Проблем с парното Е90
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- Notorious5
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 1.12.2020
- Пол: Мъж
Проблем с парното Е90
Здравейте!
Имам следния проблем с e90 320d 2007г, като пусна да духа топло от климатроника (да, изключил съм снежинката и съм завъртял отгоре на червеното квадратче) и след като съм покарал вече 10-15 мин продължава да духа хладно. Ако работи на място духа направо студено (дори когато съм задал да духа на макс 28 градуса и от двете страни), ако съм в движение от шофьорската и пасажерската духа по-топло отзад също, но в средата пак по-хладно. Миналата година по същото време имах сходен проблем само че духаше топло от шофорската и от едното отворче през средата, а от пасажерската студено и се оправи като смених 2-та термостата и нагревателя на купето, който беше заминал. Сега не знам, закачиха я на компютър няма проблеми с клапаните, всичко е ОК.
Имам и втори въпрос как се извършва обезвъздушаване на системата при смяна на антифриз на същия модел? Гледах за включване на контакт, пуска се да върти на най-ниската степен и градусите на макс и се задържа газта за 10-15 секунди и помпата трябва сама да почне да работи за 12 минути, НО това май е само при бензиновите модели.
Благодаря предварително!
Имам следния проблем с e90 320d 2007г, като пусна да духа топло от климатроника (да, изключил съм снежинката и съм завъртял отгоре на червеното квадратче) и след като съм покарал вече 10-15 мин продължава да духа хладно. Ако работи на място духа направо студено (дори когато съм задал да духа на макс 28 градуса и от двете страни), ако съм в движение от шофьорската и пасажерската духа по-топло отзад също, но в средата пак по-хладно. Миналата година по същото време имах сходен проблем само че духаше топло от шофорската и от едното отворче през средата, а от пасажерската студено и се оправи като смених 2-та термостата и нагревателя на купето, който беше заминал. Сега не знам, закачиха я на компютър няма проблеми с клапаните, всичко е ОК.
Имам и втори въпрос как се извършва обезвъздушаване на системата при смяна на антифриз на същия модел? Гледах за включване на контакт, пуска се да върти на най-ниската степен и градусите на макс и се задържа газта за 10-15 секунди и помпата трябва сама да почне да работи за 12 минути, НО това май е само при бензиновите модели.
Благодаря предварително!
Re: Проблем с парното Е90
Виж дали имаш допълнителна водна, тя е отговорна за циркулацията на водата при празен ход и ниски обороти.
Няма начин да няма начин
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани