Тема 4: Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: Тема 4: Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Колеги здравейте, мнение за този автомобил?
https://www.mobile.bg/obiava-1173744545 ... -navi-auto
и кое е по добре 325д или 330д ?
https://www.mobile.bg/obiava-1173744545 ... -navi-auto
и кое е по добре 325д или 330д ?
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8377
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 4: Съвети и въпроси относно избор на Е9х
аз не мога да разбера, тия коли на 10 години и на 20 години все една цена гонят
аз не бих дал толкова пари за нерегистрирана и необслужена кола, без пакет, без екстри
скандално

аз не бих дал толкова пари за нерегистрирана и необслужена кола, без пакет, без екстри

скандално

You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Тема 4: Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте и от мен, приятели. За жалост след като издуха гарнитурата и ръждата става все повече на е36-чката ми... Взех да се оглеждам за кола. Класически случай съм, ограничен бюджет около 8000-9000, Е90/Е91, гледам вече и дизелови, но не карам много извънградско. Ходих на няколко огледа, виждат ми се по-запазени принципно и на теория по-стабилни от бензина, но предпочитам да си имат ДПФ и ЕГР, което силно ограничава избора ми.
Та, първата която все пак не беше противна и загледах повече - запазена "швейцарка" 318i с хубав салон, подгрев, поставки и по-добрите седалки. Разбрах се с човека, че евентуално ще ида на повторен оглед за компютър и каране, но исках да се допитам първо до вас, тъй като е нов внос, което лично мен ме притеснява допълнително.
Първото нещо е, че в Carvertical нямаше абсолютно никаква информация, за пръв път виждам подобно нещо - единствено едни 13 километра явно след завода до някъде и после - бял лист! Нито километри, нито прегледи, нито събития или ремонти... Какви може да са причините според вас, кражба, сериозна катастрофа, сменен двигател? ВИН-а, който ми дадоха си е като на двигателния отсек, но никаква информация... Бензинка е, 318, което на теория ме задоволява, но и акумулаторът беше паднал.
Може ли това да се прави, за да се забравят някакви грешки например? В bimmer.work сайт-а също не я засича и не дава списък с екстрите и описания, много се озадачавам. Също ми направи впечатление, че имаше книжка, но първите няколко печата не бяха от сервиз на BMW, което май беше нормално ако е била гаранционна в началото.
Второто нещо е, погледнах повърхностно двигателя и ето две клипчета.
https://youtu.be/upKI0Ig2l6c - Чудя се този теч дали е по-вероятно да е само от масленото тяло. Главата не може да се спука току-така, нали, понеже ми се видя доста маслото в първия момент.
https://youtu.be/i8s-aQlO6Ck - И второто - така ли що-годе изглежда "разхлабена верига" при бензиновите, за да си правя сметка какво ще е най-належащо веднага след покупка.
Много ще съм благодарен за мнения, защото тепърва трябва да ида с диагностик и да видя поне налягането на маслото и дали са замърсени катализаторите в ISTA, което тогава ще ме откаже де, но има време.
По някакъв ме привлича колицата, но може ли да е толкова "мистериозна"?
Та, първата която все пак не беше противна и загледах повече - запазена "швейцарка" 318i с хубав салон, подгрев, поставки и по-добрите седалки. Разбрах се с човека, че евентуално ще ида на повторен оглед за компютър и каране, но исках да се допитам първо до вас, тъй като е нов внос, което лично мен ме притеснява допълнително.
Първото нещо е, че в Carvertical нямаше абсолютно никаква информация, за пръв път виждам подобно нещо - единствено едни 13 километра явно след завода до някъде и после - бял лист! Нито километри, нито прегледи, нито събития или ремонти... Какви може да са причините според вас, кражба, сериозна катастрофа, сменен двигател? ВИН-а, който ми дадоха си е като на двигателния отсек, но никаква информация... Бензинка е, 318, което на теория ме задоволява, но и акумулаторът беше паднал.
Може ли това да се прави, за да се забравят някакви грешки например? В bimmer.work сайт-а също не я засича и не дава списък с екстрите и описания, много се озадачавам. Също ми направи впечатление, че имаше книжка, но първите няколко печата не бяха от сервиз на BMW, което май беше нормално ако е била гаранционна в началото.
Второто нещо е, погледнах повърхностно двигателя и ето две клипчета.
https://youtu.be/upKI0Ig2l6c - Чудя се този теч дали е по-вероятно да е само от масленото тяло. Главата не може да се спука току-така, нали, понеже ми се видя доста маслото в първия момент.
https://youtu.be/i8s-aQlO6Ck - И второто - така ли що-годе изглежда "разхлабена верига" при бензиновите, за да си правя сметка какво ще е най-належащо веднага след покупка.
Много ще съм благодарен за мнения, защото тепърва трябва да ида с диагностик и да видя поне налягането на маслото и дали са замърсени катализаторите в ISTA, което тогава ще ме откаже де, но има време.
По някакъв ме привлича колицата, но може ли да е толкова "мистериозна"?
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1644
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Тема 4: Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Прочети и темата за N42/43/46 в Е46 подфорума... Малко са 'рискови' тези мотори!
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани