LCI Conversion

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 188
Регистриран на: 20.12.2008
Местоположение: Around the world
Кара: e46 320d '02 // 8TA 3.0TDIQ '11
Мечтае да кара: със служебна нафта

LCI Conversion

Мнение от narkk » 02 Мар 2016, 19:40

Здравейте колеги,

Някой правил ли е конвентиране на седан pre-facelift към facelift?
Най-вече ме интересува стойността на необходимите компоненти, труда по сглобяването и боята е ясно, че варират. От къде може да се поръча цял кит ?

Има ли GT предни капаци за фейслифт, виждал съм сам за pre-face ?
Drive Fast, but Friendly and Safe!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: LCI Conversion

Мнение от Dextuar » 02 Мар 2016, 21:50

narkk написа:Здравейте колеги,

Някой правил ли е конвентиране на седан pre-facelift към facelift?
Най-вече ме интересува стойността на необходимите компоненти, труда по сглобяването и боята е ясно, че варират. От къде може да се поръча цял кит ?

Има ли GT предни капаци за фейслифт, виждал съм сам за pre-face ?


Мисля, че колегата Таруно може да ти помогне ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: LCI Conversion

Мнение от Taruno » 03 Мар 2016, 9:23

Ще опиша нещата за частична и цялостна конверсия:

Предница:
Капак, броня, решетки, бъбреци и халогени - всичко е задължително
Фарове - старите пасват, но за фейс си трябва от новите и за да работят нормално минимум FRM2, за да работят изрядно минимум FRM2 c09 - разбирай без да се махат четенето на грешки за крушките

Странични неща
Минимална разлика в праговете, моите не съм ги сменил, но ще се случи като си намеря в прилично състояние - не са задължителни
Огледала - изцяло друг модел са - лично мнение УЖАСНИ са приличат на ушите на мики маус и масово в Американския форум си сменят фейсови с преФейс

Задница
Капак, външни и вътрешни стопове, delete на ключалката на багажника ако се вземе капак след 2009та
За да сработят стоповете трябва да се преместят пинове на вътрешните и или FRMмите посочени горе или кодиране на грешки.
Броня има една мини разлика - крайно неналожителна част

Интериор
Има малка разлика в лайните на корите на вратите, но е минимална едно ръбче
Ако колата е след 03.2007ма навито е със сензорните бутони като на най-първите фейсови бройки, при голямо желание и вложение се сменя със CIC с combox ( при мен за момента не съм се навил )
Климатроника управлението с лъскавите копчета
Копчето за светлините с лъскав захват
Старт бутона е друг, НО НЕ ГО ПРЕПОРЪЧВАМ лайсната му се бели и е адски грозно, стария е по-хубав и по-високо качество

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1928
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: X5

Re: LCI Conversion

Мнение от boris » 03 Мар 2016, 10:09

Taruno написа:
Фарове - старите пасват, но за фейс си трябва от новите и за да работят нормално минимум FRM2, за да работят изрядно минимум FRM2 c09 - разбирай без да се махат четенето на грешки за крушките


Купува си обикновени фейсови фарове и нито ще му трябва да сменя ФРМ-то, нито да го кодира. :yes:


Към автора, за стоповете:
viewtopic.php?f=112&t=354063
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 17.07.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW 320d SE E90

Re: LCI Conversion

Мнение от morto » 03 Мар 2016, 22:22

Задната броня от LCI М спорт става ли?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1928
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: X5

Re: LCI Conversion

Мнение от boris » 04 Мар 2016, 12:41

Разликата в задните М-брони е само в дефузьора им.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 452
Регистриран на: 7.04.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E91'07 325d
Мечтае да кара: М3

Re: LCI Conversion

Мнение от hus0 » 05 Мар 2016, 1:50

Можете ли да покажете със снимка фейсовия дифузер.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 30.04.2014
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E90 320d; E46 330cd EX

Re: LCI Conversion

Мнение от ///Mitaka » 05 Мар 2016, 17:15

Ако някой продава необходимите части за фейс:
-Преден капак
- заден капак
- стопове (комплект 4бр)
- фарове (динамик)
да ми пише , че съм в процес на търсене
Рене Декарт: Има ли разум?
Имануел Кант: Има ли бог?
Артур Шопенхауер: Има ли реалност?
Валери Божинов: malko kote, seks ima li?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Re: LCI Conversion

Мнение от El Diablo » 06 Мар 2016, 9:50

Я ми драсни ЛС за всяка част която искаш, какви пари даваш, те нещата се намират лесно :mhihi:
Само това с фаровете динамик за мене е глупост, ама щом такива искаш..


boris написа:
Taruno написа:
Фарове - старите пасват, но за фейс си трябва от новите и за да работят нормално минимум FRM2, за да работят изрядно минимум FRM2 c09 - разбирай без да се махат четенето на грешки за крушките


Купува си обикновени фейсови фарове и нито ще му трябва да сменя ФРМ-то, нито да го кодира. :yes:


Към автора, за стоповете:
viewtopic.php?f=112&t=354063



Така и не ми стана ясно след няколко години на няколко кенефи сменях задницата с феисова, стоповете малките на багажника, като извадя ключа, спират да светят като е на габарит, като сложа ключа, започват да си светят и те.. не че е болка за умиране, ама ако някои знае какво що, викам си нещо от колата ще да е, да ама след няколко такива направени то се същото се получава ? :>
А кабелите се пререждат 1/1 с инсталацията от феисовата, дали там не е грешката.. :mrgreen:

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook