Е90 N46B20 понякога гасне на свободна
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- FE LIPE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 310
- Регистриран на: 2.02.2008
- Местоположение: гр.Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i 150 к.с. N46B20B
- Детайли за колата: arctic metallic
Е90 N46B20 понякога гасне на свободна
Имам колата от 4 месеца,за тях два пъти ми гасне в движение на свободна скорост,като втория път бе днес,лошото е че изобщо не усещам че гасне,нито се разтриса нито нищо,просто като натисна газта колата не ускорява,поглеждам оборотомера и разбирам ,че е изгаснала,като натисна старт копчето си пали все едно нищо не се е случило,грешки не записва,някой ако се е сблъсквал с такъв проблем да пише,че не е готино така 

Re: Е90 N46B20 понякога гасне на свободна
Мисля си, че тази тема ще ти разреши проблема http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 4#p3981144
- FE LIPE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 310
- Регистриран на: 2.02.2008
- Местоположение: гр.Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i 150 к.с. N46B20B
- Детайли за колата: arctic metallic
Re: Е90 N46B20 понякога гасне на свободна
Мисля,че разбрах защо гасне,на изхода на въздушния филтър е хваната със скоба една гофрирана тръба ,която отива към смукателния колектор,та тази скоба не беше въобще стегната и гофрираната тръба играеше и бе на път да се измуши,като стегнах скобата колата започна да върви повече и средния разход по борд веднага падна с половин литър,предполагам затова е и гаснела,от там е смучела въздух след дебитомера.Само на мен ли ми се струва,че тази връзка там не е измислена както трябва,доста си поиграх,но така и не можах да надена както трябва гофрираната тръба,като тръгна да стягам скобата все излиза леко от единия край,а там се сваля и пак поставя при всяка смяна на въздушния филтър.
Re: Е90 N46B20 понякога гасне на свободна
Аз имам подобен проблем. Карам 320i 2005г, когато паля колата, но съм я карал преди това, оборотите падат и гасне. Прави го от време на време, но винаги е при палене след каране преди това, никога при студен старт. Другото, което ми направи впечатление е, че го прави винаги когато е паркирана на слънце и е топло (лято е все пак). Ще проверя този outlet на въздушния филтър, но се чудя дали някой знае друга причина поради, която може да става така?! Видях и другата тема която е спомената и мисля да проверя и тези соленоиди на ваноса (ако някой разясни как става и дали е голяма галимация ще е супер). Преди карах е36 318i и там имах сходен проблем и до колкото си спомням беше някаква клапа за газовете на картера. Предполагам и този мотор има такава и се чудя дали може и там да е проблема!? Така де има варианти, но ако някой помогне с малко опит и насоки ще съм много блаодарен!



4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани