Въпрос автоматична кутия
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Въпрос автоматична кутия
Здравейте,
От доста време имам една муха в главата за подобрение работата на кутията главно с цел по-бърза смяна та въпроса ми е следния.
Какви са опциите за смяна на мехатрониката общо взето разликите в смяната е основно тя ,мога ли да сложа на 6hp19 мехатроника от 6hp26,до колкото знам 19 и 21 са почти една и съща кутия и разликата е махатроника,защото 21 реално е 19TU .
Та знам,че 26 е по-бърза смяната та някои да има идеи?
От доста време имам една муха в главата за подобрение работата на кутията главно с цел по-бърза смяна та въпроса ми е следния.
Какви са опциите за смяна на мехатрониката общо взето разликите в смяната е основно тя ,мога ли да сложа на 6hp19 мехатроника от 6hp26,до колкото знам 19 и 21 са почти една и съща кутия и разликата е махатроника,защото 21 реално е 19TU .
Та знам,че 26 е по-бърза смяната та някои да има идеи?
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Въпрос автоматична кутия
Проба грешка, така че такива неща се пробват и ще се разбере, проблема е че цената за такова нещо е доста пари, и едва ли някои по малко щур от теб би се навил 

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Въпрос автоматична кутия
awful написа:Проба грешка, така че такива неща се пробват и ще се разбере, проблема е че цената за такова нещо е доста пари, и едва ли някои по малко щур от теб би се навил
Да кажем ,че има мехатроника от Е60 за евтини пари ....качването и свалянето на кутията не ми е проблем,повече ме притеснява софтуерното управление

Иначе имам оферта за мап на кутията от едни пичове в щатите ,но предпочитам по-новия мозък
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Въпрос автоматична кутия
А защо 26, а не 21? Не съм се возил/карал в 19-ка и не знам дали има голяма разлика с 21-та, но по мое мнение (и на хора които са се возили) сменя сравнително бързо.
Каква ти е идеята като цяло? Много бавно сменя и те дразни ли? Изглежда ми, че разликата ще е много малка за да си заслужава подобно начинание. Но пък кефа от човъркането и евентуално да направиш нещо, което не е правено няма да ти го отнемам...
Каква ти е идеята като цяло? Много бавно сменя и те дразни ли? Изглежда ми, че разликата ще е много малка за да си заслужава подобно начинание. Но пък кефа от човъркането и евентуално да направиш нещо, което не е правено няма да ти го отнемам...
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Въпрос автоматична кутия
nero_ написа:А защо 26, а не 21? Не съм се возил/карал в 19-ка и не знам дали има голяма разлика с 21-та, но по мое мнение (и на хора които са се возили) сменя сравнително бързо.
Каква ти е идеята като цяло? Много бавно сменя и те дразни ли? Изглежда ми, че разликата ще е много малка за да си заслужава подобно начинание. Но пък кефа от човъркането и евентуално да направиш нещо, което не е правено няма да ти го отнемам...
nero_ има разлика вярвай ми

Тук въпроса е само ако изпадне на оферта,че обичам да бърникам обичам,но искам да знам с какво се захващам,защото нямам втора кола за да мога да си позволя 90ката да седи в сервиза заради желанието ми да пробвам някакви неща

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Въпрос автоматична кутия
Съмнявам се във форума да успеем да помогнем, не съм чувал някой да го е правил този номер (дори в чужбина). Евентуално може да пробваш да говориш с някой, който се занимава с ремонт на АСК или има връзки/познания в ZF. Другия вариант е емпирично да подходиш
Но аз бих се насочил към 21-ца, защото ще е най-близка до твоята и с най-голям шанс за успех.
Сетих се нещо да добавя... чувал съм, че MHD картите за N54 репортват завишен торк към кутията (от реалния) и по-този начин я карат да си вдига наляганията и да превключва по-бързо. Та може би някаква софтуерна намеса може да подобри смените ти.
Аз лично искам да мина през едно обслужване на кутията, каквото ти беше споменал в някоя от другите теми - подмята на уплътнения основно (Mechatronic Seal Adapter и едни други гумички). Но не мога да се наканя да говоря със сервиза където поддържам дали имат желание и опит да се наемат с това.

Сетих се нещо да добавя... чувал съм, че MHD картите за N54 репортват завишен торк към кутията (от реалния) и по-този начин я карат да си вдига наляганията и да превключва по-бързо. Та може би някаква софтуерна намеса може да подобри смените ти.
Аз лично искам да мина през едно обслужване на кутията, каквото ти беше споменал в някоя от другите теми - подмята на уплътнения основно (Mechatronic Seal Adapter и едни други гумички). Но не мога да се наканя да говоря със сервиза където поддържам дали имат желание и опит да се наемат с това.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Въпрос автоматична кутия
nero_ написа:Съмнявам се във форума да успеем да помогнем, не съм чувал някой да го е правил този номер (дори в чужбина). Евентуално може да пробваш да говориш с някой, който се занимава с ремонт на АСК или има връзки/познания в ZF. Другия вариант е емпирично да подходишНо аз бих се насочил към 21-ца, защото ще е най-близка до твоята и с най-голям шанс за успех.
Сетих се нещо да добавя... чувал съм, че MHD картите за N54 репортват завишен торк към кутията (от реалния) и по-този начин я карат да си вдига наляганията и да превключва по-бързо. Та може би някаква софтуерна намеса може да подобри смените ти.
Аз лично искам да мина през едно обслужване на кутията, каквото ти беше споменал в някоя от другите теми - подмята на уплътнения основно (Mechatronic Seal Adapter и едни други гумички). Но не мога да се наканя да говоря със сервиза където поддържам дали имат желание и опит да се наемат с това.
Е стига бе чак опит,намери ми канал и сме я разкостили - има няма 40 болта за които си има няколко документа с перфектни инструкции,само едни клещи малко по-различни иска за единия вид уплътнения но иначе - само и единствено времеотнемаща работа.
По темата с 21 или 26 - за 21 знам,че става ръг и тръг и май ще се оглеждам,силно ме съмнява но дизелите на части са дооста повече

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани