Загуба на мощност?
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- Airdust
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 330
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530D
- Мечтае да кара: Тротинетка Lime
Загуба на мощност?
Здравейте колеги.
От скоро забелязвам липса на мощност.
Колата си върви, но не както в началото когато я купих.
Не знам какво трябва да бъде налягането на турбото, но в пиков момент колата надува до 1.1 бара.
Някой може ли да препоръча колега който може да направи читава диагностика в София? Изключая Mirafiori. За камор е ясно.
Закачих я с Inpa и Ista и това което изписа е Bank 1 на DPF-а, но за да обърквам допълнително повечето от вас, не искам да пиша излишно.
Пеперудите са махнати, ауспусите са чисти.
Последната регенерация е преди около 1000 - 1200 км.
От скоро забелязвам липса на мощност.
Колата си върви, но не както в началото когато я купих.
Не знам какво трябва да бъде налягането на турбото, но в пиков момент колата надува до 1.1 бара.
Някой може ли да препоръча колега който може да направи читава диагностика в София? Изключая Mirafiori. За камор е ясно.
Закачих я с Inpa и Ista и това което изписа е Bank 1 на DPF-а, но за да обърквам допълнително повечето от вас, не искам да пиша излишно.
Пеперудите са махнати, ауспусите са чисти.
Последната регенерация е преди около 1000 - 1200 км.
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Загуба на мощност?
Колега, ти сам си си отговорил след диагностиката с INPA. Предполагам грешките са: 480A и 481A. Защо не го изчистиш този филтър или направо не го махнеш?
- Airdust
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 330
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530D
- Мечтае да кара: Тротинетка Lime
Re: Загуба на мощност?
vanka7a написа:Колега, ти сам си си отговорил след диагностиката с INPA. Предполагам грешките са: 480A и 481A. Защо не го изчистиш този филтър или направо не го махнеш?
Хич не ми се иска. Искам да си е в оригинален вид, пък и ако ми се наложи да пътувам извън граница не е удачно.
Затова ми се искаше някой да я погледне и да каже и той....
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Загуба на мощност?
Запушен ти е филтъра от тук единствения ти изход е ТУНАП чистене / ръчно чистене / чистене с ултразвук и след това една две принудителни регенерации.
- Airdust
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 330
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530D
- Мечтае да кара: Тротинетка Lime
Re: Загуба на мощност?
Странното е , че на ISTA D пише че е имало последна регенерация преди известно време. Демек колата си пуска регенераци...
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Загуба на мощност?
1000 km не е малко може и да не пусне повече - пробвай с една принудителна и скорост ДО 140 км/ч над това не регенерираш.
Re: Загуба на мощност?
Виждам, че колегата вече е създал темата, та да попитам и аз тук - може и да помогне на някой по-късно.
Възможно ли да се усеща загуба на мощност, ако имам счупен интеркулер на турбината, под счупен нямам предвид самото тяло на интеркулера да е счупено, а едно да го наречем ухо(канал), в който влиза едно от турбо пътищата. Самата част е изработена от пластмаса и я има от двете страни на интеркулера - за топъл и студен въздух предполагам.
Нямам представа как се е счупило но не беше така.. това придружено с турбина, от която тече масло но този теч е толкова малко, че вече 10 000 км нито един път не ми се е налагало да доливам масло и също така не издава звук като турбина, която е заминала.
Та въпроса ми е възможно ли е това да е причината за загуба на мощност? Нямам проблеми с ДПФ или дюзи, защото преди 3 месеца са изчистени и рециклирани и двете.
Възможно ли да се усеща загуба на мощност, ако имам счупен интеркулер на турбината, под счупен нямам предвид самото тяло на интеркулера да е счупено, а едно да го наречем ухо(канал), в който влиза едно от турбо пътищата. Самата част е изработена от пластмаса и я има от двете страни на интеркулера - за топъл и студен въздух предполагам.
Нямам представа как се е счупило но не беше така.. това придружено с турбина, от която тече масло но този теч е толкова малко, че вече 10 000 км нито един път не ми се е налагало да доливам масло и също така не издава звук като турбина, която е заминала.
Та въпроса ми е възможно ли е това да е причината за загуба на мощност? Нямам проблеми с ДПФ или дюзи, защото преди 3 месеца са изчистени и рециклирани и двете.
- Airdust
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 330
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530D
- Мечтае да кара: Тротинетка Lime
Re: Загуба на мощност?
Какви трябва да са стойностите след регенерация, за диференциално налягане и температура преди и след фап-а?
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Загуба на мощност?
Цъкни темата в Е60 съм ги описал
- Airdust
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 330
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530D
- Мечтае да кара: Тротинетка Lime
Re: Загуба на мощност?
След диагностика се стигна до заключението, че е възможно сензора за обратно налягане да е сдал багажа... Поръчан е и утре трябва да дойде, след като го сменя ще напиша какъв ще е резултата..
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани