лампа за температура
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
лампа за температура
здравейте,
вчера както си карам и светна първо жълта после червената лампа за температура. След проверка на основните неща дали е прегрял двигателя, не открих нищо. Според мен е датчик или термостат. Колата е Е91 320д Н47.
Според Вас на какво се дължи това нещо.
вчера както си карам и светна първо жълта после червената лампа за температура. След проверка на основните неща дали е прегрял двигателя, не открих нищо. Според мен е датчик или термостат. Колата е Е91 320д Н47.
Според Вас на какво се дължи това нещо.
- expl0de
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 784
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: лампа за температура
Виж си грешките, прочети как се прави тест на ел. водна помпа на изгасен двигател и на отворена капачка на антифриза виж дали прави добро налягане и как е нивото. От скритото меню виж каква температура показва като запалиш на студен мотор и дали се покачва равномерно, или излизат нереални стойности. Термостатите започват да не работят коректно след 200к км дори и да не дават грешка и са под 100 лева, така че профилактично е добре да се сменят.
- The_One1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 29.11.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E91 320d 177hp
Re: лампа за температура
Здравей.. Миналия месец и на мене ми се случи това,но аз си знаех че е от датчика и веднага тръгнах към сервиза . Като светне червената лампичка и влиза в авариен режим и от там започва да гасне двигателя над 120° с цел предпазване(ако наистина има проблем). И като стигнах казах им да поръчат датчик за температура на антифриза..и те веднага чакай да видим може да не е от него тра..ла ла. И след това го сложихме за минутка и всичко заспа.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: лампа за температура
На тоя мотор помпата е механична, вероятна причина за прегряването е или забил термостат ( не отворил до край ) или не сработила перка за охлаждане.
Това при положение, че не липсва охладителна течност!
Ако липсва атифриз трябва да се намери от къде е изтекъл.
Ако си я спрял веднага след като ти е светнала че е загряла няма страшно.
Перката може да се тества дали работи с ИСТА, ако е повреден датчика за температурата на която да включва перката ще го запише като грешка.
Аз бих почнал от термостата, ако не е сменяван.
Датчика за темературата може да се види дали работи правилно и от скритото меню.
Пускаш го да следиш какви стойности показва и гледаш дали се движи адекватно температурата и кога ще включи перката
Това при положение, че не липсва охладителна течност!
Ако липсва атифриз трябва да се намери от къде е изтекъл.
Ако си я спрял веднага след като ти е светнала че е загряла няма страшно.
Перката може да се тества дали работи с ИСТА, ако е повреден датчика за температурата на която да включва перката ще го запише като грешка.
Аз бих почнал от термостата, ако не е сменяван.
Датчика за темературата може да се види дали работи правилно и от скритото меню.
Пускаш го да следиш какви стойности показва и гледаш дали се движи адекватно температурата и кога ще включи перката


Re: лампа за температура
течност не липсва, симптомите са еднакви като на колегата The_One1, мисля да започна от там !
- The_One1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 29.11.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E91 320d 177hp
Re: лампа за температура
Колегата vld е прав..аз като я палех и веднага в скритото меню ми показваше 100 110 градуса..на студен двигател и перката се включваше с паленето още. Ако е така си за датчик според мене 

Re: лампа за температура
Проблема за момента е решен със смяна на датчика за тем. на антифриз. Благодаря за съветите, надявам се отново при нужда да съдействате.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани