Проблем с подгревна свещ на първи цилиндър!
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с подгревна свещ на първи цилиндър!
Здравейте, пиша ви относно проблем който имам с подгревната свещ само на първи цилиндър, а именно, че изгаря точно след година и половина! Всеки път като изгори при развиването и резбата затяга и ваденето и е приключение. Започва се едно завиване отвиване докато се развие нацяло.
След като се извади върха и е целия в дебело коксово покритие( бяло на вид). Преди изгарянето на конкретната свещ съм забелязал, че корекцията на дюзата скача рязко сутрин до +1.9. Преди да установя, че проблема е може би в свещта или в резбата на свещта, съм носил дюзата на първи цилиндър на стенд и е перфектна, повтаря оригиналния номер написан на нея. Компресията е мерена и е 27 на всички цилиндри. След като се смени свещта, корекцита веднага пада до 0.2 и така докато мине година и нещо и започне да не грее както трябва и да изгори.
Сега пак ми се налага да я сменя и вече се чудя къде е проблема, в нея или в резбата на главата. Възможно ли е резбата на главата да пропуска и да губи компресия, след което да започне да трупа кокс по върха и по резбата и поради което след време да изгаря? Ако е резбата, как се оправя веднага с новата свещ корекцията на цилндъра, ако пропуска резбата, тя трябва да пропуска и с новата свещ нали така?
Примерно да не е качествена свещта, но на другите цилиндри са същите купувани от едно и също място и не са мръдни изобщо. Всичките свещи са Beru, релето също е сменяно и е чисто ново Beru.
Моля някой ако е имал подобен проблем да пише, че вече ми омръзна да сменям свещ само на един цилиндър.
Колата е Е90 320д 163к.с
След като се извади върха и е целия в дебело коксово покритие( бяло на вид). Преди изгарянето на конкретната свещ съм забелязал, че корекцията на дюзата скача рязко сутрин до +1.9. Преди да установя, че проблема е може би в свещта или в резбата на свещта, съм носил дюзата на първи цилиндър на стенд и е перфектна, повтаря оригиналния номер написан на нея. Компресията е мерена и е 27 на всички цилиндри. След като се смени свещта, корекцита веднага пада до 0.2 и така докато мине година и нещо и започне да не грее както трябва и да изгори.
Сега пак ми се налага да я сменя и вече се чудя къде е проблема, в нея или в резбата на главата. Възможно ли е резбата на главата да пропуска и да губи компресия, след което да започне да трупа кокс по върха и по резбата и поради което след време да изгаря? Ако е резбата, как се оправя веднага с новата свещ корекцията на цилндъра, ако пропуска резбата, тя трябва да пропуска и с новата свещ нали така?
Примерно да не е качествена свещта, но на другите цилиндри са същите купувани от едно и също място и не са мръдни изобщо. Всичките свещи са Beru, релето също е сменяно и е чисто ново Beru.
Моля някой ако е имал подобен проблем да пише, че вече ми омръзна да сменям свещ само на един цилиндър.
Колата е Е90 320д 163к.с
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с подгревна свещ на първи цилиндър!
Релето трябва да е оригинално. Преди монтаж резбата на свещта се маже с високотемпературна грес, стяга се с динамометричен ключ. Ако с резбата на главата има проблем се коригира с метчик.
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани