Въпрос автоматична кутия

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Въпрос автоматична кутия

Мнение от Gqbriel » 14 Сеп 2016, 13:45

Здравейте,

От доста време имам една муха в главата за подобрение работата на кутията главно с цел по-бърза смяна та въпроса ми е следния.

Какви са опциите за смяна на мехатрониката общо взето разликите в смяната е основно тя ,мога ли да сложа на 6hp19 мехатроника от 6hp26,до колкото знам 19 и 21 са почти една и съща кутия и разликата е махатроника,защото 21 реално е 19TU .

Та знам,че 26 е по-бърза смяната та някои да има идеи?
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1243
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Въпрос автоматична кутия

Мнение от awful » 14 Сеп 2016, 14:09

Проба грешка, така че такива неща се пробват и ще се разбере, проблема е че цената за такова нещо е доста пари, и едва ли някои по малко щур от теб би се навил :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Въпрос автоматична кутия

Мнение от Gqbriel » 14 Сеп 2016, 14:30

awful написа:Проба грешка, така че такива неща се пробват и ще се разбере, проблема е че цената за такова нещо е доста пари, и едва ли някои по малко щур от теб би се навил :mhihi:



Да кажем ,че има мехатроника от Е60 за евтини пари ....качването и свалянето на кутията не ми е проблем,повече ме притеснява софтуерното управление :mhihi: ...някъде бях гледал подобна тема по чуцдите форуми но не я намирам.
Иначе имам оферта за мап на кутията от едни пичове в щатите ,но предпочитам по-новия мозък
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: Въпрос автоматична кутия

Мнение от nero_ » 14 Сеп 2016, 15:29

А защо 26, а не 21? Не съм се возил/карал в 19-ка и не знам дали има голяма разлика с 21-та, но по мое мнение (и на хора които са се возили) сменя сравнително бързо.

Каква ти е идеята като цяло? Много бавно сменя и те дразни ли? Изглежда ми, че разликата ще е много малка за да си заслужава подобно начинание. Но пък кефа от човъркането и евентуално да направиш нещо, което не е правено няма да ти го отнемам...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Въпрос автоматична кутия

Мнение от Gqbriel » 15 Сеп 2016, 7:58

nero_ написа:А защо 26, а не 21? Не съм се возил/карал в 19-ка и не знам дали има голяма разлика с 21-та, но по мое мнение (и на хора които са се возили) сменя сравнително бързо.

Каква ти е идеята като цяло? Много бавно сменя и те дразни ли? Изглежда ми, че разликата ще е много малка за да си заслужава подобно начинание. Но пък кефа от човъркането и евентуално да направиш нещо, което не е правено няма да ти го отнемам...


nero_ има разлика вярвай ми :mhihi: карал съм и 2те една след друга от 335 се качвам на 330 и разлика има...21 и 26 имат различен софтуер (питам за 26 защото по-вероятно да изпадне на оферта мозъка) който определено променя колата,с това не мога да усиля колата ,моя мотор макса му е това което е ,от там нагоре всичко е цифромания а аз не съм видял ни една да удари 300кс на мотор освен с компресор (знам ,че сега пуснаха тестов турбо кит - но аз не съм човек който налива в такива неща,защото по-евтино е просто да сменя с 335 без значение Д или И )

Тук въпроса е само ако изпадне на оферта,че обичам да бърникам обичам,но искам да знам с какво се захващам,защото нямам втора кола за да мога да си позволя 90ката да седи в сервиза заради желанието ми да пробвам някакви неща :mhihi:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: Въпрос автоматична кутия

Мнение от nero_ » 15 Сеп 2016, 8:12

Съмнявам се във форума да успеем да помогнем, не съм чувал някой да го е правил този номер (дори в чужбина). Евентуално може да пробваш да говориш с някой, който се занимава с ремонт на АСК или има връзки/познания в ZF. Другия вариант е емпирично да подходиш :mhihi: Но аз бих се насочил към 21-ца, защото ще е най-близка до твоята и с най-голям шанс за успех.

Сетих се нещо да добавя... чувал съм, че MHD картите за N54 репортват завишен торк към кутията (от реалния) и по-този начин я карат да си вдига наляганията и да превключва по-бързо. Та може би някаква софтуерна намеса може да подобри смените ти.

Аз лично искам да мина през едно обслужване на кутията, каквото ти беше споменал в някоя от другите теми - подмята на уплътнения основно (Mechatronic Seal Adapter и едни други гумички). Но не мога да се наканя да говоря със сервиза където поддържам дали имат желание и опит да се наемат с това.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Въпрос автоматична кутия

Мнение от Gqbriel » 15 Сеп 2016, 8:34

nero_ написа:Съмнявам се във форума да успеем да помогнем, не съм чувал някой да го е правил този номер (дори в чужбина). Евентуално може да пробваш да говориш с някой, който се занимава с ремонт на АСК или има връзки/познания в ZF. Другия вариант е емпирично да подходиш :mhihi: Но аз бих се насочил към 21-ца, защото ще е най-близка до твоята и с най-голям шанс за успех.

Сетих се нещо да добавя... чувал съм, че MHD картите за N54 репортват завишен торк към кутията (от реалния) и по-този начин я карат да си вдига наляганията и да превключва по-бързо. Та може би някаква софтуерна намеса може да подобри смените ти.

Аз лично искам да мина през едно обслужване на кутията, каквото ти беше споменал в някоя от другите теми - подмята на уплътнения основно (Mechatronic Seal Adapter и едни други гумички). Но не мога да се наканя да говоря със сервиза където поддържам дали имат желание и опит да се наемат с това.


Е стига бе чак опит,намери ми канал и сме я разкостили - има няма 40 болта за които си има няколко документа с перфектни инструкции,само едни клещи малко по-различни иска за единия вид уплътнения но иначе - само и единствено времеотнемаща работа.

По темата с 21 или 26 - за 21 знам,че става ръг и тръг и май ще се оглеждам,силно ме съмнява но дизелите на части са дооста повече :mhihi:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook