Не пали Е91 М47TU2 - EWS manipulation 004А63
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
Не пали Е91 М47TU2 - EWS manipulation 004А63
Колеги стартера ми върти като луд но не пали,нямаше пушене отзад и това ме наведе на мисълта за проблем с имобилайзер или нещо подобно.
Закачих я и изкочи това EWS manipulation 004A63.
Чета сега една тема как се оправяло с инпа ,но не ми е много ясно как стават нещата,а и колата седи като паметник...
Преди това имах чат пат някви грешки за комуникация между модулите ,но беше отдавна...
Ако някой знае как да закърпя положението ще бъда благодарен.
Закачих я и изкочи това EWS manipulation 004A63.
Чета сега една тема как се оправяло с инпа ,но не ми е много ясно как стават нещата,а и колата седи като паметник...
Преди това имах чат пат някви грешки за комуникация между модулите ,но беше отдавна...
Ако някой знае как да закърпя положението ще бъда благодарен.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Не пали Е91 М47TU2 - EWS manipulation 004А63
Колега, загубила се е синхронизацията между имобилайзера и модула на двигателя. Обикновено става, когато се правят опити за запалване при изтощен акумулатор или неправилна смяна на акумулатор. Ако продължиш, може да успееш и да заключиш волана.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Не пали Е91 М47TU2 - EWS manipulation 004А63
2707E91 написа:Колеги стартера ми върти като луд но не пали,нямаше пушене отзад и това ме наведе на мисълта за проблем с имобилайзер или нещо подобно.
Закачих я и изкочи това EWS manipulation 004A63.
Чета сега една тема как се оправяло с инпа ,но не ми е много ясно как стават нещата,а и колата седи като паметник...
Преди това имах чат пат някви грешки за комуникация между модулите ,но беше отдавна...
Ако някой знае как да закърпя положението ще бъда благодарен.
Ресетва се cas-a и след това синхронизация.
Ако искаш пробвай с инпа може и да стане.
Re: Не пали Е91 М47TU2 - EWS manipulation 004А63
Да нещо такова се е получило,в крайна сметка се оказа ,че или е забравила ключовете ,с малко помощ от колегата Габри и Инпа успях да я накарам да си ги познае и да запали.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Не пали Е91 М47TU2 - EWS manipulation 004А63
2707E91 написа:Да нещо такова се е получило,в крайна сметка се оказа ,че или е забравила ключовете ,с малко помощ от колегата Габри и Инпа успях да я накарам да си ги познае и да запали.
Ако си загуби ключа на таблото остава задраскан ключ и дори не отключва волана, при теб просто е загубила синхронизация между кас и дде
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Не пали Е91 М47TU2 - EWS manipulation 004А63
как се е стигнало до тази ситуация колега? не е била карана дълго време ли?
"Чемодан, вокзал, Москва"
Re: Не пали Е91 М47TU2 - EWS manipulation 004А63
Последно преди 2 дена беше карана.
Закачих си я на инпа да вида за грешки нямаше никакви и реших да вида и дюзите влезнах в менюто на дюзите и натиснах да запаля и започна безконечното въртене...
После в Инпа на Activate има меню на CAS и там 2рото натиснах (на немски ми е и си превеждах ,че нищо нз на немски).
Процедура за 1 мин. ,а нерви яко
Закачих си я на инпа да вида за грешки нямаше никакви и реших да вида и дюзите влезнах в менюто на дюзите и натиснах да запаля и започна безконечното въртене...
После в Инпа на Activate има меню на CAS и там 2рото натиснах (на немски ми е и си превеждах ,че нищо нз на немски).
Процедура за 1 мин. ,а нерви яко

- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Не пали Е91 М47TU2 - EWS manipulation 004А63
Този номер съм го правил и аз и то не 1 път за това като стане така даваш на зад във инпа и после триеш грешки дори да няма след което отиваш на ф3 и след някоя секунда палиш 

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Не пали Е91 М47TU2 - EWS manipulation 004А63
Ооо да, на мен и на карли ми го е правило. Пробвах да вържа колата с адаптора, докато беше запалена. Резултата беше изгасване и въртене на стартера. После триене на появилите се грешки и всичко беше ОК. Друг вариант е да я оставиш да заспи, след това ще запали 
Sent from my iPhone using Tapatalk

Sent from my iPhone using Tapatalk
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Не пали Е91 М47TU2 - EWS manipulation 004А63
с две думи е по-добре повече каране и по-малко или никакво чоплене



"Чемодан, вокзал, Москва"
Re: Не пали Е91 М47TU2 - EWS manipulation 004А63
Винаги когато нещо бачка и искам да го накарам да бачка по-добре го чупя,но не си взимам поука...
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Не пали Е91 М47TU2 - EWS manipulation 004А63
bai_ILIA написа:с две думи е по-добре повече каране и по-малко или никакво чоплене![]()
Абе не е точно така, това на снимката се случва защото има пукане и скърцане във таблото но след 7 часа всичко заспа и си умирам от кеф

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани