Плюсове и минуси при панорамния таван на BMW e91
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Nikolay VT
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 19.01.2012
- Местоположение: V.Tarnovo
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd avtomat
Re: Плюсове и минуси при панорамния таван на BMW e91
Пробвах с тестване чрез задържане на бутона.Изпълнява си люка цялата програма и накрая щората пак не се прибира.И люка остава малко ниско, прибрах го плътно на ръка,под плафона с един шестограм.След много опити щората я прибрах и така го оставям.Движейки се забелязах,че нещо го тормози.Става някакъв таш...к но ще видим.Нямам нерви да се занимавам
- asent1977
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 27.05.2016
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI 330d; F30 328i, F37 328xi
- Мечтае да кара: G32 640d
Re: Плюсове и минуси при панорамния таван на BMW e91
msi200 написа:И таванът ти е по-нисък заради люка и качваш около 70кг на най-неподходящото място.
какви 70 кг ? ? ?




+ Невероятно усещане в салона, изключителна видимост нагоре особено при разходки сред природа или в града, за мен лично това е най важното и ценно нещо в една кола. ( за мен лично е по готино от кабриолет )
+ Лесна поддръжка, но в оторизиран сервиз само !
За да има шумове, скърцания и повреди вероятно автомобила е бил удрян, или наводняван с повреда по ел инсталацията и т.н.

Тази опция има само и единствено + и никакви -
Нищо не пречи при редовна годишна инспекция в оторизиран БМВ сервиз да ти прегледат и панорамата.
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Плюсове и минуси при панорамния таван на BMW e91
Наистина ли смяната + уплътненята е само 60 лева? Ако е така си е оферта, но не ми се вярва.
Подръжката е евтина докато не се наложи да се прави нещо (я мотор, я водач, я някоя щипка) сумите са големи. Хубавото е, че наистина изглежда като да са редки тези проблеми.
Ако колата стои навън нон стоп или се кара в по-топъл климат е много вероятно да се прояви следната детска болест. Има една ветробранна мрежичка когато се отвори цялата панора - при нея от слънцето и жегата се отлепя мрежата от пластмасата, в която е хваната и започва да дрънка.
Подръжката е евтина докато не се наложи да се прави нещо (я мотор, я водач, я някоя щипка) сумите са големи. Хубавото е, че наистина изглежда като да са редки тези проблеми.
Ако колата стои навън нон стоп или се кара в по-топъл климат е много вероятно да се прояви следната детска болест. Има една ветробранна мрежичка когато се отвори цялата панора - при нея от слънцето и жегата се отлепя мрежата от пластмасата, в която е хваната и започва да дрънка.
- asent1977
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 27.05.2016
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI 330d; F30 328i, F37 328xi
- Мечтае да кара: G32 640d
Re: Плюсове и минуси при панорамния таван на BMW e91
drago9205 написа:Наистина ли смяната + уплътненята е само 60 лева? Ако е така си е оферта, но не ми се вярва.
Подръжката е евтина докато не се наложи да се прави нещо (я мотор, я водач, я някоя щипка) сумите са големи. Хубавото е, че наистина изглежда като да са редки тези проблеми.
на мен ми се раздрънкаха хармониките в страничната част, и беше много дразнещо отидох в дарукар и ми ги смениха заедно с уплътнението по 20тина лв е броя лява и дясна са и около 60лв уплътнение, за труд не помня защото имаше и други неща за правене




Уплътнението ето го :54107199533 цена 27.98 евро с ДДС
Дефлектор с мрежа :54137164873 цена 112.55 евро с ДДС
Хармоники : 54137143761 цена 19.24 евро с ДДС комплект
- NeRoX
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 17.01.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '07 E91 320d
- Мечтае да кара: Ferrari
- Детайли за колата: M47D20 6MT
Re: Плюсове и минуси при панорамния таван на BMW e91
Моята също е с панорамен таван и лично за мен това е една от най-големите екстри на колата. Има, няма, даже беше водещ фактор при избора ми на конкретна бройка, като че ли и затова се навих за комби, въпреки, че не си падам по комбита. Първата ми кола /Е36/ имаше шибидах и от тогава се влюбих в тази екстра. В купето се получава уникален простор и удоволствие при отворен таван, особено през топлите летни вечери. Направо си е половин кабрио.
На втория ден след като я купих ми се появи "Sliding roof anti trap function" грешката и тавана не искаше да се отваря. Поразрових малко из Google и попаднах на решението с рестартиране, тестване, рекалибрация или както там му казвате. Накратко се задържа бутона нагоре, този за открехване на стъклата нагоре, докато системата раздвижи тавана във всички възможни посоки и спре в напълно затворено положение. При мен проработи и от тогава всичко е наред. Самия бутон ми е леко тегав за натискане. Предполагам, че като нов е бил доста по отзивчив и лек за натискане, но това са дреболии. Минусите са всякакви евентуални проблеми и технически повреди по него, разбира се. На една от колите, които ходих да гледам, тапицерията на щората беше много грозно провиснала. Може би е прана или тавана е бил протекъл много... Хората са си го казали - колкото повече екстри, механизми и електроника, толкова повече неща, които може да се скапят. Ама кеф цена няма... Имам познати, които имат коли с шибидах и не го ползват, карат предимно на климатик. За такъв тип хора тази екстра е напълно безсмислена. Аз я оценям и ме кефи страшно. С две думи всеки трябва да може да си прецени сам за себе си дали си заслужава или не този таван.
Що се отнася до поддръжката - нямам никаква представа как стоят нещата. На Е36-цата не съм правил нищо по люка и той си работеше коректно. Тук нещата изглеждат окей за сега, но съм отворен към всякакви предложения относно поддръжка на този механизъм. Винаги е по-добре да се инвестира някакаква сума от колкото да се остави да се потроши и после да струва твърде солено...
Първия път като чух "тътена" /както аз му викам
/ реших, че нещо не е наред. После се замислих, че сигурно за това отварянето му е направено на две степени и ето, че съм бил прав. При мен е абсолютно същото точно след 80км/ч на напълно отворено стъкло. При по-малката степен на отваряне няма проблеми и след 80км/ч. Вече съм по-спокоен, че проблема не е в моя телевизор. 

Що се отнася до поддръжката - нямам никаква представа как стоят нещата. На Е36-цата не съм правил нищо по люка и той си работеше коректно. Тук нещата изглеждат окей за сега, но съм отворен към всякакви предложения относно поддръжка на този механизъм. Винаги е по-добре да се инвестира някакаква сума от колкото да се остави да се потроши и после да струва твърде солено...
asent1977 написа:...Отваряемата част е много голяма, при пълно отваряне се получава реверберация над 80км/ч и трябва да се притвори, затова във Ф30 е скъсена отваряемата повърхност...
Първия път като чух "тътена" /както аз му викам


20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани