да сменям ли двигателя?

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 3880
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: със сина ми :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: да сменям ли двигателя?

Мнение от Kroki » 16 Ное 2022, 18:21

Най-добре си измери физически налягането на маслото, за да си сигурен, че не е преебан датчик.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 288
Регистриран на: 16.12.2010
Пол: Мъж

Re: да сменям ли двигателя?

Мнение от гумата » 27 Ное 2022, 0:12

Има два худравлични клапана за маслото, които се задръстват и се сменят. Чистят се , но по принцип се сменят. Стига се до там заради смяна на маслото на 20 000 км. Маслото задръства с нагар клапаните и става луна парк. Стоят отпред и се свалят с поглед. вижте си ги.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 26.04.2013
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж

Re: да сменям ли двигателя?

Мнение от STEVAL » 27 Ное 2022, 22:13

гумата написа:Има два худравлични клапана за маслото, които се задръстват и се сменят. Чистят се , но по принцип се сменят. Стига се до там заради смяна на маслото на 20 000 км. Маслото задръства с нагар клапаните и става луна парк. Стоят отпред и се свалят с поглед. вижте си ги.


Къде са тия клапани. Дай жокер

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 20.05.2022
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e90 320xd sedan facelift
Мечтае да кара: i8

Re: да сменям ли двигателя?

Мнение от hristogeorgiev872 » 20 Дек 2022, 12:28

Здравейте,

1. водната помпа на парното я тествахме и си работи много добре (преди изобщо не въртеше).

2. Сензора за мъгла изобщо няма да се занимавам с него. Първо че е много сложно (трябва да се отлепва стъклото). Второ, че ходих на диагностика в сервиз и изобщо няма грешка за проблем със него или помпата.

3. Майсторът беше забравил да закачи някаква букса за налягане на масло. Закачиха я и грешката изчезна.

4. В сервиза откриха грешка 497D (която я няма в Carly). Грешката е свързана с разминаване в налягането отчетено между 2 датчика, обаче толкова ми писна вече да се занимавам с тая кола, че вероятно няма да го правя и ще я карам така. За нея ми казаха че може и да е от софтуера (когато инсталирахме dpf тогава възстановихме и оригиналния софтуер в дарукар).

Това Carly като цяло e много зле. Вади грешки, дето ги няма в сервиза, но не открива грешки, дето там откриват. Опитвам се да reset-на датата, че при палене почна да светка за “service”, но не ми позволява. Дадох 300лв за оригиналната пълна версия и се прецаках.
Газ към морето, дай, дай
с БМВ-то дай, дай

Предишна

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook