N47 дпф, турбо, актуатор, дросел, масло

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 3.09.2015
Пол: Мъж

N47 дпф, турбо, актуатор, дросел, масло

Мнение от gaterpillar » 01 Фев 2021, 22:48

Здравейте колеги!
От известно време имам един проблем, който ме вкара във водовъртеж и само и единствено харчове без особено добър и постоянен резултат.
Имах запушен ДПФ, рециклирано наскоро турбо, което обаче изкарваше грешка, в последствие и грешка в дросела се появи. Давах колата в сервиз, смениха дросела с втора ръка и изчистиха ДПФ-а (уж) с наливане на течност и принудителна регенерация. Естествено проблема се завърна ...
Отново в сервиз, ДПФ-а беше свален и изчистен добре този път, изпратих отново турбото в Turbos Hoet (уж беше гаранционно, но казаха, че било прегрявало и отново го ремонтираха). Майстора ми каза, че от турбото е изтекло много масло. Резултата - колата влезе в регенерация, върви много по-добре, турбото не много на време, но определено върна мощността, обаче ... грешките на актуатора на турбото и дросела отново се появяват.
44CC, 44EC, 43E2, 4677
Идеи?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: N47 дпф, турбо, актуатор, дросел, масло

Мнение от zvetiko » 02 Фев 2021, 8:11

Колега, DPF- фа не може да бъде почистен. За другите проблеми- да се закачи колата с оригинална диагностика, която дава много повече информация за вида на грешките и после извършва тестови процедури за доуточняването им.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 474
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 525d

Re: N47 дпф, турбо, актуатор, дросел, масло

Мнение от kikko » 02 Фев 2021, 13:36

Аз бих започнал от дросела. Когато не е наред "бъзика" доста неща. Като започнем от ДПФ-а, лош вървеж и т.н.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 3.09.2015
Пол: Мъж

Re: N47 дпф, турбо, актуатор, дросел, масло

Мнение от gaterpillar » 02 Фев 2021, 17:33

Лошото е, че връща масло и в дросела и в турбото.
Дросела го сменях, турбото рециклирах, дпф-а в интерес на истината се изчисти добре, защото само след тази манипулация колата имаше огромна разлика.
Грешките обаче стоят ...
Може да прозвучи малко наивно, но може ли да е проблем с електрониката - имам явно и проблем с късо някъде, FRM (foot well) има грешка, но реших да оправя първо другите неща

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 474
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 525d

Re: N47 дпф, турбо, актуатор, дросел, масло

Мнение от kikko » 02 Фев 2021, 20:11

Клапан картерни газове?
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 3.09.2015
Пол: Мъж

Re: N47 дпф, турбо, актуатор, дросел, масло

Мнение от gaterpillar » 02 Фев 2021, 23:02

kikko написа:Клапан картерни газове?

Като че ли това е следващото и единствено останало по пътя. Ще го погледна тези дни

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 3.09.2015
Пол: Мъж

Re: N47 дпф, турбо, актуатор, дросел, масло

Мнение от gaterpillar » 03 Фев 2021, 8:23

kikko написа:Клапан картерни газове?

Погледнах и според мен картерните газове са високи. Въпросният клапан мисля, че е само една мембрана при мен, която изглежда наред. Имаш ли представа каков може да се предприеме за този проблем?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: N47 дпф, турбо, актуатор, дросел, масло

Мнение от vld » 05 Фев 2021, 6:52

gaterpillar написа:
kikko написа:Клапан картерни газове?

Погледнах и според мен картерните газове са високи. Въпросният клапан мисля, че е само една мембрана при мен, която изглежда наред. Имаш ли представа каков може да се предприеме за този проблем?

Премери му компресията на този мотор, високото картерно налягане говори за проблем в работата на цилиндрите, сиреч износени сегменти.
Изображение

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook