Дпф,катализатори

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: Дпф,катализатори

Мнение от (h)aman » 12 Дек 2016, 18:44

ДПФ- 1000лв .. данък 500лв...да дишаш саждите на 30 годишния дизел пред теб с данък 15лв - безценно. Когато направят 50% намаление на данъка за коли с ДПФ, тогава може и да почнат да се купуват. Вече има тема за мръсните коли, моля не обръщайте всяка тема на "за и против саждите".

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Дпф,катализатори

Мнение от bai_ILIA » 12 Дек 2016, 18:47

всъшност си прав колега - в Пловдив ми взимат 600лв за 286 екологични ЕВРО 4 дизелови магарета на година и ако колата е моя 3-4 години, може да си купя 2-3 ПДФ-а, но нали сме на принципа на пълната противоположност в БГ що се отнася за данъците - по-новите коли с високи, а ЕКОЛОГИЧНИТЕ вехториии с ниски. И пак стигаме до проблема със жизнения стандарт :OT: :driving: :dunno: :banghead:
Последна промяна bai_ILIA на 12 Дек 2016, 18:49, променена общо 1 път
"Чемодан, вокзал, Москва"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Дпф,катализатори

Мнение от Dextuar » 12 Дек 2016, 18:48

vld написа:Споко от ф30 натам едва ли ще има някой който би предпочел 330д пред 328

Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Колега какво точно имаш предвид? 328 е 4цил турбо бензин, нали? Да не би да се доближава разхода с дизела? В една тема колега беше споменал, че Ф30 335и му харчи 11-12 в София, което е супер стига да е истина.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Дпф,катализатори

Мнение от Taruno » 12 Дек 2016, 19:53

Има предвид, че няма махане на новите ДПФ-и :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Re: Дпф,катализатори

Мнение от Alexi » 13 Дек 2016, 7:51

Е ,тъкмо бях загледал и Ф30 какво се предлага но щом няма махане ДПФ да си ги карат в белите държави :banghead:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Дпф,катализатори

Мнение от Dextuar » 13 Дек 2016, 8:19

Taruno написа:Има предвид, че няма махане на новите ДПФ-и :)


Защо да няма?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Дпф,катализатори

Мнение от vld » 13 Дек 2016, 9:06

dextuar написа:
vld написа:Споко от ф30 натам едва ли ще има някой който би предпочел 330д пред 328

Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Колега какво точно имаш предвид? 328 е 4цил турбо бензин, нали? Да не би да се доближава разхода с дизела? В една тема колега беше споменал, че Ф30 335и му харчи 11-12 в София, което е супер стига да е истина.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro


Имам познат с такава, 328, седан, 245 бензинови коня с автоматична кутия колата му харчи колкото моята.... е хайде да има половин литър разлика разбирай едноцифрено число в градски цикъл на шофиране.
При такава ситуация аз не бих си взел дизел пред бензин.
Ама при сегашната няма как да има сравнение....330и харчи с 70% повече от 330д.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Дпф,катализатори

Мнение от Dextuar » 13 Дек 2016, 9:08

vld написа:
dextuar написа:
vld написа:Споко от ф30 натам едва ли ще има някой който би предпочел 330д пред 328

Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Колега какво точно имаш предвид? 328 е 4цил турбо бензин, нали? Да не би да се доближава разхода с дизела? В една тема колега беше споменал, че Ф30 335и му харчи 11-12 в София, което е супер стига да е истина.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro


Имам познат с такава, 328, седан, 245 бензинови коня с автоматична кутия колата му харчи колкото моята.... е хайде да има половин литър разлика разбирай едноцифрено число в градски цикъл на шофиране.
При такава ситуация аз не бих си взел дизел пред бензин.
Ама при сегашната няма как да има сравнение....330и харчи с 70% повече от 330д.

Ооо, да, определено. Дано обаче поддръжката да не му е като на Н54 или някой друг бензинов с директно впръскване...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1849
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Дпф,катализатори

Мнение от Bexim » 13 Дек 2016, 13:01

Чакайте, че ми стана интересно, а и надежда ме обзе..
Защо на новите коли не могат да им се махат ДПФ-те?
Щом някой ги е сложил, то логично могат да се махнат.. Просто явно е все още трудно..
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1243
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Дпф,катализатори

Мнение от awful » 13 Дек 2016, 13:48

Bexim написа:Чакайте, че ми стана интересно, а и надежда ме обзе..
Защо на новите коли не могат да им се махат ДПФ-те?
Щом някой ги е сложил, то логично могат да се махнат.. Просто явно е все още трудно..


Маи немогат още да разкодират ECU-то и по този повод няма как да се изключи DPF/FAP
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Дпф,катализатори

Мнение от bai_ILIA » 13 Дек 2016, 14:18

всяко чудо за 3 дни или по скоро 2-3 години. Ф сериите като излезнаха 2009 първите ги правиха понеже бяха с по-стари компютри. За следващите минаха 2-3 години и може би от около 18-24 месеца ги ремапват всичките без тези с новите мотори - B сериите, N серриите са си направо стари. Така, че тези които сега са нови няма да са проблем след 1-2-3 години. БМВ просто си заключват брутално компютрите. Останалите марки вадиш я от магазина и горе долу няма проблем. Това не би трябвало да е критерии за покупка като се дават 30-40-50 бона, ДПФ-а да ти е проблема...

нали се сещаш, че Ф30 с 258 коня дизел хич не е нова и там е ок, но примерно фейса със 190 коня 2-та литра съм почти сигурен, че няма шанс за ремап в момента...

https://www.youtube.com/watch?v=uLRK0YCPM1w

новото за нас си е 'вехто' за белите хора :mhihi:

относно разходът на по-новото поколение дизели и бензини - да, той е много нисък и бензините се приближават до дизелите в средния разход. за това има заслуга и 8-степеннната кутия, която е просто топ. давам за пример BMW F10 530 xDrive 258 коня с M Sport 19-ки, което за 2200км само в София през месеците Януари, Февруари и Март беше дало 9.1/100 - тежи почти 1900кг...Само, че бензинът вържи работа до 1500кг, от там нататък дизелът е по-рентабилен, но за малки и средни коли особено от магазина, няма никакъв смисъл от дизели. Многократно е тествано и доказано от немеца със сметки от рода на лв/км при еди колко си пробег на година.
"Чемодан, вокзал, Москва"

Предишна

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook