Изкл. климатик в ниските обороти до 1500 издава ли стържене?
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
1 мнение
• Страница 1 от 1
- Guberkov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 511
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Изкл. климатик в ниските обороти до 1500 издава ли стържене?
Здравейте отново, запитване като анкета на колко от вашите E90-ки , постоянно-зацепеният компресор за климатика издава някакви звуци наподобяващи приглушено стъргане в купето най-вече изразено между 1000-1600 оборота и честотата им се променя възходящо с повишаване на оборотите ( звука наподобява на нещо като - Кхръъът-Кхръът , но на разредени интервали да речем през 2 секунди и нагоре това време намалява), само на спрян климатик, на пуснат не се чуваюкогато не сте пуснали музиката и сте на затворени прозорци и слущате звука на мотора като цяло за нещо - чува се най-изразено от към централния климатичен отвор и от към шофьорското място - той и без това компресора на климатика е точно отпред под капака пред шофьора.
Скоро го обслужвах с нов фреон и масло е презареден, няма течове и изпускания, миналият месец смених с оригинални от-до всички ролки и ремък.
А иначе работи и изстудява без проблем, смених му лагера на щайбата с качественно-Японче , обаче явно не е от това.
От многото интересуване и четене в нета и то вече цели 2 години от как съм купил колата(с тоя проблем съм я купил от самото начало) беше на реални 159хил. км - сега е на 174хил.км и от тогава все е така - ни по-зле , но по-добре, както и при разговор с няколко майстора - отговора беше че решението било за да не стърже така при спрян само смяната му с нов компресор, тъй-като той е постоянно зацепен и няма съединител както при по-старите работел нон стоп без значение пуснат/спрян климатик все се износва и бил като консуматив по ремъчният път както всички други компоненти там - ролки,хидравлична помпа,генератор,ремък...
При пусната музика или отворен прозорец , почти не се хваща , но когато карам на тишина е адски-дразнещо това и майсторите се базикат(щот толкова са майстори, и явно толкова знаят и могат) - Усили повече музиката и няма да те дразни , като ти работи климатика, ко те бърка - ще свикнеш и няма да ти прави впечатление:)
То че заради един паразитен звук, да дадеш 6-700лв. не е малка работа, не е при положение че работи но стърже.
Поздрави.
Скоро го обслужвах с нов фреон и масло е презареден, няма течове и изпускания, миналият месец смених с оригинални от-до всички ролки и ремък.
А иначе работи и изстудява без проблем, смених му лагера на щайбата с качественно-Японче , обаче явно не е от това.
От многото интересуване и четене в нета и то вече цели 2 години от как съм купил колата(с тоя проблем съм я купил от самото начало) беше на реални 159хил. км - сега е на 174хил.км и от тогава все е така - ни по-зле , но по-добре, както и при разговор с няколко майстора - отговора беше че решението било за да не стърже така при спрян само смяната му с нов компресор, тъй-като той е постоянно зацепен и няма съединител както при по-старите работел нон стоп без значение пуснат/спрян климатик все се износва и бил като консуматив по ремъчният път както всички други компоненти там - ролки,хидравлична помпа,генератор,ремък...
При пусната музика или отворен прозорец , почти не се хваща , но когато карам на тишина е адски-дразнещо това и майсторите се базикат(щот толкова са майстори, и явно толкова знаят и могат) - Усили повече музиката и няма да те дразни , като ти работи климатика, ко те бърка - ще свикнеш и няма да ти прави впечатление:)
То че заради един паразитен звук, да дадеш 6-700лв. не е малка работа, не е при положение че работи но стърже.
Поздрави.
1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани