Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 209
Регистриран на: 26.09.2015
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е60 530Д, Е90 320Д

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Ronian » 26 Ное 2021, 11:43

dynalias написа:
Ronian написа:Здравейте

Колата е е92 330д, 231кс. Въпроса ми е следния една от дюзите ми дава отклонения и съм решил да я сменя.
Проблем ли ще е ако не е същия код, защото втора употреба не намирам същия. И ще изисква ли някакво кодиране след това.

Мерси.


Трябва и 6-те да са от един и същи мотор в случая от 231кс и трябва да й се вкара номера (кодира) за да прави правилни корекции.



Смисъл трябва да сменя и 6-те. Или може примерно само 1 като разбира се е от същия мотор но различен парт номер и да се кодира нейния си за да няма проблеми.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 209
Регистриран на: 26.09.2015
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е60 530Д, Е90 320Д

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Ronian » 26 Ное 2021, 11:44

dynalias написа:
Ronian написа:Здравейте

Колата е е92 330д, 231кс. Въпроса ми е следния една от дюзите ми дава отклонения и съм решил да я сменя.
Проблем ли ще е ако не е същия код, защото втора употреба не намирам същия. И ще изисква ли някакво кодиране след това.

Мерси.


Трябва и 6-те да са от един и същи мотор в случая от 231кс и трябва да й се вкара номера (кодира) за да прави правилни корекции.


Значи няма проблем тази една дюза да е с различен номер, но от същия двигател.

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 11.02.2021

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от e90 rider » 30 Ное 2021, 22:07

Здравейте! Днес отворих разширителния съд да си проверя антифриза и видях тази бяла субстанция отгоре.Може ли да споделите някакво мнение от какво е. Колата губи антифриз около 200 мл на 200 км. Сменил съм радиатор и продължава да губи. Мисля че е от някакви тапи отзад на двигателя защото на загрят мотор се вижда как се вдига пара отзад и вкарва в купето някакви миризми на шарена сол( колкото и смешно да звучи
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 998
Регистриран на: 1.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2015 F31 LCI 320dA

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Satanism » 01 Дек 2021, 8:58

Не е смешно, точно така мирише печен антифриз - на чубрица.

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 11.02.2021

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от e90 rider » 01 Дек 2021, 10:15

Повече ме притеснява това бялото вещество в антифриза. Дали вече гарнитурата е тръгнала да пропуска.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1239
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от awful » 01 Дек 2021, 14:00

e90 rider написа:Повече ме притеснява това бялото вещество в антифриза. Дали вече гарнитурата е тръгнала да пропуска.

На масло ми прилича , достатъчна е 1 капка вътре и става точно така, ако има охладител на маслото може и от него да пропуска някоя капка масло.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 11.02.2021

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от e90 rider » 01 Дек 2021, 14:16

Не знам дали има охладител. Ще проверя състоянието на гарнитурата в някой сервиз

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 332
Регистриран на: 31.10.2015
Местоположение: Където дойде
Пол: Мъж
Кара: BMW 3 E46 ,E90
Мечтае да кара: 850 CSI E31
Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Moni_BMW » 02 Дек 2021, 8:09

e90 rider написа:Не знам дали има охладител. Ще проверя състоянието на гарнитурата в някой сервиз


Ако с 2.0д или 3.0д имаш охладител и е възможно да е той,но проверете гарнитурата на главата загубата на антифриз може да е от там. Аз с е46цата имах такъв проблем имах пресечено от масло и антифриз и по капачката на маслото и по капачката на разширителя
///M power

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 116
Регистриран на: 15.10.2011
Местоположение: ПЛЕВЕН
Пол: Мъж
Кара: Е 91 318I
Мечтае да кара: НОВ автомобил

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от kali76 » 04 Дек 2021, 9:20

Здравейте колеги, от известно време при палене сутрин перката на радиатора започва да върти на най високата скорост. След като позагрее малко двигателя ,перката спира и през деня няма проблем. При диагностика има грешка 2ЕЕ0 - грешка сензор за температура на охлаждащата течност. След подмяна на двата сензора ,на главата и на радиатора, за известно време нямаше проблем, но започна пак да се включва перката сутрин при по продължителен престой, няколко дни примерно.Мотора е Н46. При включване на перката при студен мотор ,не показва температурата в скритото меню , а има надпис " Unaueltia ". Та ако някой се е сблъсквал с този проблем и го е отстранил да сподели!

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 30.06.2021

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от bmw_drift123 » 08 Дек 2021, 13:12

Колеги, тва дето се чува на видеото ремъка ли е ?
https://www.youtube.com/watch?v=xB-lovBuTNE

Колата е е91, н47 177 коня, най-често го прави, когато е студена.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 17.12.2016
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е90 320д

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от sacrament » 08 Дек 2021, 20:17

Здравейте колеги, от 2 месеца се боря с един проблем. Спука ми се радиатора и започна да тече. Като го свалих видях, че долу в левия ъгъл има пробка за източване, която беше мазана с силикон. Та смених радиатора с нов (Nissan) 250лв. И така започнаха проблемите. Колата като се покара продължително време започва да тече стабилно. Няколко пъти се опитвахме да намерим от къде тече, и накрая след 5 6 наляти навятъра литра антифриз, се оказа, че тече от същата пробка която беше мазана с силикон и на предишния радиатор. Казах си нов е, в гаранция, няма да е занимавам. Сменихме го с друг, и сега след още една проба, пак започва да губи антифриз, точно от там отново. Не тече обилно, но се виждат капки и ще бъде проблем да се кара така. Сложих добавка и уж за момента няма теч. Въпроса ми е, как да процедирам, това някакъв фабричен проблем на радиаторите ли е. Пробката се набива навътре и има 2 гумички. Да я намажа обилно отново с антифриз и да я наблюдавам, или да търся проблема другаде. Е90 320д 2006 е колата. Благодаря предварително

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 26.08.2010
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от dobber » 09 Дек 2021, 9:06

3 бързи въпроса:
1. Дясната пръскалка на фаровете от известно време не изкача да пръска(работеше си преди това), знам че принципно имат проблем и понякога не се прибират, в моя случай едната не излиза, пробвах ръчно да я дръпна но е много стегната и едвам излиза 2см, другата, която си работи нормално, си излиза доста лесно. От какво може да е и има ли как да се поправи без да се свалят брони и прочее?
2. Дясното странично огледало не загрява, вчера го изкарах и се оказа че самите кабели нямат въобще пинчета, които да се свържат с конекторите на стъклото, изглежда просто са срязани и е сложена гумена изоляция, която се нахлузва върху конекторите, как се преправя това, не мисля че проблема е в самото стъкло...
3. Радиото от известно време е с много кофти качество и предполагам слаб сигнал, не го слушам често и затова трудно да кажа кога точно се появи този проблем, но като реша да го слушам е зле, къде да гледам за проблем/решение?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1239
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от awful » 10 Дек 2021, 15:58

sacrament написа:Здравейте колеги, от 2 месеца се боря с един проблем. Спука ми се радиатора и започна да тече. Като го свалих видях, че долу в левия ъгъл има пробка за източване, която беше мазана с силикон. Та смених радиатора с нов (Nissan) 250лв. И така започнаха проблемите. Колата като се покара продължително време започва да тече стабилно. Няколко пъти се опитвахме да намерим от къде тече, и накрая след 5 6 наляти навятъра литра антифриз, се оказа, че тече от същата пробка която беше мазана с силикон и на предишния радиатор. Казах си нов е, в гаранция, няма да е занимавам. Сменихме го с друг, и сега след още една проба, пак започва да губи антифриз, точно от там отново. Не тече обилно, но се виждат капки и ще бъде проблем да се кара така. Сложих добавка и уж за момента няма теч. Въпроса ми е, как да процедирам, това някакъв фабричен проблем на радиаторите ли е. Пробката се набива навътре и има 2 гумички. Да я намажа обилно отново с антифриз и да я наблюдавам, или да търся проблема другаде. Е90 320д 2006 е колата. Благодаря предварително


Може ако нещо надува системата понеже там е по слабо място и да изпуска от там ако ще и 10 радиатора да смениш ако нещо надува системата налягането иска да излезе , това трябва да се случи от капачката на разширителния съд обаче ако капачката е повредена не си върши работа, провери маркучите дали са много твърди и ще разбереш какво става.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 17.11.2014
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 318iS и е91 320d 163hp.
Мечтае да кара: BMW M6 gran coupe...

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от miroslavkirilov » 14 Дек 2021, 17:52

Здравейте колеги, да попитам каква е нормалната работна температура на 320д е91 163к.с. с ръчни скорости? Защото чета и всеки различно пише...и нормално ли е като спускам по-дълъг наклон при студено време(от в.з. Ярема до гр.София) на скорост без да се дава много газ колата изтива до към 72/3 градуса това е при пуснато парно на 1-ва степен и градусите на климатроника са на 28... Миналата година са сменявани и двата термостата - големия е ОЕМ, малкия е BEHR. Преди няколко седмици смених малкия с бер, но същата работа...като катеря баир стига до около 87/88 градуса но спускам ли изстива ......... :banghead:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 17.12.2016
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е90 320д

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от sacrament » 14 Дек 2021, 20:50

awful написа:
sacrament написа:Здравейте колеги, от 2 месеца се боря с един проблем. Спука ми се радиатора и започна да тече. Като го свалих видях, че долу в левия ъгъл има пробка за източване, която беше мазана с силикон. Та смених радиатора с нов (Nissan) 250лв. И така започнаха проблемите. Колата като се покара продължително време започва да тече стабилно. Няколко пъти се опитвахме да намерим от къде тече, и накрая след 5 6 наляти навятъра литра антифриз, се оказа, че тече от същата пробка която беше мазана с силикон и на предишния радиатор. Казах си нов е, в гаранция, няма да е занимавам. Сменихме го с друг, и сега след още една проба, пак започва да губи антифриз, точно от там отново. Не тече обилно, но се виждат капки и ще бъде проблем да се кара така. Сложих добавка и уж за момента няма теч. Въпроса ми е, как да процедирам, това някакъв фабричен проблем на радиаторите ли е. Пробката се набива навътре и има 2 гумички. Да я намажа обилно отново с антифриз и да я наблюдавам, или да търся проблема другаде. Е90 320д 2006 е колата. Благодаря предварително


Може ако нещо надува системата понеже там е по слабо място и да изпуска от там ако ще и 10 радиатора да смениш ако нещо надува системата налягането иска да излезе , това трябва да се случи от капачката на разширителния съд обаче ако капачката е повредена не си върши работа, провери маркучите дали са много твърди и ще разбереш какво става.


От някъде другаде освен капачката, може ли да прави този проблем. Направо сменям капачката, че ми писна, но от другаде може ли да идва проблема

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook