Request: FSW_PSW.trc файл от кола с ксенон
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
1 мнение
• Страница 1 от 1
- Denis Petrov
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 26.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: e90 330i
Request: FSW_PSW.trc файл от кола с ксенон
Здравейте,
направих пълен ретрофит от preLCI -> LCI, като успях да подкарам всичко по колата (някой промени в окабеляване, някое и друго кодиране), но единственото, което не успявам за момента е автомагичния контрол на фаровете по височина (headlight automatic aim control). Колата и преди това беше с ксенон, съответно с работещ контрол на фапрвете по височина. Фаровете не са динамик, биксенон са с 1 крушка D1S (прикачвам снимка, за да се види точния модел на фаровете). Копчето за фаровете е от ксенонови фарове (няма потенциометър за реглаж). Окабеляването preLCI -> LCI няма разлика, конкретно в 4-те кабела между NFRM и ляв и десен фар. Въпреки това прозвънях кабелите - така са и нямат късо. През INPA в живи данни виждам, че и “кантар”-четата за състоянието на колата работят и дават информация за моментния наклон. Та затова ако някой се сеща какво друго бих могъл да направя - са добре дошли всякакви идеи. Молбата ми е ако някой, който е с LCI фарове и му работи headlight automatic aim control да сподели своя trace файл, за да проследя за евентуални разлики и да тествам, защото всичко ме води засега към неправилно кодиране (дори и от кола преди фейслифт, но с автоматичен контрол на фаровете ще ми е от полза).

направих пълен ретрофит от preLCI -> LCI, като успях да подкарам всичко по колата (някой промени в окабеляване, някое и друго кодиране), но единственото, което не успявам за момента е автомагичния контрол на фаровете по височина (headlight automatic aim control). Колата и преди това беше с ксенон, съответно с работещ контрол на фапрвете по височина. Фаровете не са динамик, биксенон са с 1 крушка D1S (прикачвам снимка, за да се види точния модел на фаровете). Копчето за фаровете е от ксенонови фарове (няма потенциометър за реглаж). Окабеляването preLCI -> LCI няма разлика, конкретно в 4-те кабела между NFRM и ляв и десен фар. Въпреки това прозвънях кабелите - така са и нямат късо. През INPA в живи данни виждам, че и “кантар”-четата за състоянието на колата работят и дават информация за моментния наклон. Та затова ако някой се сеща какво друго бих могъл да направя - са добре дошли всякакви идеи. Молбата ми е ако някой, който е с LCI фарове и му работи headlight automatic aim control да сподели своя trace файл, за да проследя за евентуални разлики и да тествам, защото всичко ме води засега към неправилно кодиране (дори и от кола преди фейслифт, но с автоматичен контрол на фаровете ще ми е от полза).

1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани