Проблем с ниски обороти 325и 218к.с. (DME 2D06), богата смес

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 15.06.2018
Местоположение: Пловдив, България
Пол: Мъж
Кара: X5 3.0d 2007

Re: Проблем с ниски обороти 325и 218к.с. (DME 2D06), богата

Мнение от refractory1899 » 11 Дек 2019, 20:08

Освен това изцяло липсва гарнитура на моторчето на валвтроника - сложено е директно. От там дали не може да дърпа въздух евентуално..?

Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 604
Регистриран на: 24.01.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е46
Детайли за колата: N42B20

Re: Проблем с ниски обороти 325и 218к.с. (DME 2D06), богата

Мнение от pimpo » 12 Дек 2019, 14:24

Аз съм гонил нарушен вакуум със малко компресорче от централно заключване, като използвам всмукателния канал, но на н42 мотор.
На загасен мотор вадиш филтърната кутия, залепяш с няколко ката яко тиско входа на дроселовата клапа, вадиш маркуча от картерната вентилация и на негово място слагаш маркуча към компресора за да направи вакуум в колектора. Ако смуче от някъде, то се чува ясно.
Но това е половината работа :) Тя ще хване проблем само в смукателя и около него. Другата половина е откъм картера. Прехвърляш вакуума към вече извадения маркуч на картерната вентилация. И там по същия начин слушаш за съскане и евентуално го локализираш. Може да е гарнитура на картера, на капака наклапаните, на сензора за положението на вала. Възможности много.
А ако имаш как да си направиш приспособление за закрепяне директно към дроселовата клапа, ще стане всичко наведнъж. Но трябва да е доста здраво и самото то да не изпуска, защото вакуума трябва да е сериозен.
Кога се пише "И" и кога "Й"

1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ

2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 15.06.2018
Местоположение: Пловдив, България
Пол: Мъж
Кара: X5 3.0d 2007

Re: Проблем с ниски обороти 325и 218к.с. (DME 2D06), богата

Мнение от refractory1899 » 12 Дек 2019, 14:36

pimpo написа:Аз съм гонил нарушен вакуум със малко компресорче от централно заключване, като използвам всмукателния канал, но на н42 мотор.
На загасен мотор вадиш филтърната кутия, залепяш с няколко ката яко тиско входа на дроселовата клапа, вадиш маркуча от картерната вентилация и на негово място слагаш маркуча към компресора за да направи вакуум в колектора. Ако смуче от някъде, то се чува ясно.
Но това е половината работа :) Тя ще хване проблем само в смукателя и около него. Другата половина е откъм картера. Прехвърляш вакуума към вече извадения маркуч на картерната вентилация. И там по същия начин слушаш за съскане и евентуално го локализираш. Може да е гарнитура на картера, на капака наклапаните, на сензора за положението на вала. Възможности много.
А ако имаш как да си направиш приспособление за закрепяне директно към дроселовата клапа, ще стане всичко наведнъж. Но трябва да е доста здраво и самото то да не изпуска, защото вакуума трябва да е сериозен.


Филмът при мен е, че картерната вентилация е под колектора на майка си в дивия, трябва всичко да се сваля, иначе идеята ти е добра, и мисля, че директно на дросела е вариантът. Отделно - относно въпроса с липсата на уплътнение на моторчето на валвтроника, от там дали не може да смуче някакъв въздух? Масло доколкото видях не тече, което е интересно, предвид липсата на гарнитура, явно достатъчно добре си приляга, ама знам ли? Ще взема една гарнитура, ама никъде я нямат налична - трябва от М-Кар софия да я поръчвам.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 15.06.2018
Местоположение: Пловдив, България
Пол: Мъж
Кара: X5 3.0d 2007

Re: Проблем с ниски обороти 325и 218к.с. (DME 2D06), богата

Мнение от refractory1899 » 14 Дек 2019, 15:17

Ново 20 - като изключа датчика на валвтроника оборотите се стабилизират...?? При подаване и пускане на газта се държи малко странно, падат до 1000-1100, стоят 1-2 секунди така и след това де нормализират.

Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 288
Регистриран на: 16.12.2010
Пол: Мъж

Re: Проблем с ниски обороти 325и 218к.с. (DME 2D06), богата

Мнение от гумата » 25 Дек 2019, 0:26

0,9волта ми се струва ленива ламбда сонда преди катализатора.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 25.05.2013
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW 325i N52
Мечтае да кара: Самолет

Re: Проблем с ниски обороти 325и 218к.с. (DME 2D06), богата

Мнение от Djaniko0o » 29 Ное 2024, 23:03

Здравейте! Каква беше причината тъй като имам същите симптоми и същата грешка а няма изтичане на вакуум.
"Бавно" е субективно понятие, което само ти си знаеш какво означава :mhihi:

Предишна

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook