BMW 318d
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
BMW 318d
Здравейте,
да попитам след справка по vin в bimmer.work излиза 843 Engine design (Power reduction)
В сайта пише 90kW, а по документи е 89kW.
Това значи ли че има някакво ограничение на мощността?
Колата още не е при мен, но ми стана интересно и дали става на въпрос само за 1kW, след като я има тази опция (843)?
да попитам след справка по vin в bimmer.work излиза 843 Engine design (Power reduction)
В сайта пише 90kW, а по документи е 89kW.
Това значи ли че има някакво ограничение на мощността?
Колата още не е при мен, но ми стана интересно и дали става на въпрос само за 1kW, след като я има тази опция (843)?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: BMW 318d
Информацията не съответства. В същия сайт преди година хровервах една кола 318tds e36 която по талон първата ѝ регистрация беше 01.12.1998, а там пишеше, че е произведена 05.11.1999 и имаше несъответствие с екстрите. Друга кола 320d e46 пишеше там, че е автоматик, а колата реално е ръчка и със сигурност не имало интервенции. Явно понякога този сайт дава такива дребни грешки и колата ти едва ли е с ограничена мощност.
///M power
Re: BMW 318d
Супер, не че имаше голямо значение, но ми беше интересно.
Колата вече е при мен, регистрирах я и следва обслужване.. та да питам какво масло да й сложа. На 120000км е, ако има значение това.
И също нормално ли е волана да се върти "трудно", сравнявам с Е класа W211 (там се върти с 1 пръст).
Колата вече е при мен, регистрирах я и следва обслужване.. та да питам какво масло да й сложа. На 120000км е, ако има значение това.
И също нормално ли е волана да се върти "трудно", сравнявам с Е класа W211 (там се върти с 1 пръст).
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: BMW 318d
Благодаря, взех 5W30 и я закарах да боядисат малко, че е била ударена отпред.
Щетите не са големи, но са излезли еърбеците. Този на волана го взех, но за другия ще трябва да разглобя таблото да го сменя през жабката. Отгоре ще залепя парчето с черен силикон и не мисля да сменям цялото табло.
Каква евтина диагностика да си взема да изтрия после грешката за еърбега. Също свети и лампата за коланите. А е и хубаво да видя дали има някакви други проблеми. Имам един Openport 2.0 от Китай за 30лв за MB W211 върши чудна работа, но за BMW май няма да стане.
Щетите не са големи, но са излезли еърбеците. Този на волана го взех, но за другия ще трябва да разглобя таблото да го сменя през жабката. Отгоре ще залепя парчето с черен силикон и не мисля да сменям цялото табло.
Каква евтина диагностика да си взема да изтрия после грешката за еърбега. Също свети и лампата за коланите. А е и хубаво да видя дали има някакви други проблеми. Имам един Openport 2.0 от Китай за 30лв за MB W211 върши чудна работа, но за BMW май няма да стане.
Re: BMW 318d
Поръчах и диагностика.
Да питам има ли разлика в еърбеците за пасажера, като са с различни номера, а на външен вид еднакви. На колата е 399113225029, а купих 39705929206u
Да питам има ли разлика в еърбеците за пасажера, като са с различни номера, а на външен вид еднакви. На колата е 399113225029, а купих 39705929206u
Re: BMW 318d
Минах диагностика на окачването. Оказа се, че волана е по-твърд и не се връща след завой заради рейката, вероятно при удара се е изкривил пръта. Предпочитам да взема друга вместо да изправям, но не мога да открия същия номер като моя. Ако на външен вид е същата а номера различен дали ще стане?
Снимката с номера е на моята, като модели намирам тези двата. Първият е моя.
Снимката с номера е на моята, като модели намирам тези двата. Първият е моя.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: BMW 318d
Това го има и при мойто волана е доста твърд и бавно се връща при завой, даже тръгнах да дрифтя и щех да се опукам, не прецених че е толко бавен. Мислех, че си е така, но ме накара да се замисля и ще видя и при мен да няма проблем.
///M power
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: BMW 318d
Колеги, вероятно имате клеясал накрайник на рейката. Маншонът се е скъсал(един от двата) и влезнала е вода и е ръждясала оста. Оттам оказва съпротивление по гумата и воланът се върти много по-трудно. Като стане вече зле, воланът не се връща сам. Така беше като си купих Е46-цата. 160 лв. рециклаж в Сливен и рейката беше като нова. Вече 7-ма година никакви проблеми. Ама е много тегаво да се кара иначе.
Затова редовно трябва да се проверяват тези маншони за прокъсвания.
Затова редовно трябва да се проверяват тези маншони за прокъсвания.
Re: BMW 318d
Направо взех нова рейка (от автоморга) за 120лв, смених я за 3 часа и вече волана се върти лесно, че даже и след завой се връща.
В олх има много обяви за части, писах на 30-40, някой искаха и по 200, че и по 300лв за рейка
В олх има много обяви за части, писах на 30-40, някой искаха и по 200, че и по 300лв за рейка
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: BMW 318d
Надявам се не си направил грешката да сложиш рейката с маншоните, с които е била, а си ги сменил! Иначе рискуваш при скъсване да хвърлиш и тази рейка. А старата по-добре я рециклирай и си я пази или я продай за 200-300 лв както правят другите.
Re: BMW 318d
Не съм, но маншоните си бяха добри.
В ISTA-P също излезе 843 Engine design.
Направих това и ъпдейтнах с ispa-p, като сравних стария и новия софт наистина разликата е 1kW, но по-добре с него отколко без
Също ъпдейтнах всички модули и някой проблеми се оправиха
Moni_BMW написа:Информацията не съответства. В същия сайт преди година хровервах една кола 318tds e36 която по талон първата ѝ регистрация беше 01.12.1998, а там пишеше, че е произведена 05.11.1999 и имаше несъответствие с екстрите. Друга кола 320d e46 пишеше там, че е автоматик, а колата реално е ръчка и със сигурност не имало интервенции. Явно понякога този сайт дава такива дребни грешки и колата ти едва ли е с ограничена мощност.
В ISTA-P също излезе 843 Engine design.
Open NCS-Expert tool and modify your FA/VO list.
Delete code $843 - S843A MOTORAUSLEGUNG and write new FA/VO list to CAS and FRM(NFRM)
After that go to ISTA-P and program DDE with the new software.
Направих това и ъпдейтнах с ispa-p, като сравних стария и новия софт наистина разликата е 1kW, но по-добре с него отколко без
Също ъпдейтнах всички модули и някой проблеми се оправиха
Re: BMW 318d
Забелязах, че колата не загрява повече от 70 градуса. Четох, че може да е от термостата на егр-а, свалих да го видя минава въздух в двете посоки без проблем. Някъде четох, че като е студен не трябва да минава. Случайно видях, че се продават 2те капсулки за термостата и ги взех. Днес ги смених набързо, надух с уста и отново минава въздуха без проблем. Сложих на колата да тествам все пак и вече има подобрение, но не съм сигурен дали трябва да е така.
Сега с висока скорост на равно или баир вдига към 88 градуса, по надолнище пада към 80. На място като я оставих вдига към 96-97 и в града нормално каране със спиране тръгване държи около 89-90.
Та исках да питам нормално ли е да играе така, все си мисля че трябва да закове 90гр.
Или проблема идва от термостата и да взема да го сменя целия.
Сега с висока скорост на равно или баир вдига към 88 градуса, по надолнище пада към 80. На място като я оставих вдига към 96-97 и в града нормално каране със спиране тръгване държи около 89-90.
Та исках да питам нормално ли е да играе така, все си мисля че трябва да закове 90гр.
Или проблема идва от термостата и да взема да го сменя целия.
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: BMW 318d
Не е нормално на празен ход да ти вдига толкова температура, и като цяло не е нормално толкова драстично до ти играят градусите. Вероятно термостат. А ако при по ниски обороти ти вдига градуси, а при по високи падат значи и водната помпа е тръгнала.
///M power
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани