Въпрос за дискове и накладки
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
37 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- miroslav_handzhiev
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 18.02.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320d G20
- Мечтае да кара: Tesla
Re: Въпрос за дискове и накладки
Спирачките са им много смотани на е90 особено, ако е германка. Според мен първо свали всички апарати, изтъркай хубаво местата с телена четка/бормашинка с телче, намазваш с преобразовател за ръжда или боя за накладки, смазка за накладки, размърдваш цилиндърчетата и се уверяваш, че няма блокиращи.
Мин седмица и на мен нещо не ми спираше както трябва от висока скорост - погледнах единия преден диск седеше странен цвят и леко ръждясал по краищата - имах обаче инструменти в мен защото веднъж ми блокира заден - разглобяване чистене и стана ...
Мин седмица и на мен нещо не ми спираше както трябва от висока скорост - погледнах единия преден диск седеше странен цвят и леко ръждясал по краищата - имах обаче инструменти в мен защото веднъж ми блокира заден - разглобяване чистене и стана ...
- Hussyi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 121
- Регистриран на: 13.11.2014
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320D F31
Re: Въпрос за дискове и накладки
Използвам тази тема за спирачките понеже аз имам следния проблем през зимата на задната ос датчика за износване на накладки се е разкъсал от веригата сигурно смених с чисто нов но грешката в таблото продължава да я изписва, как да я изчистя тази грешка . Благодаря
- DaveBG
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 11.09.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: М3
Re: Въпрос за дискове и накладки
Shadowed написа:kraska написа:Колега, виж дали диска ти има ръб, и пробвай да го жулнат някъде на струг като за начало, ако си сигурен че накладките не са за смяна разбира се.
Ами има ръб на дисковете и ръба е дълбок около 2мм - 2,5мм. Това му е лимита според хората. Иначе самите наклатки са доста дебели. Предполагам че предния собственик е сменил само накладките но не и дисковете. Обаче знам че сега ако сменя само дисковете трябва и накладките защото вече са врязани според старите дискове а са като нови. Та се чудя какво да правя.
Иначе дискове ми предлагат билщайн на добра цена но се чудя дали си струват спрямо оригиналните.
- TSMT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 26.04.2014
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 320d
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: Въпрос за дискове и накладки
DaveBG написа:Shadowed написа:kraska написа:Колега, виж дали диска ти има ръб, и пробвай да го жулнат някъде на струг като за начало, ако си сигурен че накладките не са за смяна разбира се.
Ами има ръб на дисковете и ръба е дълбок около 2мм - 2,5мм. Това му е лимита според хората. Иначе самите наклатки са доста дебели. Предполагам че предния собственик е сменил само накладките но не и дисковете. Обаче знам че сега ако сменя само дисковете трябва и накладките защото вече са врязани според старите дискове а са като нови. Та се чудя какво да правя.
Иначе дискове ми предлагат билщайн на добра цена но се чудя дали си струват спрямо оригиналните.
Ако ще сменяш дискове ти препоръчвам да смениш и накладките.
Иначе за пример давам един приятел, който си смени само дисковете без накладки. Резултата беше надрани чисто нови дискове...
- DaveBG
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 11.09.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: М3
Re: Въпрос за дискове и накладки
Да и аз така мисля. А какво е мнението за febi bilshtain като марка?
- Hussyi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 121
- Регистриран на: 13.11.2014
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320D F31
Re: Въпрос за дискове и накладки
TSMT написа:DaveBG написа:Shadowed написа:kraska написа:Колега, виж дали диска ти има ръб, и пробвай да го жулнат някъде на струг като за начало, ако си сигурен че накладките не са за смяна разбира се.
Ами има ръб на дисковете и ръба е дълбок около 2мм - 2,5мм. Това му е лимита според хората. Иначе самите наклатки са доста дебели. Предполагам че предния собственик е сменил само накладките но не и дисковете. Обаче знам че сега ако сменя само дисковете трябва и накладките защото вече са врязани според старите дискове а са като нови. Та се чудя какво да правя.
Иначе дискове ми предлагат билщайн на добра цена но се чудя дали си струват спрямо оригиналните.
Ако ще сменяш дискове ти препоръчвам да смениш и накладките.
Иначе за пример давам един приятел, който си смени само дисковете без накладки. Резултата беше надрани чисто нови дискове...
Да аз сам си смених мойте с чисто нови дискове, накладки и датчици марка ATE изобщо нямат разлика между оригиналното и тях нито скърцат нито цапат прекалено много и звъртях 8000 км с тях не се личат драскотини по дисковете, а за моя проблем дето описах по горе само смених новия датчик и грешката се самоуправи

37 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани