328i фейслифт от USA
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
40 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: 328i фейслифт от USA
Leon написа:Не, с N52NB30 съм, колата е американска, ще ровя още. Ако мога да спечеля 30 коня само с един колектор, определено ще харча пари скоро.
Сериозно ли бре




Ти няма да спечелиш 30 коня, ти ще си върнеш спестените 40 коня от хитреците BMW

@Dr.Schnaps това...не е ли малко постничко, като за американка...то даже и ксенон няма

- Dr.Schnaps
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 5.03.2003
- Местоположение: Sofia i drugi
- Пол: Мъж
- Кара: E90LCI и E30 Cabrio
Re: 328i фейслифт от USA
mad_presley написа:@Dr.Schnaps това...не е ли малко постничко, като за американка...то даже и ксенон няма
Ксенона е рядък в америка.
На мен това ми втора кола и изискванията които имах са изпълнени>
Dr.Schnaps написа:Колеги замислям се за едно 328и от Америка.
Нека кажа първо защо>
- Искам да е фейслифт, да е бензинов шестак, но не искам да е с N54 заради директното впръскване. Така че остава само този вариант защото 328i си е с N52 и след 2009 година.
- Екстрите който искам- кожа, подгрев, темпомат са серийни в УСА
А сравнена с германките на тея пари си е направо самолет

- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: 328i фейслифт от USA
С ксенон само от $15 000 нагоре 

- dblos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 218
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: E91 330D
- Детайли за колата: Touring
Re: 328i фейслифт от USA
Здравей колега ,
успя ли да се сдобиеш със щатско 328 ?
ако не си , а пък имаш интерес към 335i LCI пак щатско , скоро ще пристига едно такова .
Ако имаш интерес може да пусна инфо
успя ли да се сдобиеш със щатско 328 ?

ако не си , а пък имаш интерес към 335i LCI пак щатско , скоро ще пристига едно такова .
Ако имаш интерес може да пусна инфо
- Dr.Schnaps
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 5.03.2003
- Местоположение: Sofia i drugi
- Пол: Мъж
- Кара: E90LCI и E30 Cabrio
Re: 328i фейслифт от USA
dblos написа:Здравей колега ,
успя ли да се сдобиеш със щатско 328 ?
Да мерси, сники на втора страница долу.
- Dr.Schnaps
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 5.03.2003
- Местоположение: Sofia i drugi
- Пол: Мъж
- Кара: E90LCI и E30 Cabrio
Re: 328i фейслифт от USA
Да не отварям нова тема>
Летните джанти са
Styling 282 7x16 205/55R16 ET 31

Сложих зимни джанти
Styling 154 7x16 205/55R16 ET 34

Сега имам два проблема>
1.Tire Pressure Monitoring TPM свети щото си търси сензорите (явно са серийни в УСА). Това може ли да се махне с кодиране?
2. колата стана много шумна от 20 кмч нагоре. Имам чувството че тея джанти или не стават за LCI или за спирачкита на 325ца са малки джантите и свисти въздуха. Някой има ли опит тука?
Поздрави
Летните джанти са
Styling 282 7x16 205/55R16 ET 31

Сложих зимни джанти
Styling 154 7x16 205/55R16 ET 34

Сега имам два проблема>
1.Tire Pressure Monitoring TPM свети щото си търси сензорите (явно са серийни в УСА). Това може ли да се махне с кодиране?
2. колата стана много шумна от 20 кмч нагоре. Имам чувството че тея джанти или не стават за LCI или за спирачкита на 325ца са малки джантите и свисти въздуха. Някой има ли опит тука?
Поздрави
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: 328i фейслифт от USA
Може гумите да са шумни, моите зимно над 10 градуса вият като кучета хахахха, иначе да в USA датчиците са серийни и просто трябва да ги прехвърляш като сменяш гуми, те не са част от джантата ами се закрепят към вентила не е нужно да побългаряваш
- Dr.Schnaps
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 5.03.2003
- Местоположение: Sofia i drugi
- Пол: Мъж
- Кара: E90LCI и E30 Cabrio
Re: 328i фейслифт от USA
Безумния шум се оказа от гумите- Bridgestone 205/55 R16 91H Blizzak LM-25 RFT *. Не съм единствения който се чувства като в трактор в града с тях... добре че не съм ги плащал нови, че щях да се изям от яд.
А датчиците да прехвърлям не става. Трябва да си намеря втори комплект. Само се надявам да се самообучават при смяна, а да не ми трябва сервиз.
А датчиците да прехвърлям не става. Трябва да си намеря втори комплект. Само се надявам да се самообучават при смяна, а да не ми трябва сервиз.
- Alypse
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 1.10.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e92 325i
- Мечтае да кара: ///M3 CSL
Re: 328i фейслифт от USA
mad_presley написа:Leon написа:Поразрових се малко, като гледам номера на моя колектор е същият като на 330 - 11617559524. В американските форуми този номер го дават да се купи за ъпгрейда. Явно има друга врата палатката, но засега нямам време да търся ключове.
Няма врата, няма ключове. Твоя си е N52B25 и няма абсолютно никакъв шанс за допълнителни кончета. И аз така се подлъгах по тази тема и си купих колектор, но....уви само Хамериканците са облагодетелствани. Разликата в европейските 325 и 330 е обема.
Както казах и по-горе, американските 325 и 328 са с N52B30 двигатели и са ги скопили само с всмукателния колектор. Колегата @Dr.Schnaps може да се облажи, ама той пък не ще
Разликите са само в годините след 2008 се монтират 3л мотори, като за 2.5 е скупен чрез колектора и горивните карти.
- Dr.Schnaps
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 5.03.2003
- Местоположение: Sofia i drugi
- Пол: Мъж
- Кара: E90LCI и E30 Cabrio
Re: 328i фейслифт от USA
Минаха вече 2-3 Месеца и 2500-3000км, така че мога вече да кажа какво ми е мнението за колата.
+ Двигателя е приятен на звук (малко прекалено тих във високите), но поради зимата и гумите не мога да му се насладя напълно още. Разхода за 2600км (40% леко градско, 60% магистрала 150кмч) бе 11,8 и борда беше верен с 0,2 литра разлика. Маслото от Макс падна с едно деление. Сутрин бързо загрява парното и подгрева на седалките.
+ За мен да си ходя на работа ми е идеална като големина, но се наложи да се возим с детето и тогава е тясно с детско столче отзад
+ Автоматика е ОК, не съм го ръчкал яко, но винаги е реагирал адекватно, само понякога ако не дам достатъчно рязко газ вместо направо да свали две предавки, ги реди една по една. Едни пера на волана биха били добро допълнение.
+ управлението е супер директно, окачването стегнато
+ X Drive сега тепърва има приложение откакто падна малко сняг. По завой още не съм тествал, но направо ускорява като на асфалт
- Сензора за дъжд е скандално нечуствителен
- по малки неравности вози малко твърдо
- волана е малко тежък на магистрала
- гумите вече разбрах че тея рънфлет са много капризни и май ще ги сменям
- багажника на кабрио е30ката ми е по голям и с по голям отвор (поне субективно е такова чувството)
- Километража в километри по малката скала се чете добре пи нормално каране, но ако караш бързо на границата на скъпите глоби не се вижда с периферното зрение. Може би ще сменя циферблата.
В общи линий е това което очаквах. На градско/ междуградско може да се кара както плавно, така и супер агресивно и малко коли да опонират. На магистрала не може да се справи с 3 литровите дизели заради въртящия момент, пък и над 170-180 направо между две поглеждания на километража и стрелката на горивото е мръднала с едно деление
ПП. За сега не планирам 258 коня, защото не мисля ще автоматика и хикса ще го понесат, тъй като не са същите като на 330xi
+ Двигателя е приятен на звук (малко прекалено тих във високите), но поради зимата и гумите не мога да му се насладя напълно още. Разхода за 2600км (40% леко градско, 60% магистрала 150кмч) бе 11,8 и борда беше верен с 0,2 литра разлика. Маслото от Макс падна с едно деление. Сутрин бързо загрява парното и подгрева на седалките.
+ За мен да си ходя на работа ми е идеална като големина, но се наложи да се возим с детето и тогава е тясно с детско столче отзад
+ Автоматика е ОК, не съм го ръчкал яко, но винаги е реагирал адекватно, само понякога ако не дам достатъчно рязко газ вместо направо да свали две предавки, ги реди една по една. Едни пера на волана биха били добро допълнение.
+ управлението е супер директно, окачването стегнато
+ X Drive сега тепърва има приложение откакто падна малко сняг. По завой още не съм тествал, но направо ускорява като на асфалт
- Сензора за дъжд е скандално нечуствителен
- по малки неравности вози малко твърдо
- волана е малко тежък на магистрала
- гумите вече разбрах че тея рънфлет са много капризни и май ще ги сменям
- багажника на кабрио е30ката ми е по голям и с по голям отвор (поне субективно е такова чувството)
- Километража в километри по малката скала се чете добре пи нормално каране, но ако караш бързо на границата на скъпите глоби не се вижда с периферното зрение. Може би ще сменя циферблата.
В общи линий е това което очаквах. На градско/ междуградско може да се кара както плавно, така и супер агресивно и малко коли да опонират. На магистрала не може да се справи с 3 литровите дизели заради въртящия момент, пък и над 170-180 направо между две поглеждания на километража и стрелката на горивото е мръднала с едно деление

ПП. За сега не планирам 258 коня, защото не мисля ще автоматика и хикса ще го понесат, тъй като не са същите като на 330xi
40 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани