Въздушен филтър Pipercross или К&N

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 153
Регистриран на: 27.04.2016
Пол: Мъж
Кара: e91 320d

Въздушен филтър Pipercross или К&N

Мнение от stas.dakov » 07 Окт 2016, 16:00

Здравейте колеги,
някой от вас използвал ли е Pipercross или К&N филтър? Кой според вас е по-добрия вариянт? Искам да слова такъв филтър на 320д е91

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Re: Въздушен филтър Pipercross или К&N

Мнение от dr.peshev » 07 Окт 2016, 17:01

K&N :yes:
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Въздушен филтър Pipercross или К&N

Мнение от Gqbriel » 07 Окт 2016, 17:11

stas.dakov написа:Здравейте колеги,
някой от вас използвал ли е Pipercross или К&N филтър? Кой според вас е по-добрия вариянт? Искам да слова такъв филтър на 320д е91

Аз съм карал с КN ,но моя съвет е без него просто ОЕМ или MAnn на по-малък интервал...на бензиновата също съм с KN но там основно в звука има разлика
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Въздушен филтър Pipercross или К&N

Мнение от vld » 07 Окт 2016, 17:14

На дизела има ефект, но много се цапа дебитомера.

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
Изображение


Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 5.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 4х4
Мечтае да кара: 6х6

Re: Въздушен филтър Pipercross или К&N

Мнение от efren » 07 Окт 2016, 17:20

Карал съм с K&N - трябва да имаш бая въображение за да забележиш ползата от него.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Въздушен филтър Pipercross или К&N

Мнение от Taruno » 07 Окт 2016, 17:27

vld написа:На дизела има ефект, но много се цапа дебитомера.

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk


Цапа дебитомера - хвърля прах към турбото, няма нужда дизела от подобни изгъзици

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 21.02.2015
Пол: Мъж

Re: Въздушен филтър Pipercross или К&N

Мнение от 2707E91 » 07 Окт 2016, 20:39

Taruno написа:
vld написа:На дизела има ефект, но много се цапа дебитомера.

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk


Цапа дебитомера - хвърля прах към турбото, няма нужда дизела от подобни изгъзици


+1

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: Въздушен филтър Pipercross или К&N

Мнение от FaceOff » 07 Окт 2016, 22:21

След една година и 15 хил. км с Пайпъркрос реших да почистя дебитомера и тялото му. Никаква мърсотия нямаше, дори доста чисто си беше. Също и по турбо пътищата, съвсем леко омаслени, без мизерии.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 153
Регистриран на: 27.04.2016
Пол: Мъж
Кара: e91 320d

Re: Въздушен филтър Pipercross или К&N

Мнение от stas.dakov » 10 Окт 2016, 8:03

FaceOff написа:След една година и 15 хил. км с Пайпъркрос реших да почистя дебитомера и тялото му. Никаква мърсотия нямаше, дори доста чисто си беше. Също и по турбо пътищата, съвсем леко омаслени, без мизерии.

Как си си почистил дебитомера? Моя е като запечатан. Но и аз мисля за Пайпъркрос

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: Въздушен филтър Pipercross или К&N

Мнение от FaceOff » 10 Окт 2016, 17:21

stas.dakov написа:
FaceOff написа:След една година и 15 хил. км с Пайпъркрос реших да почистя дебитомера и тялото му. Никаква мърсотия нямаше, дори доста чисто си беше. Също и по турбо пътищата, съвсем леко омаслени, без мизерии.

Как си си почистил дебитомера? Моя е като запечатан. Но и аз мисля за Пайпъркрос


Аз съм с Е39, не знам как е при Е90. Дебитомера ми е на два болта към тялото му, а тялото на още два към въздушния филтър, и всичко се разглобява.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Въздушен филтър Pipercross или К&N

Мнение от Taruno » 10 Окт 2016, 17:26

FaceOff написа:
stas.dakov написа:
FaceOff написа:След една година и 15 хил. км с Пайпъркрос реших да почистя дебитомера и тялото му. Никаква мърсотия нямаше, дори доста чисто си беше. Също и по турбо пътищата, съвсем леко омаслени, без мизерии.

Как си си почистил дебитомера? Моя е като запечатан. Но и аз мисля за Пайпъркрос


Аз съм с Е39, не знам как е при Е90. Дебитомера ми е на два болта към тялото му, а тялото на още два към въздушния филтър, и всичко се разглобява.


Еми не е така запечатан е - отделно не знам какво масло те гони ПРАХ влиза и то не толкова видим като домашния прах.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: Въздушен филтър Pipercross или К&N

Мнение от FaceOff » 10 Окт 2016, 17:50

Taruno написа:
FaceOff написа:
stas.dakov написа:
FaceOff написа:След една година и 15 хил. км с Пайпъркрос реших да почистя дебитомера и тялото му. Никаква мърсотия нямаше, дори доста чисто си беше. Също и по турбо пътищата, съвсем леко омаслени, без мизерии.

Как си си почистил дебитомера? Моя е като запечатан. Но и аз мисля за Пайпъркрос


Аз съм с Е39, не знам как е при Е90. Дебитомера ми е на два болта към тялото му, а тялото на още два към въздушния филтър, и всичко се разглобява.


Еми не е така запечатан е - отделно не знам какво масло те гони ПРАХ влиза и то не толкова видим като домашния прах.


Колега, уточних, че съм с Е39, може на Е90 да е запечатан, не съм се интересувал..
Идеята за прахта ми беше, че като чистих турбо пътищата освен леко омасляване от турбината, ако беше влизала прах през въздушния филтър щеше и тя да се отлага с маслото по маркучите и да си личи, че не е чисто масло само..

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook