Не пали Е91 М47TU2 - EWS manipulation 004А63

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 21.02.2015
Пол: Мъж

Не пали Е91 М47TU2 - EWS manipulation 004А63

Мнение от 2707E91 » 30 Юли 2016, 11:30

Колеги стартера ми върти като луд но не пали,нямаше пушене отзад и това ме наведе на мисълта за проблем с имобилайзер или нещо подобно.
Закачих я и изкочи това EWS manipulation 004A63.
Чета сега една тема как се оправяло с инпа ,но не ми е много ясно как стават нещата,а и колата седи като паметник...
Преди това имах чат пат някви грешки за комуникация между модулите ,но беше отдавна...
Ако някой знае как да закърпя положението ще бъда благодарен.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Не пали Е91 М47TU2 - EWS manipulation 004А63

Мнение от zvetiko » 30 Юли 2016, 12:14

Колега, загубила се е синхронизацията между имобилайзера и модула на двигателя. Обикновено става, когато се правят опити за запалване при изтощен акумулатор или неправилна смяна на акумулатор. Ако продължиш, може да успееш и да заключиш волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Не пали Е91 М47TU2 - EWS manipulation 004А63

Мнение от oci » 30 Юли 2016, 14:22

2707E91 написа:Колеги стартера ми върти като луд но не пали,нямаше пушене отзад и това ме наведе на мисълта за проблем с имобилайзер или нещо подобно.
Закачих я и изкочи това EWS manipulation 004A63.
Чета сега една тема как се оправяло с инпа ,но не ми е много ясно как стават нещата,а и колата седи като паметник...
Преди това имах чат пат някви грешки за комуникация между модулите ,но беше отдавна...
Ако някой знае как да закърпя положението ще бъда благодарен.

Ресетва се cas-a и след това синхронизация.
Ако искаш пробвай с инпа може и да стане.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 21.02.2015
Пол: Мъж

Re: Не пали Е91 М47TU2 - EWS manipulation 004А63

Мнение от 2707E91 » 30 Юли 2016, 14:24

Да нещо такова се е получило,в крайна сметка се оказа ,че или е забравила ключовете ,с малко помощ от колегата Габри и Инпа успях да я накарам да си ги познае и да запали.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Не пали Е91 М47TU2 - EWS manipulation 004А63

Мнение от oci » 30 Юли 2016, 14:44

2707E91 написа:Да нещо такова се е получило,в крайна сметка се оказа ,че или е забравила ключовете ,с малко помощ от колегата Габри и Инпа успях да я накарам да си ги познае и да запали.

Ако си загуби ключа на таблото остава задраскан ключ и дори не отключва волана, при теб просто е загубила синхронизация между кас и дде

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Не пали Е91 М47TU2 - EWS manipulation 004А63

Мнение от bai_ILIA » 30 Юли 2016, 16:41

как се е стигнало до тази ситуация колега? не е била карана дълго време ли?
"Чемодан, вокзал, Москва"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 21.02.2015
Пол: Мъж

Re: Не пали Е91 М47TU2 - EWS manipulation 004А63

Мнение от 2707E91 » 31 Юли 2016, 9:36

Последно преди 2 дена беше карана.
Закачих си я на инпа да вида за грешки нямаше никакви и реших да вида и дюзите влезнах в менюто на дюзите и натиснах да запаля и започна безконечното въртене...
После в Инпа на Activate има меню на CAS и там 2рото натиснах (на немски ми е и си превеждах ,че нищо нз на немски).
Процедура за 1 мин. ,а нерви яко :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1243
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Не пали Е91 М47TU2 - EWS manipulation 004А63

Мнение от awful » 31 Юли 2016, 15:43

Този номер съм го правил и аз и то не 1 път за това като стане така даваш на зад във инпа и после триеш грешки дори да няма след което отиваш на ф3 и след някоя секунда палиш :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Не пали Е91 М47TU2 - EWS manipulation 004А63

Мнение от Dextuar » 31 Юли 2016, 15:54

Ооо да, на мен и на карли ми го е правило. Пробвах да вържа колата с адаптора, докато беше запалена. Резултата беше изгасване и въртене на стартера. После триене на появилите се грешки и всичко беше ОК. Друг вариант е да я оставиш да заспи, след това ще запали ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Не пали Е91 М47TU2 - EWS manipulation 004А63

Мнение от bai_ILIA » 31 Юли 2016, 21:21

с две думи е по-добре повече каране и по-малко или никакво чоплене :mhihi: :driving:
"Чемодан, вокзал, Москва"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 21.02.2015
Пол: Мъж

Re: Не пали Е91 М47TU2 - EWS manipulation 004А63

Мнение от 2707E91 » 02 Авг 2016, 14:27

Винаги когато нещо бачка и искам да го накарам да бачка по-добре го чупя,но не си взимам поука...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1243
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Не пали Е91 М47TU2 - EWS manipulation 004А63

Мнение от awful » 02 Авг 2016, 16:48

bai_ILIA написа:с две думи е по-добре повече каране и по-малко или никакво чоплене :mhihi: :driving:


Абе не е точно така, това на снимката се случва защото има пукане и скърцане във таблото но след 7 часа всичко заспа и си умирам от кеф :lalala:

20160707_150432.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook