E90 320d 163кс автомат-не пали, CC-ID 186!

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 10.11.2014
Пол: Мъж
Кара: E90 320d

E90 320d 163кс автомат-не пали, CC-ID 186!

Мнение от desobboy » 24 Мар 2015, 20:45

Здравейте колеги,
имам следния проблем:
Колата си работеше като по часовник до преди два дни ( никакви индикации или грешки по таблото ) и след поредното запалване на двигателя се чу само едно прищракване, сякаш стартера се мъчи да запали, но не му достига ток ( в този момент дори плафона в купето премигва, когато се опитам да стартирам двигателя ).
Първото и логично нещо, което ми идва на ум е акумулатор ( все пак е фабричната Varta 80AH 640A ), така се и оказа - под 10v показание. Съответно слагам го да се зарежда през терминалите в двигателния отсек цяла нощ. На другата сутрин пак никаква реакция, мерене на волтажа - под 7v. Туш...
Вече дори плафонът не свети и не може да даде на контакт, ужас!
Поръчвам и слагам чисто нов акумулатор - Varta Blue Dynamic 80Ah 740A, свързам и всичко светва, че е ОК ( първоначално ) - диодът на автомата, плафон багажник, купе, CD и т.н.
Поставям ключа и излиза грешка в червено - волан с удивителен или иначе казано - CCID 186 ELV Steering Lock Fault. Engine cannot be restarted! Все пак натискам старт бутона и нищо, никаква реакция, дори без да съм натиснал спирчката не показва контакт и уредите не реагират!
Закачам ELM327 блутуута, който имам и го свързам с Ivini ( и после с Torque ), колата се намира от устройството, но не може да диагностицира нищо, защото не била на контакт или двигателят не бил запален!
Вадих клемите на акумулатора, защото четох, че това правело ресет на компа, ама нищо, грешката си стои, колата не пали?!
Приемам всчкакви съвети и идеи от къде може да е проблемът и т.н.
Поздрави!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: E90 320d 163кс автомат-не пали, CC-ID 186!

Мнение от Taruno » 24 Мар 2015, 23:01

Сложил си друг ампераж акумулатор и не е лошо да се инициализира с него.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Re: E90 320d 163кс автомат-не пали, CC-ID 186!

Мнение от kraska » 24 Мар 2015, 23:40

Taruno написа:Сложил си друг ампераж акумулатор и не е лошо да се инициализира с него.

Това няма никакво значение.....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: E90 320d 163кс автомат-не пали, CC-ID 186!

Мнение от Taruno » 25 Мар 2015, 0:30

Човека е написал всякакви съвети и гледам на един във е90пост след инициализиране му е изчезнала грешката.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 21.02.2015
Пол: Мъж

Re: E90 320d 163кс автомат-не пали, CC-ID 186!

Мнение от 2707E91 » 25 Мар 2015, 8:42

Размърдай волана наляво-надясно докато натискаш копчето за стартиране.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 113
Регистриран на: 5.12.2012
Кара: 318 D

Re: E90 320d 163кс автомат-не пали, CC-ID 186!

Мнение от xcm » 25 Мар 2015, 8:58

Това е една от детските болести при Е90, при някой светва жълто, при някой директно червено и до там. При мен когато се получи (светна жълто) оставих колата за около час в БМВ и ми го оправиха, досега никакви ядове повече от 4 години, макар че от там ми казаха че може да изкара и само няколко часа така. Иначе решението е нова кормилна конзола, която по спомен беше около 1200 лева. Някъде бях срещал тема с отремонтиране при такъв проблем, обаче не се сещам къде.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: E90 320d 163кс автомат-не пали, CC-ID 186!

Мнение от Taruno » 25 Мар 2015, 9:18

Самия заключващ механизъм се ремонтира - малко разглабяне е, но се лекува, а отделно колегата Atsalov си ги лекува в Пловдив.

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 10.11.2014
Пол: Мъж
Кара: E90 320d

Re: E90 320d 163кс автомат-не пали, CC-ID 186!

Мнение от desobboy » 26 Мар 2015, 9:44

Малко допълнение по темата:
Откачих минуса на акумулатора цяла нощ и го закачих обратно тази сутрин, ефект нула, дори светна още една грешка на таблото — cc id97, т.е. червен еърбег на шофьора и пасажера. Не само това — чистачките се включиха сами при поставянето на ключа и нямат спиране. Пълен ужас!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: E90 320d 163кс автомат-не пали, CC-ID 186!

Мнение от oci » 26 Мар 2015, 10:14

desobboy написа:Здравейте колеги,
имам следния проблем:
Колата си работеше като по часовник до преди два дни ( никакви индикации или грешки по таблото ) и след поредното запалване на двигателя се чу само едно прищракване, сякаш стартера се мъчи да запали, но не му достига ток ( в този момент дори плафона в купето премигва, когато се опитам да стартирам двигателя ).
Първото и логично нещо, което ми идва на ум е акумулатор ( все пак е фабричната Varta 80AH 640A ), така се и оказа - под 10v показание. Съответно слагам го да се зарежда през терминалите в двигателния отсек цяла нощ. На другата сутрин пак никаква реакция, мерене на волтажа - под 7v. Туш...
Вече дори плафонът не свети и не може да даде на контакт, ужас!
Поръчвам и слагам чисто нов акумулатор - Varta Blue Dynamic 80Ah 740A, свързам и всичко светва, че е ОК ( първоначално ) - диодът на автомата, плафон багажник, купе, CD и т.н.
Поставям ключа и излиза грешка в червено - волан с удивителен или иначе казано - CCID 186 ELV Steering Lock Fault. Engine cannot be restarted! Все пак натискам старт бутона и нищо, никаква реакция, дори без да съм натиснал спирчката не показва контакт и уредите не реагират!
Закачам ELM327 блутуута, който имам и го свързам с Ivini ( и после с Torque ), колата се намира от устройството, но не може да диагностицира нищо, защото не била на контакт или двигателят не бил запален!
Вадих клемите на акумулатора, защото четох, че това правело ресет на компа, ама нищо, грешката си стои, колата не пали?!
Приемам всчкакви съвети и идеи от къде може да е проблемът и т.н.
Поздрави!


щом ти е светнало воланчето трябва да се синхронизира LWS-a. Много чести това воланче светва в жълто или червено и проблема на 90 процента се опря софтуерно без да се сменя нищо по него, говоря ако проблема е само софтуерен.

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 10.11.2014
Пол: Мъж
Кара: E90 320d

Re: E90 320d 163кс автомат-не пали, CC-ID 186!

Мнение от desobboy » 28 Мар 2015, 19:16

Проблемът е решен след оглед и закачане от специалист. Оказа се софтуерен бъг и колата запали на 10-тата секунда след неговата манипулация. Незнам какво точно направи и какъв софт използва ( нямаше и да каже ;)), но всичко вече е наред. Каза, че в бъдеще може да изолира заключващия волана модул ( срещу съответната сума ), за да не се получава повече въпросният проблем, след падане на акумулатор. Новият акумулатор е регистриран към колата и така...
Поздрави и благодаря за насоките ви!

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 7.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E91

Re: E90 320d 163кс автомат-не пали, CC-ID 186!

Мнение от velqn » 29 Мар 2015, 22:30

desobboy написа:Проблемът е решен след оглед и закачане от специалист. Оказа се софтуерен бъг и колата запали на 10-тата секунда след неговата манипулация. Незнам какво точно направи и какъв софт използва ( нямаше и да каже ;)), но всичко вече е наред. Каза, че в бъдеще може да изолира заключващия волана модул ( срещу съответната сума ), за да не се получава повече въпросният проблем, след падане на акумулатор. Новият акумулатор е регистриран към колата и така...
Поздрави и благодаря за насоките ви!



Колега, може ли да пратиш контакти на специалиста. Аз съм E91 2006, преди две седмици жълтия катинар ме изненада, сега чат пат ту свети, ту не, страх ме е да тръгна на дълъг път, камо ли Гърция, извън БГ... :(

Дано да е софтуерно и да се отстрани така, стискам си палци. Пише, че и друг колега от Пловдив ги лекува, аз съм в СФ, Пловдив не ми е далеч, ако не падне червения катинар по пътя. Има дни, мъча се 10 мин, докато запали...

Благодаря!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: E90 320d 163кс автомат-не пали, CC-ID 186!

Мнение от oci » 30 Мар 2015, 13:45

velqn написа:
desobboy написа:Проблемът е решен след оглед и закачане от специалист. Оказа се софтуерен бъг и колата запали на 10-тата секунда след неговата манипулация. Незнам какво точно направи и какъв софт използва ( нямаше и да каже ;)), но всичко вече е наред. Каза, че в бъдеще може да изолира заключващия волана модул ( срещу съответната сума ), за да не се получава повече въпросният проблем, след падане на акумулатор. Новият акумулатор е регистриран към колата и така...
Поздрави и благодаря за насоките ви!



Колега, може ли да пратиш контакти на специалиста. Аз съм E91 2006, преди две седмици жълтия катинар ме изненада, сега чат пат ту свети, ту не, страх ме е да тръгна на дълъг път, камо ли Гърция, извън БГ... :(

Дано да е софтуерно и да се отстрани така, стискам си палци. Пише, че и друг колега от Пловдив ги лекува, аз съм в СФ, Пловдив не ми е далеч, ако не падне червения катинар по пътя. Има дни, мъча се 10 мин, докато запали...

Благодаря!


В София аз мога да ти го направя ако решиш пиши ЛС.

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 7.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E91

Re: E90 320d 163кс автомат-не пали, CC-ID 186!

Мнение от velqn » 04 Апр 2015, 1:56

velqn написа:
desobboy написа:Проблемът е решен след оглед и закачане от специалист. Оказа се софтуерен бъг и колата запали на 10-тата секунда след неговата манипулация. Незнам какво точно направи и какъв софт използва ( нямаше и да каже ;)), но всичко вече е наред. Каза, че в бъдеще може да изолира заключващия волана модул ( срещу съответната сума ), за да не се получава повече въпросният проблем, след падане на акумулатор. Новият акумулатор е регистриран към колата и така...
Поздрави и благодаря за насоките ви!



Колега, може ли да пратиш контакти на специалиста. Аз съм E91 2006, преди две седмици жълтия катинар ме изненада, сега чат пат ту свети, ту не, страх ме е да тръгна на дълъг път, камо ли Гърция, извън БГ... :(

Дано да е софтуерно и да се отстрани така, стискам си палци. Пише, че и друг колега от Пловдив ги лекува, аз съм в СФ, Пловдив не ми е далеч, ако не падне червения катинар по пътя. Има дни, мъча се 10 мин, докато запали...

Благодаря!


Колега, може ли да изпратиш номера на специалиста? Имам същия проблем, за изолация съм.

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook