Е91 LCI 330хD N57 тунинг

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 3063
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: с MHD :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от Kroki » 28 Май 2021, 9:36

И внимавайте с диното в Овърдрайв. Много ги мързи да хващат колите за носачите и ги връзват за куките, което е пълна глупост. Имахме и проблем с една много скъпа кола. :!:
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 679
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от Ivo III » 14 Сеп 2021, 12:21

да се похваля,
скоро минах технически преглед
и попаднах в 4-та екологична група ;)

а мислях да нагласям един ДПФ да качвам за прегледи, но явно няма да има нужда :)
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 679
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от Ivo III » 15 Юли 2022, 1:16

след 20 000 безаварийни .. да споделя какво ми се случи, може да е от полза на друг колега

както си карах, точно в тунела .. ми светна Чек Енджин :)
и колата загуби мощност, и стана по шумна .. по карах още малко и се прибрах със светещ чек, вървеше си като нормална кола до към 130км/ч без проблеми


оказа се спукан маркуч на турбото

смених го, но нещо разхода ми се качи +1 литър извънградско, + 2 литра - градско и някакси по мудна, вдига си 200 но по плавно, не е като ракета както беше

чекнахме я - турбото не изпълнява зададеното налягане особенои при високите обороти

.. и се почна един филм

- проверка с надуване
- проверка на вихрови и ЕГР затапване с бороскоп
- свалих турбото и го пратих в Разлог на GRturbo .. всичко в норми
- проверка на катализатор, изпускателни пътища .. всичко в норми

и се оказа .. въздушен филтър!
при смяна на масло, майстора решил да ми го смени .. и сложил някакъв странен полски филтър

сега е с МАН и за сега работи прилично, ще я гледаме пак подробно, но поне разхода стана 8.5/100 градско колкото си беше и преди
свалил съм логове, и ще ги пусна ..

та поуката е .. преди да разглобите половината кола, сменете филтрите :mhihi:
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 307
Регистриран на: 19.11.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Е36 318i
Мечтае да кара: На челна стойка.
Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от ceco_kd » 15 Юли 2022, 9:15

Ivo III написа:след 20 000 безаварийни .. да споделя какво ми се случи, може да е от полза на друг колега

както си карах, точно в тунела .. ми светна Чек Енджин :)
и колата загуби мощност, и стана по шумна .. по карах още малко и се прибрах със светещ чек, вървеше си като нормална кола до към 130км/ч без проблеми


оказа се спукан маркуч на турбото

смених го, но нещо разхода ми се качи +1 литър извънградско, + 2 литра - градско и някакси по мудна, вдига си 200 но по плавно, не е като ракета както беше

чекнахме я - турбото не изпълнява зададеното налягане особенои при високите обороти

.. и се почна един филм

- проверка с надуване
- проверка на вихрови и ЕГР затапване с бороскоп
- свалих турбото и го пратих в Разлог на GRturbo .. всичко в норми
- проверка на катализатор, изпускателни пътища .. всичко в норми

и се оказа .. въздушен филтър!
при смяна на масло, майстора решил да ми го смени .. и сложил някакъв странен полски филтър

сега е с МАН и за сега работи прилично, ще я гледаме пак подробно, но поне разхода стана 8.5/100 градско колкото си беше и преди
свалил съм логове, и ще ги пусна ..

та поуката е .. преди да разглобите половината кола, сменете филтрите :mhihi:
Каква е полската марка? Филтрон?

Изпратено от моят SM-A725F с помощта на Tapatalk
Карам бавно! Стигам Бързо!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 679
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от Ivo III » 15 Юли 2022, 9:55

Не я запомних, беше с три букви
Още е в багажника, ще видя какъв е

Видимо филтъра е чист, но ...
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 679
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от Ivo III » 15 Юли 2022, 13:41

ето логове с B-tool expert
http://storage.dynamic-arms.com/i3/bmw/ ... pert/data/
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 679
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от Ivo III » 06 Авг 2022, 12:36

добавих логове и с KN филтър
http://storage.dynamic-arms.com/i3/bmw/ ... pert/data/

има леко подобрение ..
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 679
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: София

Re: Е91 LCI 330хD N57 тунинг

Мнение от Ivo III » 06 Авг 2022, 12:39

тази грешка ми се появи .. и си остава
има достатъчно налягане във високите обороти, може би трябва да сменя първо двата датчика на рейла

някой колеги имали ли сте подобрен опит, и как сте го решили
ще съм благодарен ако споделите :)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида

Предишна

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook