Странни вибрации при 120км/ч
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- tol4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2008 Е92 М3 6sp, 2011 E70 X5 35D
Странни вибрации при 120км/ч
Модела е Е81 123d 230,000 км но тъй като има същото окачване, кардан, диференциал, спирачки, полуоски като на Е90/Е91/Е92/Е93 325d и 330d пиша тук, пък и повече колеги имат 3-ки
Симптоми:
до 120км/ч перфектно, след това до към 145км/ч при ускорение или отпускане на газта се получава един нискочестотен резонанс като тупкане който преминава през цялото купе и го разтриса. Резонанса се появява рязко и след 3-4 секунди затихва плавно и така до следващия резонанс. Ако променя скоростта или променя зацепването на тягата резонанса изчезва. При каране на темпомат се случва по рядко, понеже подава и отпуска по-плавно газта но при изкачване на баир пак се появява. При натискане на съединителя по време на резонанса той не изчезва просто заглъхва като намалее скоростта, което значи че няма нищо общо с двигателя и оборотите му или маховика. Усеща се че резонанса започва от задната част, на волана няма никакви вибрации. Сигурен съм че разковничето е някъде по задното задвижване. Смених предно гумено каре, задното е добре. Сменени тампони на диференциала понеже задния беше тръгнал и си помислих, че това е причината но уви не. Луфта на диференциала нормален. Нови балансирани гуми Nokian zLine, нови оригинални спирачни дискове и накладки.
Втория симптом е че при подаване или отпускане на газта има по-голям луфт от нормалното, който се усеща най-осезаемо на високи предавки /5 или 6/. Луфта беше доста по-голям но след като смених тампоните на диференциала имаше някакво подобрение.
Моето заключение при тези два симптома са разбити карета на полуоски и съответно луфт, то и не остава какво друго да е
Какво е вашето мнение?
Симптоми:
до 120км/ч перфектно, след това до към 145км/ч при ускорение или отпускане на газта се получава един нискочестотен резонанс като тупкане който преминава през цялото купе и го разтриса. Резонанса се появява рязко и след 3-4 секунди затихва плавно и така до следващия резонанс. Ако променя скоростта или променя зацепването на тягата резонанса изчезва. При каране на темпомат се случва по рядко, понеже подава и отпуска по-плавно газта но при изкачване на баир пак се появява. При натискане на съединителя по време на резонанса той не изчезва просто заглъхва като намалее скоростта, което значи че няма нищо общо с двигателя и оборотите му или маховика. Усеща се че резонанса започва от задната част, на волана няма никакви вибрации. Сигурен съм че разковничето е някъде по задното задвижване. Смених предно гумено каре, задното е добре. Сменени тампони на диференциала понеже задния беше тръгнал и си помислих, че това е причината но уви не. Луфта на диференциала нормален. Нови балансирани гуми Nokian zLine, нови оригинални спирачни дискове и накладки.
Втория симптом е че при подаване или отпускане на газта има по-голям луфт от нормалното, който се усеща най-осезаемо на високи предавки /5 или 6/. Луфта беше доста по-голям но след като смених тампоните на диференциала имаше някакво подобрение.
Моето заключение при тези два симптома са разбити карета на полуоски и съответно луфт, то и не остава какво друго да е
Какво е вашето мнение?
Последна промяна tol4o на 19 Юли 2016, 21:08, променена общо 2 пъти
There is nothing but BMW!
- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Странни вибрации при 120км/ч
ако гумените карета са здрави аз залагам на висящия лагер.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Странни вибрации при 120км/ч
Nedko Anev написа:ако гумените карета са здрави аз залагам на висящия лагер.
Напълно подкрепям колегата
- tol4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2008 Е92 М3 6sp, 2011 E70 X5 35D
Re: Странни вибрации при 120км/ч
Nedko Anev написа:ако гумените карета са здрави аз залагам на висящия лагер.
Здрав е висящия лагер няма никакъв луфт, провериха го когато сменяха предното гумено каре
There is nothing but BMW!
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Странни вибрации при 120км/ч
Диф.
Започни със смяната на маслото, но не е изключено да има и луфт вече.
Започни със смяната на маслото, но не е изключено да има и луфт вече.


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- tol4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2008 Е92 М3 6sp, 2011 E70 X5 35D
Re: Странни вибрации при 120км/ч
ogata написа:Диф.
Започни със смяната на маслото, но не е изключено да има и луфт вече.
Дифа също има нормален луфт, не вие, маслото е на ниво
There is nothing but BMW!
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани