Проблем със скоростната (ръчна ) кутия
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Проблем със скоростната (ръчна ) кутия
Здравей, аз имах и имам същия проблем, сменихме маслото разлика имаше първите 2000-3000 км. Като цяло далеч по леко влиза сега, но не е мазно.
Бях пускал същата тема, някой бе казал именно за тези тампони на скоростния лост.
Леко се съмнявам да е от тях...но не пречи да се пробвам да ги сменя и аз.
Това с маслото, малко ме е страх да си призная да го пробвам.
Сретан от M539 беше сменил на М5 е60, което идва с MTF LT-2, със ATF toptech 100 1000 with mtf lt2. Като сподели положителни мнения.
Искам да кажа, че не се притеснявай, явно е често срещан проблем. Какво точно трябва обаче да се подмени-тук не съм сигурен.
Като бях чел за този проблем в Щатските и UK форуми, чисто нови коли на по 30к км, споделяха за същия проблем .
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Бях пускал същата тема, някой бе казал именно за тези тампони на скоростния лост.
Леко се съмнявам да е от тях...но не пречи да се пробвам да ги сменя и аз.
Това с маслото, малко ме е страх да си призная да го пробвам.
Сретан от M539 беше сменил на М5 е60, което идва с MTF LT-2, със ATF toptech 100 1000 with mtf lt2. Като сподели положителни мнения.
Искам да кажа, че не се притеснявай, явно е често срещан проблем. Какво точно трябва обаче да се подмени-тук не съм сигурен.
Като бях чел за този проблем в Щатските и UK форуми, чисто нови коли на по 30к км, споделяха за същия проблем .

Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Re: Проблем със скоростната (ръчна ) кутия
Здравейте!
След като дадох колата, за да се диагностицира проблема (чрез разглабяне на въпросната скоростна кутия) се оказа, че проблемите са два- самата кутия и от съединителя.
По кутията трябва да се сменят: вътрешните лагери на първичниа вал и две муфи, които са за 1-ва и 3-та скорост.
По съединителя трябва да са смени феродовия притискателен лагер и евентуално помпите.
Целия ремонт може да отиде към 3000лв., а само работата към 1200, но трябва да си намеря сама части. Другия вариант е да се замени с друга скоростна кутия, за да е по- евтино. И се чудя какво да правя.
Също така специалиста спомена, че моторите на този модел (318И, 2009, бензин, 143 конски сили) са едни от най- слабите, които БМВ са правили, затова се чудя дали да я правя или да я продам на по- ниска цена заради проблема.
Би било добре, ако ми препоръчате място, от което да си купя части.
След като дадох колата, за да се диагностицира проблема (чрез разглабяне на въпросната скоростна кутия) се оказа, че проблемите са два- самата кутия и от съединителя.
По кутията трябва да се сменят: вътрешните лагери на първичниа вал и две муфи, които са за 1-ва и 3-та скорост.
По съединителя трябва да са смени феродовия притискателен лагер и евентуално помпите.
Целия ремонт може да отиде към 3000лв., а само работата към 1200, но трябва да си намеря сама части. Другия вариант е да се замени с друга скоростна кутия, за да е по- евтино. И се чудя какво да правя.
Също така специалиста спомена, че моторите на този модел (318И, 2009, бензин, 143 конски сили) са едни от най- слабите, които БМВ са правили, затова се чудя дали да я правя или да я продам на по- ниска цена заради проблема.
Би било добре, ако ми препоръчате място, от което да си купя части.
- ivanski_2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 693
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: V8 HEMI
Re: Проблем със скоростната (ръчна ) кутия
Julsss написа:Здравейте!
След като дадох колата, за да се диагностицира проблема (чрез разглабяне на въпросната скоростна кутия) се оказа, че проблемите са два- самата кутия и от съединителя.
По кутията трябва да се сменят: вътрешните лагери на първичниа вал и две муфи, които са за 1-ва и 3-та скорост.
По съединителя трябва да са смени феродовия притискателен лагер и евентуално помпите.
Целия ремонт може да отиде към 3000лв., а само работата към 1200, но трябва да си намеря сама части. Другия вариант е да се замени с друга скоростна кутия, за да е по- евтино. И се чудя какво да правя.
Също така специалиста спомена, че моторите на този модел (318И, 2009, бензин, 143 конски сили) са едни от най- слабите, които БМВ са правили, затова се чудя дали да я правя или да я продам на по- ниска цена заради проблема.
Би било добре, ако ми препоръчате място, от което да си купя части.
Моят съвет е , ако колата не е поддържана МНОГО добре - продавай, този мотор има потенциал да глътне МНОГО пари и накрая пак си остава 143 коня .........
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... 

- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1636
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Проблем със скоростната (ръчна ) кутия
Ако нямаш особени проблеми с колата, освен този, и си я познаваш добре, по-добре слагайте друга кутия, като преди това я пробвайте, ако е възможно! Ще и направите ревизия на съединителя, но ще е по-евтино от ремонта на тази... По принцип са доста здрави тези скоростни кутии и при нормална употреба нямат проблеми... Иначе колегата по-горе е прав!
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- ceco_kd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 381
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318i
- Мечтае да кара: На челна стойка.
- Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.
Re: Проблем със скоростната (ръчна ) кутия
А какъв е точно проблема с 3 скорост? Помня, че беше писала за това, че не влиза първа скорост и ти дадох съвет ако след като вкараш втора и после първа се случват нещата да не се занимаваш изобщо и да си караш колата. 3 хиляди за ремонт просто....уау. Не бих вкарвал такива пари в такава кола, но ако ти си преценяваш, че си заслужава....не знам. Както и горе са писали колеги си търси втора употреба от морга и мисля, че за такава част съвсем спокойно може да се договориш за тест период една седмица. Само, че ако трябва да се сваля и тази в тази една седмица....ще е приятно единствено за майстора ти.
Изпратено от моят SM-A725F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A725F с помощта на Tapatalk
Карам бавно! Стигам Бързо!
Re: Проблем със скоростната (ръчна ) кутия
[quote="ceco_kd"]А какъв е точно проблема с 3 скорост? Помня, че беше писала за това, че не влиза първа скорост и ти дадох съвет ако след като вкараш втора и после първа се случват нещата да не се занимаваш изобщо и да си караш колата. 3 хиляди за ремонт просто....уау. Не бих вкарвал такива пари в такава кола, но ако ти си преценяваш, че си заслужава....не знам. Както и горе са писали колеги си търси втора употреба от морга и мисля, че за такава част съвсем спокойно може да се договориш за тест период една седмица. Само, че ако трябва да се сваля и тази в тази една седмица....ще е приятно единствено за майстора ти.
По принцип няма проблем с 3-тата скорост като я карам, но така каза специалиста, че и там имало проблем.
Просто във всички случаи ще съм на загуба, въпроса е в кой случай ще е по- малка.
Аз я купих преди месец след преглед в сервиз за 8800, защото в серивиза казаха, че има само някакъв носач за смяна, а всичко останоло било ок. Даже след като я купих я дадох и в друг сервиз за тоя носач и казаха, че по принцип колата е ок. Само тея скорости са проблема, който си е доста скъп.
Ако я продам непоправена едва ли някой ще ми даде повече от 7000лв, макар че съм дала 1000лв. и за каско до другата година, платила съм ѝ и гражданската до май месец, просто много тъп късмет извадих и съм много разочарована.
По принцип няма проблем с 3-тата скорост като я карам, но така каза специалиста, че и там имало проблем.
Просто във всички случаи ще съм на загуба, въпроса е в кой случай ще е по- малка.
Аз я купих преди месец след преглед в сервиз за 8800, защото в серивиза казаха, че има само някакъв носач за смяна, а всичко останоло било ок. Даже след като я купих я дадох и в друг сервиз за тоя носач и казаха, че по принцип колата е ок. Само тея скорости са проблема, който си е доста скъп.
Ако я продам непоправена едва ли някой ще ми даде повече от 7000лв, макар че съм дала 1000лв. и за каско до другата година, платила съм ѝ и гражданската до май месец, просто много тъп късмет извадих и съм много разочарована.
- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 422
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: Проблем със скоростната (ръчна ) кутия
Някои "мастери" като видят жена в сервиза и се опитват да я качат на пързалката
.За 3 бона къв ремонт ще и прави на тази кутия
.Потърси мнение от друг сервиз ,ако и там кажат такава сума ремонта едва ли си струва,а кутия 2-ра ръка е руска рулетка....повечето са свалени от колите и може да си купиш още по-скапана.


- ivanski_2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 693
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: V8 HEMI
Re: Проблем със скоростната (ръчна ) кутия
Напълно си прави че може да уцели по скапана. но точно този мотор….Ивайло Димов написа:Някои "мастери" като видят жена в сервиза и се опитват да я качат на пързалката.За 3 бона къв ремонт ще и прави на тази кутия
.Потърси мнение от друг сервиз ,ако и там кажат такава сума ремонта едва ли си струва,а кутия 2-ра ръка е руска рулетка....повечето са свалени от колите и може да си купиш още по-скапана.
Не случайно предишната му версият темата във форума е със заглавие “Най-скапаният мотор на бмв ….” Просто тази висока работна температура тук, и разни други специфики прецакват доста неща.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... 

- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1199
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Проблем със скоростната (ръчна ) кутия
В случая не става дума за N46N, а за N43.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
- Guberkov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 511
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Проблем със скоростната (ръчна ) кутия
ivanski_2 написа:Напълно си прави че може да уцели по скапана. но точно този мотор….Ивайло Димов написа:Някои "мастери" като видят жена в сервиза и се опитват да я качат на пързалката.За 3 бона къв ремонт ще и прави на тази кутия
.Потърси мнение от друг сервиз ,ако и там кажат такава сума ремонта едва ли си струва,а кутия 2-ра ръка е руска рулетка....повечето са свалени от колите и може да си купиш още по-скапана.
Не случайно предишната му версият темата във форума е със заглавие “Най-скапаният мотор на бмв ….” Просто тази висока работна температура тук, и разни други специфики прецакват доста неща.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Това е Абсолютно-Невярно !!!
Когато всичко се подменя с качественни части и се монтира и настройва както трябва , мотора си е даже много окей за еври-дей, това горе е написано някога от някои хора дето си мислят че всичко е до наливаш, сядаш и караш



25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани