E90 320d 163кс автомат-не пали, CC-ID 186!
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
E90 320d 163кс автомат-не пали, CC-ID 186!
Здравейте колеги,
имам следния проблем:
Колата си работеше като по часовник до преди два дни ( никакви индикации или грешки по таблото ) и след поредното запалване на двигателя се чу само едно прищракване, сякаш стартера се мъчи да запали, но не му достига ток ( в този момент дори плафона в купето премигва, когато се опитам да стартирам двигателя ).
Първото и логично нещо, което ми идва на ум е акумулатор ( все пак е фабричната Varta 80AH 640A ), така се и оказа - под 10v показание. Съответно слагам го да се зарежда през терминалите в двигателния отсек цяла нощ. На другата сутрин пак никаква реакция, мерене на волтажа - под 7v. Туш...
Вече дори плафонът не свети и не може да даде на контакт, ужас!
Поръчвам и слагам чисто нов акумулатор - Varta Blue Dynamic 80Ah 740A, свързам и всичко светва, че е ОК ( първоначално ) - диодът на автомата, плафон багажник, купе, CD и т.н.
Поставям ключа и излиза грешка в червено - волан с удивителен или иначе казано - CCID 186 ELV Steering Lock Fault. Engine cannot be restarted! Все пак натискам старт бутона и нищо, никаква реакция, дори без да съм натиснал спирчката не показва контакт и уредите не реагират!
Закачам ELM327 блутуута, който имам и го свързам с Ivini ( и после с Torque ), колата се намира от устройството, но не може да диагностицира нищо, защото не била на контакт или двигателят не бил запален!
Вадих клемите на акумулатора, защото четох, че това правело ресет на компа, ама нищо, грешката си стои, колата не пали?!
Приемам всчкакви съвети и идеи от къде може да е проблемът и т.н.
Поздрави!
имам следния проблем:
Колата си работеше като по часовник до преди два дни ( никакви индикации или грешки по таблото ) и след поредното запалване на двигателя се чу само едно прищракване, сякаш стартера се мъчи да запали, но не му достига ток ( в този момент дори плафона в купето премигва, когато се опитам да стартирам двигателя ).
Първото и логично нещо, което ми идва на ум е акумулатор ( все пак е фабричната Varta 80AH 640A ), така се и оказа - под 10v показание. Съответно слагам го да се зарежда през терминалите в двигателния отсек цяла нощ. На другата сутрин пак никаква реакция, мерене на волтажа - под 7v. Туш...
Вече дори плафонът не свети и не може да даде на контакт, ужас!
Поръчвам и слагам чисто нов акумулатор - Varta Blue Dynamic 80Ah 740A, свързам и всичко светва, че е ОК ( първоначално ) - диодът на автомата, плафон багажник, купе, CD и т.н.
Поставям ключа и излиза грешка в червено - волан с удивителен или иначе казано - CCID 186 ELV Steering Lock Fault. Engine cannot be restarted! Все пак натискам старт бутона и нищо, никаква реакция, дори без да съм натиснал спирчката не показва контакт и уредите не реагират!
Закачам ELM327 блутуута, който имам и го свързам с Ivini ( и после с Torque ), колата се намира от устройството, но не може да диагностицира нищо, защото не била на контакт или двигателят не бил запален!
Вадих клемите на акумулатора, защото четох, че това правело ресет на компа, ама нищо, грешката си стои, колата не пали?!
Приемам всчкакви съвети и идеи от къде може да е проблемът и т.н.
Поздрави!
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: E90 320d 163кс автомат-не пали, CC-ID 186!
Сложил си друг ампераж акумулатор и не е лошо да се инициализира с него.
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: E90 320d 163кс автомат-не пали, CC-ID 186!
Taruno написа:Сложил си друг ампераж акумулатор и не е лошо да се инициализира с него.
Това няма никакво значение.....
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: E90 320d 163кс автомат-не пали, CC-ID 186!
Човека е написал всякакви съвети и гледам на един във е90пост след инициализиране му е изчезнала грешката.
Re: E90 320d 163кс автомат-не пали, CC-ID 186!
Размърдай волана наляво-надясно докато натискаш копчето за стартиране.
Re: E90 320d 163кс автомат-не пали, CC-ID 186!
Това е една от детските болести при Е90, при някой светва жълто, при някой директно червено и до там. При мен когато се получи (светна жълто) оставих колата за около час в БМВ и ми го оправиха, досега никакви ядове повече от 4 години, макар че от там ми казаха че може да изкара и само няколко часа така. Иначе решението е нова кормилна конзола, която по спомен беше около 1200 лева. Някъде бях срещал тема с отремонтиране при такъв проблем, обаче не се сещам къде.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: E90 320d 163кс автомат-не пали, CC-ID 186!
Самия заключващ механизъм се ремонтира - малко разглабяне е, но се лекува, а отделно колегата Atsalov си ги лекува в Пловдив.
Re: E90 320d 163кс автомат-не пали, CC-ID 186!
Малко допълнение по темата:
Откачих минуса на акумулатора цяла нощ и го закачих обратно тази сутрин, ефект нула, дори светна още една грешка на таблото — cc id97, т.е. червен еърбег на шофьора и пасажера. Не само това — чистачките се включиха сами при поставянето на ключа и нямат спиране. Пълен ужас!
Откачих минуса на акумулатора цяла нощ и го закачих обратно тази сутрин, ефект нула, дори светна още една грешка на таблото — cc id97, т.е. червен еърбег на шофьора и пасажера. Не само това — чистачките се включиха сами при поставянето на ключа и нямат спиране. Пълен ужас!
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: E90 320d 163кс автомат-не пали, CC-ID 186!
desobboy написа:Здравейте колеги,
имам следния проблем:
Колата си работеше като по часовник до преди два дни ( никакви индикации или грешки по таблото ) и след поредното запалване на двигателя се чу само едно прищракване, сякаш стартера се мъчи да запали, но не му достига ток ( в този момент дори плафона в купето премигва, когато се опитам да стартирам двигателя ).
Първото и логично нещо, което ми идва на ум е акумулатор ( все пак е фабричната Varta 80AH 640A ), така се и оказа - под 10v показание. Съответно слагам го да се зарежда през терминалите в двигателния отсек цяла нощ. На другата сутрин пак никаква реакция, мерене на волтажа - под 7v. Туш...
Вече дори плафонът не свети и не може да даде на контакт, ужас!
Поръчвам и слагам чисто нов акумулатор - Varta Blue Dynamic 80Ah 740A, свързам и всичко светва, че е ОК ( първоначално ) - диодът на автомата, плафон багажник, купе, CD и т.н.
Поставям ключа и излиза грешка в червено - волан с удивителен или иначе казано - CCID 186 ELV Steering Lock Fault. Engine cannot be restarted! Все пак натискам старт бутона и нищо, никаква реакция, дори без да съм натиснал спирчката не показва контакт и уредите не реагират!
Закачам ELM327 блутуута, който имам и го свързам с Ivini ( и после с Torque ), колата се намира от устройството, но не може да диагностицира нищо, защото не била на контакт или двигателят не бил запален!
Вадих клемите на акумулатора, защото четох, че това правело ресет на компа, ама нищо, грешката си стои, колата не пали?!
Приемам всчкакви съвети и идеи от къде може да е проблемът и т.н.
Поздрави!
щом ти е светнало воланчето трябва да се синхронизира LWS-a. Много чести това воланче светва в жълто или червено и проблема на 90 процента се опря софтуерно без да се сменя нищо по него, говоря ако проблема е само софтуерен.
Re: E90 320d 163кс автомат-не пали, CC-ID 186!
Проблемът е решен след оглед и закачане от специалист. Оказа се софтуерен бъг и колата запали на 10-тата секунда след неговата манипулация. Незнам какво точно направи и какъв софт използва ( нямаше и да каже
), но всичко вече е наред. Каза, че в бъдеще може да изолира заключващия волана модул ( срещу съответната сума ), за да не се получава повече въпросният проблем, след падане на акумулатор. Новият акумулатор е регистриран към колата и така...
Поздрави и благодаря за насоките ви!

Поздрави и благодаря за насоките ви!
Re: E90 320d 163кс автомат-не пали, CC-ID 186!
desobboy написа:Проблемът е решен след оглед и закачане от специалист. Оказа се софтуерен бъг и колата запали на 10-тата секунда след неговата манипулация. Незнам какво точно направи и какъв софт използва ( нямаше и да каже), но всичко вече е наред. Каза, че в бъдеще може да изолира заключващия волана модул ( срещу съответната сума ), за да не се получава повече въпросният проблем, след падане на акумулатор. Новият акумулатор е регистриран към колата и така...
Поздрави и благодаря за насоките ви!
Колега, може ли да пратиш контакти на специалиста. Аз съм E91 2006, преди две седмици жълтия катинар ме изненада, сега чат пат ту свети, ту не, страх ме е да тръгна на дълъг път, камо ли Гърция, извън БГ...

Дано да е софтуерно и да се отстрани така, стискам си палци. Пише, че и друг колега от Пловдив ги лекува, аз съм в СФ, Пловдив не ми е далеч, ако не падне червения катинар по пътя. Има дни, мъча се 10 мин, докато запали...
Благодаря!
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: E90 320d 163кс автомат-не пали, CC-ID 186!
velqn написа:desobboy написа:Проблемът е решен след оглед и закачане от специалист. Оказа се софтуерен бъг и колата запали на 10-тата секунда след неговата манипулация. Незнам какво точно направи и какъв софт използва ( нямаше и да каже), но всичко вече е наред. Каза, че в бъдеще може да изолира заключващия волана модул ( срещу съответната сума ), за да не се получава повече въпросният проблем, след падане на акумулатор. Новият акумулатор е регистриран към колата и така...
Поздрави и благодаря за насоките ви!
Колега, може ли да пратиш контакти на специалиста. Аз съм E91 2006, преди две седмици жълтия катинар ме изненада, сега чат пат ту свети, ту не, страх ме е да тръгна на дълъг път, камо ли Гърция, извън БГ...![]()
Дано да е софтуерно и да се отстрани така, стискам си палци. Пише, че и друг колега от Пловдив ги лекува, аз съм в СФ, Пловдив не ми е далеч, ако не падне червения катинар по пътя. Има дни, мъча се 10 мин, докато запали...
Благодаря!
В София аз мога да ти го направя ако решиш пиши ЛС.
Re: E90 320d 163кс автомат-не пали, CC-ID 186!
velqn написа:desobboy написа:Проблемът е решен след оглед и закачане от специалист. Оказа се софтуерен бъг и колата запали на 10-тата секунда след неговата манипулация. Незнам какво точно направи и какъв софт използва ( нямаше и да каже), но всичко вече е наред. Каза, че в бъдеще може да изолира заключващия волана модул ( срещу съответната сума ), за да не се получава повече въпросният проблем, след падане на акумулатор. Новият акумулатор е регистриран към колата и така...
Поздрави и благодаря за насоките ви!
Колега, може ли да пратиш контакти на специалиста. Аз съм E91 2006, преди две седмици жълтия катинар ме изненада, сега чат пат ту свети, ту не, страх ме е да тръгна на дълъг път, камо ли Гърция, извън БГ...![]()
Дано да е софтуерно и да се отстрани така, стискам си палци. Пише, че и друг колега от Пловдив ги лекува, аз съм в СФ, Пловдив не ми е далеч, ако не падне червения катинар по пътя. Има дни, мъча се 10 мин, докато запали...
Благодаря!
Колега, може ли да изпратиш номера на специалиста? Имам същия проблем, за изолация съм.
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани