проблем с гривната на ABS, E90 320i 2006
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- silverstone
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 1.10.2012
- Местоположение: Свети Влас
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i N46 седан
- Мечтае да кара: чисто ново BMW
- Детайли за колата: E 36 седан 9/1997г т.син 320i M52B20
Е 36 кабриолет 7/1996 сив M52B23
Е 90 седан 7.2006 сив 320i N46
проблем с гривната на ABS, E90 320i 2006
Привет, при скорост над 140, ми светка лампата за Abs. Проявява се не винаги , дори мога да кажа рядко, но ме дразни а и спъва колата. Съответно закарах я на сервиз и диагностиката определи, че има проблем с датчика на задна лява гума. Поръчахме датчика, но при смяната се оказа че стърже в гривната на АБС-а. Надявам се да не се е повредил от краткия тест.
Вътнахме за сега стария датчик, който абс гривната си беше леко остъргала и така карам в момента. Няма грешки и не е светкала пак лампата вече около 200 км извънградско.
Въпросът е, тъй като според майстора има доста ръжда и се съмнява, че ще може да извади полуоската “културно”, вероятно ще ми е необходим нов ( втора употреба) задвн ляв шенкел и полуоска. Колата е Е90 320 бензин 150 кс , 2006г. Моля колегите които имат тези части да ми пишат на ЛС, за да имам готовност , ако потрябват да ги купя.
Въпрос 2 - мога ли под датчика да постава една тънка шайба , която да го отдалечи от гривната с около 1-1.5 мм колкото вероятно е това опиране. Видях го в друг форум като временно решение на проблема? Дали като се отдалечи ще продължи да чете коректно гребена на гривната? Според мен в момента проблема може би е от това, че стария датчик е протрит от самата гривна и дава отклонения. Отделно не мога да си представя какво й е станало на гривната , че да се спука и “раздуе” само на едно място.
Според майстора , само гривна не се продава, върви с полуоската. Струва ми се че влизам в голям филм за единия тъп датчик…
Прикачвам две снимки:
http://alfa.kachi-snimka.info/images-20 ... 6219u.jpeg
http://alfa.kachi-snimka.info/images-20 ... 6366n.jpeg
Вътнахме за сега стария датчик, който абс гривната си беше леко остъргала и така карам в момента. Няма грешки и не е светкала пак лампата вече около 200 км извънградско.
Въпросът е, тъй като според майстора има доста ръжда и се съмнява, че ще може да извади полуоската “културно”, вероятно ще ми е необходим нов ( втора употреба) задвн ляв шенкел и полуоска. Колата е Е90 320 бензин 150 кс , 2006г. Моля колегите които имат тези части да ми пишат на ЛС, за да имам готовност , ако потрябват да ги купя.
Въпрос 2 - мога ли под датчика да постава една тънка шайба , която да го отдалечи от гривната с около 1-1.5 мм колкото вероятно е това опиране. Видях го в друг форум като временно решение на проблема? Дали като се отдалечи ще продължи да чете коректно гребена на гривната? Според мен в момента проблема може би е от това, че стария датчик е протрит от самата гривна и дава отклонения. Отделно не мога да си представя какво й е станало на гривната , че да се спука и “раздуе” само на едно място.
Според майстора , само гривна не се продава, върви с полуоската. Струва ми се че влизам в голям филм за единия тъп датчик…
Прикачвам две снимки:
http://alfa.kachi-snimka.info/images-20 ... 6219u.jpeg
http://alfa.kachi-snimka.info/images-20 ... 6366n.jpeg

- SpeedyMan
- ентусиаст
-
- Мнения: 976
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: проблем с гривната на ABS, E90 320i 2006
Ще стане с шайба, и за временно , и за постоянно.
Не мисля, че е необходимо да сменяш шенкел и полуоска.
Изпратено от моят Redmi Note 8 Pro с помощта на Tapatalk
Не мисля, че е необходимо да сменяш шенкел и полуоска.
Изпратено от моят Redmi Note 8 Pro с помощта на Tapatalk
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4194
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: проблем с гривната на ABS, E90 320i 2006
Смени си майстора.
Полуоската се вади, евентуално от много блъскане може да имаш нужда от нов лагер и/или главина.
Гривната на полуоската се сменява и си ти, заедно с новия датчик.
Полуоската се вади, евентуално от много блъскане може да имаш нужда от нов лагер и/или главина.
Гривната на полуоската се сменява и си ти, заедно с новия датчик.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Guberkov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 511
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: проблем с гривната на ABS, E90 320i 2006
silverstone написа:Привет, при скорост над 140, ми светка лампата за Abs. Проявява се не винаги , дори мога да кажа рядко, но ме дразни а и спъва колата. Съответно закарах я на сервиз и диагностиката определи, че има проблем с датчика на задна лява гума. Поръчахме датчика, но при смяната се оказа че стърже в гривната на АБС-а. Надявам се да не се е повредил от краткия тест.
Вътнахме за сега стария датчик, който абс гривната си беше леко остъргала и така карам в момента. Няма грешки и не е светкала пак лампата вече около 200 км извънградско.
Въпросът е, тъй като според майстора има доста ръжда и се съмнява, че ще може да извади полуоската “културно”, вероятно ще ми е необходим нов ( втора употреба) задвн ляв шенкел и полуоска. Колата е Е90 320 бензин 150 кс , 2006г. Моля колегите които имат тези части да ми пишат на ЛС, за да имам готовност , ако потрябват да ги купя.
Въпрос 2 - мога ли под датчика да постава една тънка шайба , която да го отдалечи от гривната с около 1-1.5 мм колкото вероятно е това опиране. Видях го в друг форум като временно решение на проблема? Дали като се отдалечи ще продължи да чете коректно гребена на гривната? Според мен в момента проблема може би е от това, че стария датчик е протрит от самата гривна и дава отклонения. Отделно не мога да си представя какво й е станало на гривната , че да се спука и “раздуе” само на едно място.
Според майстора , само гривна не се продава, върви с полуоската. Струва ми се че влизам в голям филм за единия тъп датчик…
Прикачвам две снимки:
Въпрос 2 - мога ли под датчика да постава една тънка шайба , която да го отдалечи от гривната с около 1-1.5 мм колкото вероятно е това опиране. Видях го в друг форум като временно решение на проблема? Дали като се отдалечи ще продължи да чете коректно гребена на гривната? Според мен в момента проблема може би е от това, че стария датчик е протрит от самата гривна и дава отклонения. Отделно не мога да си представя какво й е станало на гривната , че да се спука и “раздуе” само на едно място.
Според майстора , само гривна не се продава, върви с полуоската. Струва ми се че влизам в голям филм за единия тъп датчик…
Същата ситуация, с абсолютно същата кола, гривна и датчик на задно-дясно колело, шупнала ръжда под гривната и доближила датчика и го повредила.
На момента го измислих с нов датчик и шайба, даже и не съм търсил никъде в нета как да стане.
Карам така вече 2 години, и съм забравил за това, проблем не е имало повече с това.
http://alfa.kachi-snimka.info/images-20 ... 6219u.jpeg
http://alfa.kachi-snimka.info/images-20 ... 6366n.jpeg
- Guberkov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 511
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: проблем с гривната на ABS, E90 320i 2006
Сега обаче имам от 2 месеца насам, другият стандартен проблем често случващ се при тези коли и водещ до същото нещо, отказ на системите за сигурност - абс,тракшън,есп - замръсен датчик за ъгъл на завиване .
Карам си така и не ме притеснява въобще, но светещите лампи на таблото ме дразнят, и като знам вадене на аербег,волан и всичко останало, хич не ми се занимава, макар че знам от-до как да си го ремонтирам.
Карам си така и не ме притеснява въобще, но светещите лампи на таблото ме дразнят, и като знам вадене на аербег,волан и всичко останало, хич не ми се занимава, макар че знам от-до как да си го ремонтирам.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани