Много проблеми с n53
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- Даниел Христозов
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 22.05.2024
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Е93
- Мечтае да кара: Е38
- Детайли за колата: Постоянно счупена
Много проблеми с n53
Здравейте! От една седмица чета темите и не намирам подобен на моят проблем.Февруари си купих първата си кола. Много красиво Е93 325i с лек теч на масло и други дребни (поне тогава си мислех че са дребни) проблеми. Старият собственик ми я даде топла да я пробвам и аз не се усетих. Карах я и на доверен сервиз и те не намериха нищо сериозно. На другият ден запалвам колата с ентусиазъм и... работеше много неравномерно и дори светна чек-а. Карах я на сервизи но проблема остава. Сменил съм бобини,капак на клапани много гарнитури и др. За съжаление се наложи да свикна с този проблем и си я карам така от тогава. Забравих да спомена че тресе само около 5мин. и се успокоява.Гледам че доста такива теми има и се бях успокойл .От една седмица обаче излизат още проблеми. Когато колата загрее спира да има мощност и се чува едно тракане на двигателя(толкова че все едно всеки един момент ще се счупи) и колата губи мощност.
Тракането наистина е много силно. Утре ще карам колата малко извънградско Хасково-Пловдив и ме притеснява че колата изведнъж спира мощността. Също така има ли проблеми за буталата? Да не вземат да се стопят.
Забравих да кажа, че колата не записва никакви грешки на таблото. На диагностика е била след последният ремонт-преди 3 седмици. Записва само проблем с комуникацията между модулите. Казаха ми че дюзите и помпата са добре но вече незнам дали да им вярвам.
Тракането наистина е много силно. Утре ще карам колата малко извънградско Хасково-Пловдив и ме притеснява че колата изведнъж спира мощността. Също така има ли проблеми за буталата? Да не вземат да се стопят.
Забравих да кажа, че колата не записва никакви грешки на таблото. На диагностика е била след последният ремонт-преди 3 седмици. Записва само проблем с комуникацията между модулите. Казаха ми че дюзите и помпата са добре но вече незнам дали да им вярвам.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6219
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Много проблеми с n53
Колега, по-добре не я карай докато не се отстрани проблема. Пишеш, че са сменени бобините, но с какви? Дали са правилните, при някои варианти има няколко модификации- момента с подбора на частите не е толкова елементарен колкото изглежда. По таблото не можеш нищо да разбереш. Като начало колата трябва да се закачи за диагностика в момента, в който двигателя работи неравномерно, за да се види от живите данни, какво точно се случва.
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3923
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Много проблеми с n53
Извади свещите и виж дали са мокри, ако са си за дюзи... които вероятно струват колкото колата ти.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Даниел Христозов
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 22.05.2024
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Е93
- Мечтае да кара: Е38
- Детайли за колата: Постоянно счупена
Re: Много проблеми с n53
Ще ми препоръчате ли сервиз? Няма значение къде. Когато загася колата и я запаля се оправя за минута две. Странното е че проблема се появи когато за първи път заредих на Лукойл. Възможно ли е да е от лошо гориво? Също колата има още много проблеми с омасляване от двигателя и скоростната кутия, комфортният достъп, огледалото не отива надолу когато съм на задна и др.. Преди няколко дни я измиха отдолу (дали е възможно и да е от това?) и сега пак капе масло на асфалта.
Относно свещите- тези дни ще ги сменям и ще ги видя.
Знам че ще става скъпо но тя колата вече е непродаваема.
Благодаря за съветите!
Относно свещите- тези дни ще ги сменям и ще ги видя.
Знам че ще става скъпо но тя колата вече е непродаваема.
Благодаря за съветите!
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3923
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Много проблеми с n53
От Хасково ли си? Виш shopaza
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 828
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Много проблеми с n53
Ако си от Хасково ходи до Димитровград! Автосервиз Дуранов още на влизане в дясно се пада! Работят само с оригинални програми + ,че съм чувал ,че дават гаранция за извършения ремонт! В Хасково няма читав майстор гарантирам ти го.
- Даниел Христозов
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 22.05.2024
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Е93
- Мечтае да кара: Е38
- Детайли за колата: Постоянно счупена
Re: Много проблеми с n53
Тези дни я карах на няколко места. Колата дава грешки в помпата за високо налягане и в дюзите. Странното е че не дават корекции а просто се ограничават. Докато я връщах от майсторите пак се прояви проблема и за късмет ме пратиха при един сервиз в който гредаха живи данни. Датчика да рейла давал 7 бара и доколкото разбрах катализатора е към края. Колата ограничава мощността поради екологични причини когато загрее. Така че другата седмица ще видят свещите и ще сменят датчика. Колата скоро не е тракала а просто ограничава мощността и не работи добре. Все пак колата няма да я карам до тогава. Карам я със А100 но мрежата на горивната помпа в резервоара (ниското налягане) сменя ли се?
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани