Ремап 320д
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Ремап 320д
venci_nikolov написа:Те и за това след 130-140 овяхват VW.
Някой колега с автоматик 320д ремапвал ли е,че чета тука някакви допустими Nm при автомата 400,апък се надхрълят след мапване...
Всеки производител залага от 30 до 50% запас на кутията,освен малки изключения..отделно е въпрос на стил,в повечето случаи колата на 80% от времето е в нормален режим
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- venci_nikolov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 26.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 320d e90
- Мечтае да кара: M
Re: Ремап 320д
Gqbriel написа:venci_nikolov написа:Те и за това след 130-140 овяхват VW.
Някой колега с автоматик 320д ремапвал ли е,че чета тука някакви допустими Nm при автомата 400,апък се надхрълят след мапване...
Всеки производител залага от 30 до 50% запас на кутията,освен малки изключения..отделно е въпрос на стил,в повечето случаи колата на 80% от времето е в нормален режим
И с тоя пост искаш да кажеш,че....?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Ремап 320д
venci_nikolov написа:Gqbriel написа:venci_nikolov написа:Те и за това след 130-140 овяхват VW.
Някой колега с автоматик 320д ремапвал ли е,че чета тука някакви допустими Nm при автомата 400,апък се надхрълят след мапване...
Всеки производител залага от 30 до 50% запас на кутията,освен малки изключения..отделно е въпрос на стил,в повечето случаи колата на 80% от времето е в нормален режим
И с тоя пост искаш да кажеш,че....?
Че ако си счупиш кутията след мапа, няма да е заради него, а заради стила на шофиране.
Колкото и да се засили някой мотор, като не му даваш газ той работи в ненатоварен режим и това че от време на време ще му подаваш няма да му попречи да изкара още половин милион километра.
Просто си трябва адекватна поддръжка, мислиш ли да тунинговаш един автомобил то задължително е той да е в перфектно здраве преди ъпгрейда.


- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Ремап 320д
vld написа:venci_nikolov написа:Gqbriel написа:venci_nikolov написа:Те и за това след 130-140 овяхват VW.
Някой колега с автоматик 320д ремапвал ли е,че чета тука някакви допустими Nm при автомата 400,апък се надхрълят след мапване...
Всеки производител залага от 30 до 50% запас на кутията,освен малки изключения..отделно е въпрос на стил,в повечето случаи колата на 80% от времето е в нормален режим
И с тоя пост искаш да кажеш,че....?
Че ако си счупиш кутията след мапа, няма да е заради него, а заради стила на шофиране.
Колкото и да се засили някой мотор, като не му даваш газ той работи в ненатоварен режим и това че от време на време ще му подаваш няма да му попречи да изкара още половин милион километра.
Просто си трябва адекватна поддръжка, мислиш ли да тунинговаш един автомобил то задължително е той да е в перфектно здраве преди ъпгрейда.
Ето това исках да кажа с този пост,искате всичко да ви е сдъвкано...кутията можеш да я строшиш и без мап и кво ли не...vld ти го каза,колата ти трябва да е доста изрядна ,преди зсилване,за да няма после - ремапнах и се счупи,което се случва,защото собствениците си мислят,че колите са им перефектни защото просто вървят е да ама не...
Отделно има мап има и МАП ,зависи какво искаш да се получи ,като краен резултат - също така е важно мапера да нагласи всички криви да нямат резки пикове и да не товари отведнъж и гориво и налягане и т.н...
Нещата са комплексни,ремапа е малко като гъдел,знаеш ,че върви повече но дали ще я натоварваш често ,или когато ти е на сърце или ти потрябва е тънкия момент.
46цата която продадох преди година,вече 3 год е с ремап който е на около 185кс може и малко отгоре ,като километри е със сигурност вече над 80 000 ,защото аз минавам средно 35 на година досега проблем няма никакъв...Маховика е оригиналния ,сменил съм депферна шайба (ОЕМ) преди 4 години,малко след като я взех от тогава до ден днешен е на масла и филтри....нито проблем с дюзи,нито с маховици,нито съединител,а не съм я карал спокойно,по-скоро динамично,извън града беше най-спокойното каране ,защото няма никакъв смисъл да карам с 200 защото съм и с малко дете...
Така ,че всичко е относително,познвам доста хора с мапнати коли на повече от 2 год и те нямат проблем...и то доста сериозно мапнати,НО колите се поддържат както си следца,интервала на маслото не е 15 000 км а 10,филтрите само хубави - общо взето те тва е..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Ремап 320д
стига с тоя автомат колеги
последните 10-на години много производители не опредлагат ръчна кутия на мощните си двигатели. като мощни говорим за НМ по-скоро. причината е, че и да си тъпанар, кутията ще го компенсира. Докато тъпанар с ръчна кутия е страшно. Елементарен пример - караш дизел със 600НМ и на 6-а на 1500об даваш цялата газ. Колага се мъчи супер много докато прескочи пика на въртяшия момент и всичко след мотора е под голям товар - кутия, кардан, диференциал, висящи лагери, гумени карета и т.н. Какво прави авомата - ами сваля на 4-а та и тъпанара е ухилен без да чупи нищо
Преди имаше удадари назад по кардана, товар на задния мост - автомата това не го позволява с или без ремап...
За мощен двигател автомата е много по-надеждно решение, отколкото ръчната кутия. Тя кутията си кара ама останалото...Казвам го от опит. На Е46 исках агресивен ремап и стана 600НМ. Висящия лагер 2 пъти смлях, чисто нов съединител на 40 000км дроп, маховика чисто нов бая износих. Естествено правилото е, да се връща предавка на долу, но не винаги се прави. После я демпанахме на 550НМ и беше супер, като заводска. Просто исках агресия
Сега с автоматчето просто се задава цялата газ или от перата 1-2 надолу, за да съм във моторспорт филма и така с лекота напред...
Стига с тия кутии вече, автоматите отдавна не са това, за което ги мислят повечето хора. Новия 8 степенен ЗФ ти го дават на 1000НМ рейтнат от завода на високите версиии...И както каза Gqbriel подръжка, правилно каране и няма драми....Е и без коли от Дупница, с. Труд и т.н. После не са ви виновни хората, че "няма кола" пък още на транзитки и е на диното...


За мощен двигател автомата е много по-надеждно решение, отколкото ръчната кутия. Тя кутията си кара ама останалото...Казвам го от опит. На Е46 исках агресивен ремап и стана 600НМ. Висящия лагер 2 пъти смлях, чисто нов съединител на 40 000км дроп, маховика чисто нов бая износих. Естествено правилото е, да се връща предавка на долу, но не винаги се прави. После я демпанахме на 550НМ и беше супер, като заводска. Просто исках агресия

Стига с тия кутии вече, автоматите отдавна не са това, за което ги мислят повечето хора. Новия 8 степенен ЗФ ти го дават на 1000НМ рейтнат от завода на високите версиии...И както каза Gqbriel подръжка, правилно каране и няма драми....Е и без коли от Дупница, с. Труд и т.н. После не са ви виновни хората, че "няма кола" пък още на транзитки и е на диното...
"Чемодан, вокзал, Москва"
- hus0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 7.04.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E91'07 325d
- Мечтае да кара: М3
- venci_nikolov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 26.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 320d e90
- Мечтае да кара: M
Re: Ремап 320д
за момента най-ниската цена която открих е 400 лв,като е при човек,който знае какво прави
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Ремап 320д
venci_nikolov написа:за момента най-ниската цена която открих е 400 лв,като е при човек,който знае какво прави
С физическо или не отстраняване на ДПФ-а?
Без да се махне физически и по-евтино може да се намери
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- hus0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 7.04.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E91'07 325d
- Мечтае да кара: М3
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Ремап 320д
hus0 написа:Отстранване и физическо и софтуерно добре ли е?
Колата може да се ремапне и без физически да се отстранява ДПФ-а...така пушек няма да имаш никакъв ,НО не можеш да я засилиш на макс без физически да го отстраниш
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- venci_nikolov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 26.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 320d e90
- Мечтае да кара: M
Re: Ремап 320д
Цената която казвам аз е за настройка след премахване на DPF,ако искаш ще ти дам номер да питаш за по-конкретна информация.
- hus0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 7.04.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E91'07 325d
- Мечтае да кара: М3
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани