Загуба на масло
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- newdriver
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 17.08.2020
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 2.0 benzin
Загуба на масло
Здравейте , колеги ,
колата ми (BMW E90 2.0 benzin/gaz N46b20) губи масло и то доста (около литър за 1000 км). Има мирис на масло в купето и се усеща , когато колата загрее ( и започва да се изправя предполагам). Сменял съм всички гарнитури на масленото тяло , гарнитура на капака на клапаните , капачката за маслото по препоръка на майстора но нищо не се промени. Няма локви от течове под колата.Гумички не съм сменял , колата не пуши , а и си мисля , че ако беше от тях нямаше да се усеща и миризма в купето. Виждам , че това е често срещан проблем при E90 и ако някой се е сблъсквал с него ще съм благодарен ако сподели как го е решил.
Благодаря ви предварително!
колата ми (BMW E90 2.0 benzin/gaz N46b20) губи масло и то доста (около литър за 1000 км). Има мирис на масло в купето и се усеща , когато колата загрее ( и започва да се изправя предполагам). Сменял съм всички гарнитури на масленото тяло , гарнитура на капака на клапаните , капачката за маслото по препоръка на майстора но нищо не се промени. Няма локви от течове под колата.Гумички не съм сменял , колата не пуши , а и си мисля , че ако беше от тях нямаше да се усеща и миризма в купето. Виждам , че това е често срещан проблем при E90 и ако някой се е сблъсквал с него ще съм благодарен ако сподели как го е решил.
Благодаря ви предварително!
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Загуба на масло
Това е огромен разход, едва ли е само от гумички. Аз на твое място бих извадил сондите преди катализатора. Ако са сговнени, знаеш от там, нататък
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Загуба на масло
По пътя на логиката, щом няма виден теч отнякъде значи го гори, а щом го гори...сегменти?
- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Загуба на масло
newdriver написа:Здравейте , колеги ,
колата ми (BMW E90 2.0 benzin/gaz N46b20) губи масло и то доста (около литър за 1000 км). Има мирис на масло в купето и се усеща , когато колата загрее ( и започва да се изправя предполагам). Сменял съм всички гарнитури на масленото тяло , гарнитура на капака на клапаните , капачката за маслото по препоръка на майстора но нищо не се промени. Няма локви от течове под колата.Гумички не съм сменял , колата не пуши , а и си мисля , че ако беше от тях нямаше да се усеща и миризма в купето. Виждам , че това е често срещан проблем при E90 и ако някой се е сблъсквал с него ще съм благодарен ако сподели как го е решил.
Благодаря ви предварително!
Гумичките със сигурност са тотал щета - каквото е при N42, същото е и при N46.
Миризмата в купето най-вероятно е от течаща вакуум помпа, не споменаваш да си сменял уплътненията и. Протегни лява ръка и пипни двигателя отзад, откъм купето. Ако се омажеш, там е работата. Течът не се вижда, капе на изпускателния колектор, а миризмата влиза през въздуховодите на парното в салона.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
- Guberkov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 511
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Загуба на масло
The Heartlistener написа:newdriver написа:Здравейте , колеги ,
колата ми (BMW E90 2.0 benzin/gaz N46b20) губи масло и то доста (около литър за 1000 км). Има мирис на масло в купето и се усеща , когато колата загрее ( и започва да се изправя предполагам). Сменял съм всички гарнитури на масленото тяло , гарнитура на капака на клапаните , капачката за маслото по препоръка на майстора но нищо не се промени. Няма локви от течове под колата.Гумички не съм сменял , колата не пуши , а и си мисля , че ако беше от тях нямаше да се усеща и миризма в купето. Виждам , че това е често срещан проблем при E90 и ако някой се е сблъсквал с него ще съм благодарен ако сподели как го е решил.
Благодаря ви предварително!
Гумичките със сигурност са тотал щета - каквото е при N42, същото е и при N46.
Миризмата в купето най-вероятно е от течаща вакуум помпа, не споменаваш да си сменял уплътненията и. Протегни лява ръка и пипни двигателя отзад, откъм купето. Ако се омажеш, там е работата. Течът не се вижда, капе на изпускателния колектор, а миризмата влиза през въздуховодите на парното в салона.
Точно това е проблема ти, който описва колегата The Heartlistener , сменяш уплътнения на вакум-помпата и гумички на клапаните и си готов.
Според мен не е трябвало и е абсолютно-безмисленно да сменяш гарнитури и всичко останало , без да смениш гумичките на клапаните - тоя мотор в 99% от случаите се рашава със смяна на гумички на клапаните.
Надоло мотора е бетон и не страда от маслообирателни сегменти.
А това дали пуши,колко пуши и какъв цвят е дима е абсолютно-относително и нищо не значещо нещо.
Аз се отървах от съсщите проблеми на същия мотор миналото лято с 1л/1000км. гоорене на масло.
Вече 4000км карам след ремонта и маслото ми е на макс, и вероятно до смяна на 8000км. ще остане така , и да загуби няма да е повече от 200-300 грама.
Сменяй гумичките и не отлагай, защото всичката тази гнус отива при катализаторите ти и лабдите, и ако ги спечеш и запушиш с нагари от изгоряло масло 1000лв. + не ти мърдат още за катализатори и ламбди.
- newdriver
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 17.08.2020
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 2.0 benzin
Re: Загуба на масло
Пичове смениха ми отново гарнитурата на капака на клапаните и О-пръстена на вакуум помпата и теча спря.
Ако някой има такъв проблем нека първо започне с тях.
Поздрави!
Ако някой има такъв проблем нека първо започне с тях.
Поздрави!
- Guberkov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 511
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Загуба на масло
newdriver написа:Пичове смениха ми отново гарнитурата на капака на клапаните и О-пръстена на вакуум помпата и теча спря.
Ако някой има такъв проблем нека първо започне с тях.
Поздрави!
И пак с този ремонт вече за 2-ри път не си се възползвал от разглобяването за да си смениш и гумичките на клапаните, които комплект струват само 50лв. качественни на Elring и се сменят със същото-това разглобяване до където си разглобявал вече 2 пъти до момента, което според мен е много-голяма грешка от твоя страна и ще имаш проблем със сигурност с това нещо, от там ти харчи също масло макар и не на макс към момента, и повярвай ми няма да мине много време и отново ще даваш пари за гарнитури защото ще си изправен пред факта че вече наложително ще трябва да сменяш тоя път и гумички на клапаните, защото пикаят масло по стеблата на клапаните в горивните камери.
Не съществува такава е90-ка с тоя мотор дето е навъртяла 100-150хил. км. от нова, и да не е опекла гумичките на клапаните до станали на пластмаса и уголемени отвори с над 1мм , с разход 1 литър на 1000км. масло , какъвто беше и моят случей до средата на миналото лято.
Сменени : Вал на валвтроника с всички 16 кобилици , О-пръстени вакуум-помпа,О-пръстени с фложки на свещите, пълен комплект гарнитури , уплътнения маслен охладител,гумички клапани, ревизирани соленоиди на ваносите , трипътник антифриз с уплътнение и той беше просълзил, сменен фиксиран термостат на 95 градуса , смеменено всички ролки по пътя на пистовия ремък и ремък с оригинални , след което ново масло,маслен филтър,въздушен филтър,филтър купе , може и нещо-още да пропускам , от изброените неща не съм сменял още за сега само гарнитура на капака на картера и тръбите с клапана за картерните газове за сега уж са добре .
а, колата е само на 180 хил. км. реални в момента - когато я купих преди 3 години беше на 159 000 реални км. и гореше масло 2,5 литра на 1000км. и така до 174 000км. разхода стана 1л./1000км. и това беше само от гумички на клапаните и нищо друго.
След ремонта съм минал вече 6 000 км. и маслото си седи до горе 4,250л. както съм го налял , без никакво доливане, не го е бутнало грам , а колата я карам яката в 3-те хиляди и нагоре оборота

Тези всичките неща бяха един ремонт по тази кола за последните 6 месеца , последно преди месец имах проблем с ключалката на кормилната колона но си го реших.
Предстоят и други ремонти но вече от по-козметичен и шумов характер, ама като отмине Ковид-Кризата, че сега не е много за харчене на такива безмисленни пари за глупости като по коли - това е като черна дупка - колкото и да хвърляш в нея , все ще потъват , а дупката никога няма да се напълни

Последна промяна Guberkov на 17 Мар 2021, 11:18, променена общо 4 пъти
- newdriver
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 17.08.2020
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 2.0 benzin
Re: Загуба на масло
Guberkov написа:newdriver написа:Пичове смениха ми отново гарнитурата на капака на клапаните и О-пръстена на вакуум помпата и теча спря.
Ако някой има такъв проблем нека първо започне с тях.
Поздрави!
И пак с този ремонт вече за 2-ри път не си се възползвал от разглобяването за да си смениш и гумичките на клапаните, които комплект струват само 50лв. качественни на Elring и се сменят със същото-това разглобяване до където си разглобявал вече 2 пъти до ммомента, което според мен е много-голяма грешка от твоя страна и ще имаш проблем със сигурност с това нещо, от там ти харчи също масло макар и не на макс към момента, и повярвай ми няма да мине много време и отново ще даваш пари за гарнитури защото ще си изправен пред факта че вече наложително ще трябва да сменяш тоя път и гумички на клапаните, защото пикаят масло по стеблата на клапаните в горивните камери.
Не съществува такава е90-ка с тоя мотор дето е навъртяла 100-150хил. км. от нова, и да не е опекла до пластмаса гумичките на клапаните до станали на пластмаса с разход 1 литър на 1000км. масло , какъвто беше и моят случей до средата на миналото лято.
Сменени : Вал на валвтроника с всички 16 кобилици , О-пръстени вакуум-помпа,О-пръстени с фложки на свещите, пълен комплект гарнитури , уплътнения маслен охладител,гумички клапани, ревизирани соленоиди на ваносите , трипътник антифриз с уплътнение и той беше просълзил, сменен фиксиран термостат на 95 градуса , смеменено всички ролки по пътя на пистовия ремък и ремък с оригинални , след което ново масло,маслен филтър,въздушен филтър,филтър купе , може и нещо-още да пропускам , от изброените неща не съм сменял още за сега само гарнитура на капака на картера и тръбите с клапана за картерните газове за сега уж са добре .
а, колата е само на 180хил. км. реални в момента - когато я купих преди 3 години беше на 159 000 реални км. и гореше масло 2,5 литра на 1000км. и така до 174 000км. разхода стана 1л./1000км. и това беше само от гумички на клапаните и нищо друго.
След ремонта съм минал вече 6 000 км. и маслото си седи до горе 4,250л. както съм го налял , без никакво доливане, не го е бутнало грам , а колата я карам яката в 3-те хиляди и нагоре оборота
Тези всичките неща бяха един ремонт по тази кола за последните 6 месеца , последно преди месец имах проблем с ключалката на кормилната колона но си го реших.
Предстоят и други ремонти но вече от по-козметичен и шумов характер, ама като отмине Ковид-Кризата, че сега не е много за харчене на такива безмисленни пари за глупости като по коли - това е като черна дупка - колкото и да хвърляш в нея , все ще потъват , а дупката никога няма да се напълни
За съжаление след 1500 км каране отново светна лампата , че трябва да долея 1 литър



Този път обаче няма течове , колата е суха. Направи ми впечатление , че от ауспуха понамирисва като , че ли на изгоряло масло .. но вече мириса в купето го няма. Възможно ли е от гумички да гори толкова много масло ? ( обикновенно знам , че е нещо от сорта на 150-200 гр на 1000 км ) Има ли някакъв начин да проверя сегментите без да се налага разглобяване на двигателя ?
- Guberkov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 511
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Загуба на масло
newdriver написа:Guberkov написа:newdriver написа:Пичове смениха ми отново гарнитурата на капака на клапаните и О-пръстена на вакуум помпата и теча спря.
Ако някой има такъв проблем нека първо започне с тях.
Поздрави!
И пак с този ремонт вече за 2-ри път не си се възползвал от разглобяването за да си смениш и гумичките на клапаните, които комплект струват само 50лв. качественни на Elring и се сменят със същото-това разглобяване до където си разглобявал вече 2 пъти до ммомента, което според мен е много-голяма грешка от твоя страна и ще имаш проблем със сигурност с това нещо, от там ти харчи също масло макар и не на макс към момента, и повярвай ми няма да мине много време и отново ще даваш пари за гарнитури защото ще си изправен пред факта че вече наложително ще трябва да сменяш тоя път и гумички на клапаните, защото пикаят масло по стеблата на клапаните в горивните камери.
Не съществува такава е90-ка с тоя мотор дето е навъртяла 100-150хил. км. от нова, и да не е опекла до пластмаса гумичките на клапаните до станали на пластмаса с разход 1 литър на 1000км. масло , какъвто беше и моят случей до средата на миналото лято.
Сменени : Вал на валвтроника с всички 16 кобилици , О-пръстени вакуум-помпа,О-пръстени с фложки на свещите, пълен комплект гарнитури , уплътнения маслен охладител,гумички клапани, ревизирани соленоиди на ваносите , трипътник антифриз с уплътнение и той беше просълзил, сменен фиксиран термостат на 95 градуса , смеменено всички ролки по пътя на пистовия ремък и ремък с оригинални , след което ново масло,маслен филтър,въздушен филтър,филтър купе , може и нещо-още да пропускам , от изброените неща не съм сменял още за сега само гарнитура на капака на картера и тръбите с клапана за картерните газове за сега уж са добре .
а, колата е само на 180хил. км. реални в момента - когато я купих преди 3 години беше на 159 000 реални км. и гореше масло 2,5 литра на 3000км. и така до 174 000км. разхода стана 1л./1000км. и това беше само от гумички на клапаните и нищо друго.
След ремонта съм минал вече 6 000 км. и маслото си седи до горе 4,250л. както съм го налял , без никакво доливане, не го е бутнало грам , а колата я карам яката в 3-те хиляди и нагоре оборота
Тези всичките неща бяха един ремонт по тази кола за последните 6 месеца , последно преди месец имах проблем с ключалката на кормилната колона но си го реших.
Предстоят и други ремонти но вече от по-козметичен и шумов характер, ама като отмине Ковид-Кризата, че сега не е много за харчене на такива безмисленни пари за глупости като по коли - това е като черна дупка - колкото и да хвърляш в нея , все ще потъват , а дупката никога няма да се напълни
За съжаление след 1500 км каране отново светна лампата , че трябва да долея 1 литър![]()
![]()
.
Този път обаче няма течове , колата е суха. Направи ми впечатление , че от ауспуха понамирисва като , че ли на изгоряло масло .. но вече мириса в купето го няма. Възможно ли е от гумички да гори толкова много масло ? ( обикновенно знам , че е нещо от сорта на 150-200 гр на 1000 км ) Има ли някакъв начин да проверя сегментите без да се налага разглобяване на двигателя ?
Колега , погледни над твоят пост съвсем-скоро(или по-точно вчера) какво ти написах

Стига допуска грешки и се набутва , сменяй гумички на клапаните и си карай с кеф колата, като за масло ще се сещаш само от обслужване до обслужване - Тествано хиляди пъти и доказано-стандартен проблем при тоя мотор как се решава.
Този мотор не страда надоло от масленно-обирателни сегменти,бутала, както и от основни и биелни лагери ! - Тествано и доказано !
Следващите неща , които ще ти дойдат на дневен ред и са пак стандартни и масови проблеми за този мотор , защото са постоянно зацепени в кръга на пистовият ремък(подложени на нон-стоп износване винаги,когато двигателя работи) ,ако вече не са подменени от нова кола - хидравлична помпа+водна помпа,компресор-климатик,амбриаж на генератора , все неща,които вдигат такъв дразнещ шум,че и дори да са функциониращи ти се ще да ги изхвърлиш веднага, но са все-цифра и поемат едни 1000+ лева за нови и то не от най-скъпите Марки:)
Последна промяна Guberkov на 17 Мар 2021, 11:14, променена общо 1 път
- newdriver
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 17.08.2020
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 2.0 benzin
Re: Загуба на масло
Guberkov написа:newdriver написа:Guberkov написа:newdriver написа:Пичове смениха ми отново гарнитурата на капака на клапаните и О-пръстена на вакуум помпата и теча спря.
Ако някой има такъв проблем нека първо започне с тях.
Поздрави!
И пак с този ремонт вече за 2-ри път не си се възползвал от разглобяването за да си смениш и гумичките на клапаните, които комплект струват само 50лв. качественни на Elring и се сменят със същото-това разглобяване до където си разглобявал вече 2 пъти до ммомента, което според мен е много-голяма грешка от твоя страна и ще имаш проблем със сигурност с това нещо, от там ти харчи също масло макар и не на макс към момента, и повярвай ми няма да мине много време и отново ще даваш пари за гарнитури защото ще си изправен пред факта че вече наложително ще трябва да сменяш тоя път и гумички на клапаните, защото пикаят масло по стеблата на клапаните в горивните камери.
Не съществува такава е90-ка с тоя мотор дето е навъртяла 100-150хил. км. от нова, и да не е опекла до пластмаса гумичките на клапаните до станали на пластмаса с разход 1 литър на 1000км. масло , какъвто беше и моят случей до средата на миналото лято.
Сменени : Вал на валвтроника с всички 16 кобилици , О-пръстени вакуум-помпа,О-пръстени с фложки на свещите, пълен комплект гарнитури , уплътнения маслен охладител,гумички клапани, ревизирани соленоиди на ваносите , трипътник антифриз с уплътнение и той беше просълзил, сменен фиксиран термостат на 95 градуса , смеменено всички ролки по пътя на пистовия ремък и ремък с оригинални , след което ново масло,маслен филтър,въздушен филтър,филтър купе , може и нещо-още да пропускам , от изброените неща не съм сменял още за сега само гарнитура на капака на картера и тръбите с клапана за картерните газове за сега уж са добре .
а, колата е само на 180хил. км. реални в момента - когато я купих преди 3 години беше на 159 000 реални км. и гореше масло 2,5 литра на 1000км. и така до 174 000км. разхода стана 1л./1000км. и това беше само от гумички на клапаните и нищо друго.
След ремонта съм минал вече 6 000 км. и маслото си седи до горе 4,250л. както съм го налял , без никакво доливане, не го е бутнало грам , а колата я карам яката в 3-те хиляди и нагоре оборота
Тези всичките неща бяха един ремонт по тази кола за последните 6 месеца , последно преди месец имах проблем с ключалката на кормилната колона но си го реших.
Предстоят и други ремонти но вече от по-козметичен и шумов характер, ама като отмине Ковид-Кризата, че сега не е много за харчене на такива безмисленни пари за глупости като по коли - това е като черна дупка - колкото и да хвърляш в нея , все ще потъват , а дупката никога няма да се напълни
За съжаление след 1500 км каране отново светна лампата , че трябва да долея 1 литър![]()
![]()
.
Този път обаче няма течове , колата е суха. Направи ми впечатление , че от ауспуха понамирисва като , че ли на изгоряло масло .. но вече мириса в купето го няма. Възможно ли е от гумички да гори толкова много масло ? ( обикновенно знам , че е нещо от сорта на 150-200 гр на 1000 км ) Има ли някакъв начин да проверя сегментите без да се налага разглобяване на двигателя ?
Колега , погледни над твоят пост съвсем-скоро(или по-точно вчера) какво ти написах
Стига допуска грешки и се набутва , сменяй гумички на клапаните и си карай с кеф колата, като за масло ще се сещаш само от обслужване до обслужване - Тествано хиляди пъти и доказано-стандартен проблем при тоя мотор как се решава.
Този мотор не страда надоло от масленно-обирателни сегменти,бутала, както и от основни и биелни лагери ! - Тествано и доказано !
Следващите неща , които ще ти дойдат на дневен ред и са пак стандартни и масови проблеми за този мотор , защото са постоянно зацепени в кръга на пистовият ремък(подложени на нон-стоп износване винаги,когато двигателя работи) ,ако вече не са подменени от нова кола - хидравлична помпа+водна помпа,компресор-климатик,амбриаж на генератора , все неща,които вдигат такъв дразнещ шум,че и дори да са функциониращи ти се ще да ги изхвърлиш веднага, но са все-цифра и поемат едни 1000+ лева за нови и то не от най-скъпите Марки:)
Да , видях. Просто досега обиколих няколко сервиза и всеки ми казва различно мнение. Един майстор ми казва , че няма как тази загуба да е от гумички ,а по-скоро била от сегменти. Друг пък ми казва , че картерната ми вентилация за подмяна ( клапан и т.н) и от там идва тази загуба.
Ама май ще опитам със смяна на гумичките пък да видим какво ще се получи.
- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Загуба на масло
newdriver написа:Guberkov написа:newdriver написа:Пичове смениха ми отново гарнитурата на капака на клапаните и О-пръстена на вакуум помпата и теча спря.
Ако някой има такъв проблем нека първо започне с тях.
Поздрави!
И пак с този ремонт вече за 2-ри път не си се възползвал от разглобяването за да си смениш и гумичките на клапаните, които комплект струват само 50лв. качественни на Elring и се сменят със същото-това разглобяване до където си разглобявал вече 2 пъти до ммомента, което според мен е много-голяма грешка от твоя страна и ще имаш проблем със сигурност с това нещо, от там ти харчи също масло макар и не на макс към момента, и повярвай ми няма да мине много време и отново ще даваш пари за гарнитури защото ще си изправен пред факта че вече наложително ще трябва да сменяш тоя път и гумички на клапаните, защото пикаят масло по стеблата на клапаните в горивните камери.
Не съществува такава е90-ка с тоя мотор дето е навъртяла 100-150хил. км. от нова, и да не е опекла до пластмаса гумичките на клапаните до станали на пластмаса с разход 1 литър на 1000км. масло , какъвто беше и моят случей до средата на миналото лято.
Сменени : Вал на валвтроника с всички 16 кобилици , О-пръстени вакуум-помпа,О-пръстени с фложки на свещите, пълен комплект гарнитури , уплътнения маслен охладител,гумички клапани, ревизирани соленоиди на ваносите , трипътник антифриз с уплътнение и той беше просълзил, сменен фиксиран термостат на 95 градуса , смеменено всички ролки по пътя на пистовия ремък и ремък с оригинални , след което ново масло,маслен филтър,въздушен филтър,филтър купе , може и нещо-още да пропускам , от изброените неща не съм сменял още за сега само гарнитура на капака на картера и тръбите с клапана за картерните газове за сега уж са добре .
а, колата е само на 180хил. км. реални в момента - когато я купих преди 3 години беше на 159 000 реални км. и гореше масло 2,5 литра на 1000км. и така до 174 000км. разхода стана 1л./1000км. и това беше само от гумички на клапаните и нищо друго.
След ремонта съм минал вече 6 000 км. и маслото си седи до горе 4,250л. както съм го налял , без никакво доливане, не го е бутнало грам , а колата я карам яката в 3-те хиляди и нагоре оборота
Тези всичките неща бяха един ремонт по тази кола за последните 6 месеца , последно преди месец имах проблем с ключалката на кормилната колона но си го реших.
Предстоят и други ремонти но вече от по-козметичен и шумов характер, ама като отмине Ковид-Кризата, че сега не е много за харчене на такива безмисленни пари за глупости като по коли - това е като черна дупка - колкото и да хвърляш в нея , все ще потъват , а дупката никога няма да се напълни
За съжаление след 1500 км каране отново светна лампата , че трябва да долея 1 литър![]()
![]()
.
Този път обаче няма течове , колата е суха. Направи ми впечатление , че от ауспуха понамирисва като , че ли на изгоряло масло .. но вече мириса в купето го няма. Възможно ли е от гумички да гори толкова много масло ? ( обикновенно знам , че е нещо от сорта на 150-200 гр на 1000 км ) Има ли някакъв начин да проверя сегментите без да се налага разглобяване на двигателя ?
Колега, когато ти се казва нещо което е всеизвестен факт сред собствениците на N42/N46, няма да е зле да се вслушваш повече

Ето ти снимка на нова спрямо стара вложка на клапан на този мотор /да кажа че съм виждал и по-зле/:
https://img321.com/view/image/559ad0b8- ... f9734f9158
Сам можеш да си направиш извода какво количество масло отива в цилиндрите покрай стъблата на клапаните...това по 16

Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани