Проблем със студен старт
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем със студен старт
Здравейте колеги,
Първо искам да кажа, че не разбирам много много от коли като цяло. Това е втората ми кола и съм шофьор от малко над година. Затова ви моля да проявите разбиране, ако напиша някоя глупост.
Колата ми е БМВ Е90 320д, 2.0, 163 коня, 2005г.
Имам следния проблем при студен старт:
https://www.youtube.com/watch?v=tQIxS4dfbMk&list=LL&index=2 - това клипче показва точно моя проблем.
На колата й отнема 20+ секунди да запали и като запали се тресе за 2-3 минути. След това всичко се оправя. Пали нормално, не тресе, няма загуба на мощност.
Имам проблем само и единствено със студения старт. Закачал съм колата на компютър и не показва никакви грешки по двигателя и запалителната система.
Свещите и акумулатора са сменяни малко преди студените месеци. Акумулаторът е на Bosch и е повече ампери от колкото е необходимо. Нарочно съм взел такъв, за да мога да си пускам ангелските за дълго докато съм паркирал някъде, за гъзария.
Не знам какво е положението с релето, предполагам, че може проблема да е от него.
Възможно ли е да е от МАФ сензора? Или от акумулатора, или от заземяването на двигателя, или от скапана нафта?
Ще се радвам, ако може да ме насочите в правилната посока. За да имате ясна представа за проблема, моля, изгледайте клипчето.
Ако някой се е сблъсквал със същия проблем, ще бъде чудесно да разкаже как е отстранил проблема.
Благодаря предварително и приятен ден!
Първо искам да кажа, че не разбирам много много от коли като цяло. Това е втората ми кола и съм шофьор от малко над година. Затова ви моля да проявите разбиране, ако напиша някоя глупост.
Колата ми е БМВ Е90 320д, 2.0, 163 коня, 2005г.
Имам следния проблем при студен старт:
https://www.youtube.com/watch?v=tQIxS4dfbMk&list=LL&index=2 - това клипче показва точно моя проблем.
На колата й отнема 20+ секунди да запали и като запали се тресе за 2-3 минути. След това всичко се оправя. Пали нормално, не тресе, няма загуба на мощност.
Имам проблем само и единствено със студения старт. Закачал съм колата на компютър и не показва никакви грешки по двигателя и запалителната система.
Свещите и акумулатора са сменяни малко преди студените месеци. Акумулаторът е на Bosch и е повече ампери от колкото е необходимо. Нарочно съм взел такъв, за да мога да си пускам ангелските за дълго докато съм паркирал някъде, за гъзария.
Не знам какво е положението с релето, предполагам, че може проблема да е от него.
Възможно ли е да е от МАФ сензора? Или от акумулатора, или от заземяването на двигателя, или от скапана нафта?
Ще се радвам, ако може да ме насочите в правилната посока. За да имате ясна представа за проблема, моля, изгледайте клипчето.
Ако някой се е сблъсквал със същия проблем, ще бъде чудесно да разкаже как е отстранил проблема.
Благодаря предварително и приятен ден!

- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1046
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: Проблем със студен старт
Еми то повечето си ги изброил.
Почни от подгряването, въпреки че съм виждал двулитровa да пали и с прецакано реле на -8 градуса. Въртеше дълго, но палеше. Виж ако цяла нощ е било -20 и сутринта се е стоплило до -10, тогава ще се мъчи много без подгряване.
Много е вероятно да е от скапана нафта. Даже това за мен е фаворита. Ако си си позволил да заредиш дизел от квартална бензиностанцийка, вероятно си увредил двигателя сериозно. Също и някои от популярните бензиностанции предлагат екстрата "замръзваща" нафта. Няма да ги коментирам, защото е говорено хиляди пъти. Общо взето който зарежда от Еко, Лукойл и Петрол, той няма проблеми (включително и аз). Добре е да слагаш в такива студове добавка в горивото. От тази, която е за постоянна употреба(не изчистващата). Примерно на Bardahl или Liqui Moly.
Друг вариант е прецакана дюза. Предполагам сте гледали корекциите на диагностиката. Задръстен DPF също може да е проблем.
АКумулатора не го мисли. Ако беше слаб, нямаше да издържи и 10 секунди въртене.
Почни от подгряването, въпреки че съм виждал двулитровa да пали и с прецакано реле на -8 градуса. Въртеше дълго, но палеше. Виж ако цяла нощ е било -20 и сутринта се е стоплило до -10, тогава ще се мъчи много без подгряване.
Много е вероятно да е от скапана нафта. Даже това за мен е фаворита. Ако си си позволил да заредиш дизел от квартална бензиностанцийка, вероятно си увредил двигателя сериозно. Също и някои от популярните бензиностанции предлагат екстрата "замръзваща" нафта. Няма да ги коментирам, защото е говорено хиляди пъти. Общо взето който зарежда от Еко, Лукойл и Петрол, той няма проблеми (включително и аз). Добре е да слагаш в такива студове добавка в горивото. От тази, която е за постоянна употреба(не изчистващата). Примерно на Bardahl или Liqui Moly.
Друг вариант е прецакана дюза. Предполагам сте гледали корекциите на диагностиката. Задръстен DPF също може да е проблем.
АКумулатора не го мисли. Ако беше слаб, нямаше да издържи и 10 секунди въртене.
- ceco_kd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 383
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318i
- Мечтае да кара: На челна стойка.
- Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.
Re: Проблем със студен старт
Тя прави опити да припали, но явно не й стига горивото. Защо? Вече търси причината, но не мисля, че от липса на подгрев ще се мъчи толкова продължително.
Изпратено от моят SM-A725F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A725F с помощта на Tapatalk
Карам бавно! Стигам Бързо!
- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1046
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: Проблем със студен старт
Обикновено това припалване е от гадна нафта, а именно не-достатъчно зимна нафта. ДОколкото знам зимата трябва да слагат някаква добавка, за да не замръзва при минусови температури, а много малко бензиностанции я слагат. Отделно като има и водица вътре става леш. Затова повечето хора си слагат въпросните добавки сами, за да няма изненади.
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 337
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320d
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E90 M47D20TU2 2005
475 Black Sapphire Metallic
M3- package, 18” wheels Style 260
Re: Проблем със студен старт
Значи при мене само в екстремални условия е имало сериозно въртене при палене,на минус 23 градуса в края на януари, чукнах я въртя въртя и спря и запали от втория път. Преди това на студено си пали с нормално въртене ,но се появи лека вибрация за секунди. Взех на всяко зареждане да слагам добавка Bardahl BDC и тресенето изчезна,което ме навява,че проблема е от горивото. Даже и тук във форума четох такива отзиви.
///M power
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Проблем със студен старт
Смени релето на подгрева.
Изпратено от моят SM-A405FN с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A405FN с помощта на Tapatalk
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани