N47 проблем със студен старт
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
N47 проблем със студен старт
Здравейте, колеги,
имам следният проблем с BMW 320D 177 коня. Първият старт за деня е проблемен. Колата върти по 10-15 секунди мъчейки се да запали. Запали ли, гася и веднага паля абсолютно нормално. След сутрешното палене, цял ден нямам никакви проблеми. Проблемът се появи от както стана студено. Четох я на диагностика няколко пъти и няма никакви грешки. Мислех, че са свещи, но не ми ги дава като изгорели. Пуснах на живи данни налягането в рейла при студен старт и датчика за температурата на двигателя. Налягането в рейла беше ОК, както показанията на температурния датчик. Някъде прочетох за сходен проблем при развален дебитомер, откачих го една сутрин и сутрешното палене беше още по-трудно. Горивният филтър е сменян преди не повече от 3-4к км. Някакви предположения, къде да търся проблема
имам следният проблем с BMW 320D 177 коня. Първият старт за деня е проблемен. Колата върти по 10-15 секунди мъчейки се да запали. Запали ли, гася и веднага паля абсолютно нормално. След сутрешното палене, цял ден нямам никакви проблеми. Проблемът се появи от както стана студено. Четох я на диагностика няколко пъти и няма никакви грешки. Мислех, че са свещи, но не ми ги дава като изгорели. Пуснах на живи данни налягането в рейла при студен старт и датчика за температурата на двигателя. Налягането в рейла беше ОК, както показанията на температурния датчик. Някъде прочетох за сходен проблем при развален дебитомер, откачих го една сутрин и сутрешното палене беше още по-трудно. Горивният филтър е сменян преди не повече от 3-4к км. Някакви предположения, къде да търся проблема
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3920
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: N47 проблем със студен старт
Отскоро ли имаш колата? Има ли интервенции по софтуера? Може така да са го направили, че да не ти показва грешките..
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- ceco_kd
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318i
- Мечтае да кара: На челна стойка.
- Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.
Re: N47 проблем със студен старт
Пробвай да видиш като дадеш на контакт имаш ли пад на напрежение (заради подгрева, ако го има).
Изпратено от моят SM-A725F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A725F с помощта на Tapatalk
Карам бавно! Стигам Бързо!
- SpasT
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 96
- Регистриран на: 9.10.2016
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E61 в цвят “мантинела”
Re: N47 проблем със студен старт
Добре е да се измери тока на свещите с ампер клещи. Не винаги релето успява адекватно да хване проблем със свещите. На здрава свещ се падат по около 20 ампера в началния момент на подгряване, след няколко секунди тока започва да пада.
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: N47 проблем със студен старт
Lyubenov написа:Здравейте, колеги,
имам следният проблем с BMW 320D 177 коня. Първият старт за деня е проблемен. Колата върти по 10-15 секунди мъчейки се да запали. Запали ли, гася и веднага паля абсолютно нормално. След сутрешното палене, цял ден нямам никакви проблеми. Проблемът се появи от както стана студено. Четох я на диагностика няколко пъти и няма никакви грешки. Мислех, че са свещи, но не ми ги дава като изгорели. Пуснах на живи данни налягането в рейла при студен старт и датчика за температурата на двигателя. Налягането в рейла беше ОК, както показанията на температурния датчик. Някъде прочетох за сходен проблем при развален дебитомер, откачих го една сутрин и сутрешното палене беше още по-трудно. Горивният филтър е сменян преди не повече от 3-4к км. Някакви предположения, къде да търся проблема
Ако говориш за тази тема,автора е написал проблема в последния си пост..
viewtopic.php?f=112&t=444013
Почни от най елементарните проверки и тогава се мятай на нещо по сериозно,на 90% кофти студен старт при дизела е свързан с проблем с подгрева,успех
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани