Fuel pump fault, колата не запали
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
Fuel pump fault, колата не запали
Колеги, днес сутринта ходих до 2-3 места с колата, спирах-тръгвах и така няколко пъти, накрая отидох на кафе и на прибиране, влизам тръгвам да паля и само върти, пробвах много пъти, не иска и не иска. Бях на боянското ханче и се пуснах надолу, пробвах на втора на трета не ще да запали. Оставих колата в един сервиз наблизо. Без диагностика според майстора е от помпата преди горивния филтър. На навигацията ми изписа няколко пъти съобщението от заглавието.
Някой имал ли в този проблем?
Колата е 320d 163 коня.
Някой имал ли в този проблем?
Колата е 320d 163 коня.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Fuel pump fault, колата не запали
Нека поне да я чуе дали работи- друг въпрос е, че дори и да работи може да не прави необходимото налягане. По принцип е добре да се направят няколко проверки преди да се смени- все пак не струва 10лв.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Fuel pump fault, колата не запали
Ако прави поне някакво налягане, все пак ще запали или ще се мъчи да запали до някаква степен и ще гасне все едно се дави. Ако е от помпата то най-вероятно изцяло е оф.
Задължително да я закачи за да не излезе някоя дреболич като датчик на някой вал или пък нещо друго.
Иначе има резон да е помпа естествено.
Задължително да я закачи за да не излезе някоя дреболич като датчик на някой вал или пък нещо друго.
Иначе има резон да е помпа естествено.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Fuel pump fault, колата не запали
Spaidy написа:Колеги, днес сутринта ходих до 2-3 места с колата, спирах-тръгвах и така няколко пъти, накрая отидох на кафе и на прибиране, влизам тръгвам да паля и само върти, пробвах много пъти, не иска и не иска. Бях на боянското ханче и се пуснах надолу, пробвах на втора на трета не ще да запали. Оставих колата в един сервиз наблизо. Без диагностика според майстора е от помпата преди горивния филтър. На навигацията ми изписа няколко пъти съобщението от заглавието.
Някой имал ли в този проблем?
Колата е 320d 163 коня.
На снимката в Е90 и Е60 няма помпа!!!
Само горивен филтър и подгрев за него, голямото е филтър малкато с буксата е подгрев.
Помпа има в резервоара само и после е ГНП която е закачена на мотора.
Ако си имал малко нафта в резервоара под 20-30л. с изгоряла помпа в резервоара няма да запалиш, най лесния тест като нямаш диагностика в тебе е да и напълниш резервоара.
Това е от мен.

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Fuel pump fault, колата не запали
Да не говорим, че самата помпа в резервуара има и модул при е60 и е90!!!
За да не хвърляш боб да я закачи някой, който знае какво да гледа, като налягане на помпата в резервуара, налягане на рейла, клапан на помпа за високо налягане и др.
За да не хвърляш боб да я закачи някой, който знае какво да гледа, като налягане на помпата в резервуара, налягане на рейла, клапан на помпа за високо налягане и др.
Re: Fuel pump fault, колата не запали
Проблема е решен! Горивна помпа в резервоара. Пиербург 300 лева с две години гаранция.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани