Проблем с ниски обороти 325и 218к.с. (DME 2D06), богата смес
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
36 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- refractory1899
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 121
- Регистриран на: 15.06.2018
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: X5 3.0d 2007
Re: Проблем с ниски обороти 325и 218к.с. (DME 2D06), богата
Освен това изцяло липсва гарнитура на моторчето на валвтроника - сложено е директно. От там дали не може да дърпа въздух евентуално..?
Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
- pimpo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 604
- Регистриран на: 24.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
- Детайли за колата: N42B20
Re: Проблем с ниски обороти 325и 218к.с. (DME 2D06), богата
Аз съм гонил нарушен вакуум със малко компресорче от централно заключване, като използвам всмукателния канал, но на н42 мотор.
На загасен мотор вадиш филтърната кутия, залепяш с няколко ката яко тиско входа на дроселовата клапа, вадиш маркуча от картерната вентилация и на негово място слагаш маркуча към компресора за да направи вакуум в колектора. Ако смуче от някъде, то се чува ясно.
Но това е половината работа
Тя ще хване проблем само в смукателя и около него. Другата половина е откъм картера. Прехвърляш вакуума към вече извадения маркуч на картерната вентилация. И там по същия начин слушаш за съскане и евентуално го локализираш. Може да е гарнитура на картера, на капака наклапаните, на сензора за положението на вала. Възможности много.
А ако имаш как да си направиш приспособление за закрепяне директно към дроселовата клапа, ще стане всичко наведнъж. Но трябва да е доста здраво и самото то да не изпуска, защото вакуума трябва да е сериозен.
На загасен мотор вадиш филтърната кутия, залепяш с няколко ката яко тиско входа на дроселовата клапа, вадиш маркуча от картерната вентилация и на негово място слагаш маркуча към компресора за да направи вакуум в колектора. Ако смуче от някъде, то се чува ясно.
Но това е половината работа

А ако имаш как да си направиш приспособление за закрепяне директно към дроселовата клапа, ще стане всичко наведнъж. Но трябва да е доста здраво и самото то да не изпуска, защото вакуума трябва да е сериозен.
Кога се пише "И" и кога "Й"
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
- refractory1899
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 121
- Регистриран на: 15.06.2018
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: X5 3.0d 2007
Re: Проблем с ниски обороти 325и 218к.с. (DME 2D06), богата
pimpo написа:Аз съм гонил нарушен вакуум със малко компресорче от централно заключване, като използвам всмукателния канал, но на н42 мотор.
На загасен мотор вадиш филтърната кутия, залепяш с няколко ката яко тиско входа на дроселовата клапа, вадиш маркуча от картерната вентилация и на негово място слагаш маркуча към компресора за да направи вакуум в колектора. Ако смуче от някъде, то се чува ясно.
Но това е половината работаТя ще хване проблем само в смукателя и около него. Другата половина е откъм картера. Прехвърляш вакуума към вече извадения маркуч на картерната вентилация. И там по същия начин слушаш за съскане и евентуално го локализираш. Може да е гарнитура на картера, на капака наклапаните, на сензора за положението на вала. Възможности много.
А ако имаш как да си направиш приспособление за закрепяне директно към дроселовата клапа, ще стане всичко наведнъж. Но трябва да е доста здраво и самото то да не изпуска, защото вакуума трябва да е сериозен.
Филмът при мен е, че картерната вентилация е под колектора на майка си в дивия, трябва всичко да се сваля, иначе идеята ти е добра, и мисля, че директно на дросела е вариантът. Отделно - относно въпроса с липсата на уплътнение на моторчето на валвтроника, от там дали не може да смуче някакъв въздух? Масло доколкото видях не тече, което е интересно, предвид липсата на гарнитура, явно достатъчно добре си приляга, ама знам ли? Ще взема една гарнитура, ама никъде я нямат налична - трябва от М-Кар софия да я поръчвам.
- refractory1899
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 121
- Регистриран на: 15.06.2018
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: X5 3.0d 2007
Re: Проблем с ниски обороти 325и 218к.с. (DME 2D06), богата
Ново 20 - като изключа датчика на валвтроника оборотите се стабилизират...?? При подаване и пускане на газта се държи малко странно, падат до 1000-1100, стоят 1-2 секунди така и след това де нормализират.
Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
Re: Проблем с ниски обороти 325и 218к.с. (DME 2D06), богата
0,9волта ми се струва ленива ламбда сонда преди катализатора.
- Djaniko0o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: 25.05.2013
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325i N52
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Проблем с ниски обороти 325и 218к.с. (DME 2D06), богата
Здравейте! Каква беше причината тъй като имам същите симптоми и същата грешка а няма изтичане на вакуум.
"Бавно" е субективно понятие, което само ти си знаеш какво означава 

36 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани