят и спират да работят и компа решава че двигателя е спрял и спира да подава гориво.
смени го. мисля, че е това но... ако не е това... горивната помпа като загрее дава дефект.
или тя е дала фира или горивния филтър ти е запушен и трябва да се смени (и помпата е дала също фира от претоварване)
завинти един манометър на рейката за горивото и като ти спре следващия път погледни да видиш дали имаш налягане. ако нямаш- виж по-горе
ако имаш налягане и явно не е свързано с гориво или сенсора за коляновия вал- еку-то ти му се е отлепил някои радиатор вътре и като загреят чиповете прегряват.
но най-вероятно е сенсора на коляновия вал
смени го. мисля, че е това но... ако не е това... горивната помпа като загрее дава дефект.
или тя е дала фира или горивния филтър ти е запушен и трябва да се смени (и помпата е дала също фира от претоварване)
завинти един манометър на рейката за горивото и като ти спре следващия път погледни да видиш дали имаш налягане. ако нямаш- виж по-горе
ако имаш налягане и явно не е свързано с гориво или сенсора за коляновия вал- еку-то ти му се е отлепил някои радиатор вътре и като загреят чиповете прегряват.
но най-вероятно е сенсора на коляновия вал
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: Проблем с ускорението при загрял двигател???
Тая седмица ще я поразхвърлям малко в бокса и започвам да сменям под ред, съединител, горивен филтър, датчик на коляновия вал, и може би ламбда сондите. Ако и тогава не се оправи 

Re: Проблем с ускорението при загрял двигател???
съединителя ти не ти е проблема.
цпц, горивен филтър, помпа, еку...
в този ред.
цпц, горивен филтър, помпа, еку...
в този ред.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- robkobg
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 19.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: e39
Re: Проблем с ускорението при загрял двигател???
Провери какви стойности поддава датчикът за температура на охладителната система към Еcu-то. Може да не отчита правилно.
Провери ли, за нагари по свещите?
Провери ли, за нагари по свещите?
- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: Проблем с ускорението при загрял двигател???
robkobg написа:Провери какви стойности поддава датчикът за температура на охладителната система към Еcu-то. Може да не отчита правилно.
Провери ли, за нагари по свещите?
Датчика отчита коректно 85-88 градуса. Свещите са нови njk platinum. Днес поразгледах интейк-а, и устонових че дърпа много горещ въздух от радиатора. Също така самата филтърна кутия се нагрява зверски. Намислил съм да облепя кутията с някакво термо-фолио и да изолирам радиатора в горната част от към въздуховодите.
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Проблем с ускорението при загрял двигател???
Колега а има ли го варианта да се вкарваш излишно в някав филм и колата да се ОК ... 

- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: Проблем с ускорението при загрял двигател???
Колата вървеше коренно различно като я взех от Германия, и сега си върви на моменти и точно това ме вбесява че не знам от какво се прецаква.
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани