Колата тресе при студено палене

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 297
Регистриран на: 23.09.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: 320д
Мечтае да кара: hibrid

Re: Колата тресе при студено палене

Мнение от 90e90e » 14 Яну 2014, 21:01

xcm написа:Здравейте колеги, след дебатите по темата реших да закача и моята кола на компютър за да видя дали всичко е наред, понеже не ми харесваше как пали и се съмнявах в подгревните свещи. програмата отчете само 1 грешка : Подгрев горивен филтър. Изчистихме я и след това няколко пъти я гасих и палих, грешка не се появи, тя и колата беше леко загряла де, но все пак не се появи. Утре на студено ще видя как пали, но като че ли няма разлика от преди да се изчисти грешката. (До смяната на горивния филтър имам още 4 000 км) .

Някакви идеи или съвети?


аз на моя филтър не видях подгрев... Хайде като сменяш, ако ти е възможно - снимай - за да видя тоя подгрев.
За да спрем да се избиваме по пътищата, трябва да се спре алкохола на мъжете и бензина на жените! Карайте така, че да стигнете!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Колата тресе при студено палене

Мнение от Gqbriel » 15 Яну 2014, 9:55

90e90e написа:
xcm написа:Здравейте колеги, след дебатите по темата реших да закача и моята кола на компютър за да видя дали всичко е наред, понеже не ми харесваше как пали и се съмнявах в подгревните свещи. програмата отчете само 1 грешка : Подгрев горивен филтър. Изчистихме я и след това няколко пъти я гасих и палих, грешка не се появи, тя и колата беше леко загряла де, но все пак не се появи. Утре на студено ще видя как пали, но като че ли няма разлика от преди да се изчисти грешката. (До смяната на горивния филтър имам още 4 000 км) .

Някакви идеи или съвети?


аз на моя филтър не видях подгрев... Хайде като сменяш, ако ти е възможно - снимай - за да видя тоя подгрев.


ПО въпроса с филтъра ,който се подгрява :

On the E90, the fuel filter heater is not controlled directly by the
DDE. A pressure switch and a temperature sensor are located in
the fuel filter housing.
The fuel heater only works with the ignition switched on and when
both of the following conditions are fulfilled:
• Temperature drops below a defined value
• A defined fuel delivery pressure is exceeded due to cold,
viscous fuel.
If the filter is clogged, a corresponding signal is sent via a diagnosis
line to the DDE. This is the case when, despite a sufficiently high
temperature, the fuel pressure upstream of the filter does not drop.
The conditions for fuel filter heater operation are as follows:
• The fuel heater is is switched ON when - the fuel pressure is
greater than 6 bar AND the fuel temperature is less than 2°C.
• The fuel heater is switched off when - the fuel pressure is less
than 5.5 bar for a duration of greater than 5 minutes OR
• the fuel temperature is greater than 12°C OR
• during the starting process if the electronics in the fuel filter
detect a battery voltage of less than 7.5 V for longer than 0.2
seconds.
The fuel heater is not activated by the DDE control module.
However, the fuel heater reports a detected filter blockage via the
signal DIAG_DKH to the DDE control module. The DDE control
module then stores the fault.

filter.png

Index Explanation Index Explanation
A Fuel feed 5 High pressure pump
B Fuel high pressure 6 Rail pressure control valve
C Fuel return 7 Fuel rail
1 Fuel tank 8 Fuel pressure sensor
2 Fuel filter and filter heating 9 Piezo fuel injector
3 Fuel temp (and pressure) sensor 10 DDE
4 Volume control valve 11 Fuel restrictor
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Re: Колата тресе при студено палене

Мнение от baga » 18 Яну 2014, 9:28

Gqbriel написа:
90e90e написа:
xcm написа:Здравейте колеги, след дебатите по темата реших да закача и моята кола на компютър за да видя дали всичко е наред, понеже не ми харесваше как пали и се съмнявах в подгревните свещи. програмата отчете само 1 грешка : Подгрев горивен филтър. Изчистихме я и след това няколко пъти я гасих и палих, грешка не се появи, тя и колата беше леко загряла де, но все пак не се появи. Утре на студено ще видя как пали, но като че ли няма разлика от преди да се изчисти грешката. (До смяната на горивния филтър имам още 4 000 км) .

Някакви идеи или съвети?


аз на моя филтър не видях подгрев... Хайде като сменяш, ако ти е възможно - снимай - за да видя тоя подгрев.


ПО въпроса с филтъра ,който се подгрява :

On the E90, the fuel filter heater is not controlled directly by the
DDE. A pressure switch and a temperature sensor are located in
the fuel filter housing.
The fuel heater only works with the ignition switched on and when
both of the following conditions are fulfilled:
• Temperature drops below a defined value
• A defined fuel delivery pressure is exceeded due to cold,
viscous fuel.
If the filter is clogged, a corresponding signal is sent via a diagnosis
line to the DDE. This is the case when, despite a sufficiently high
temperature, the fuel pressure upstream of the filter does not drop.
The conditions for fuel filter heater operation are as follows:
• The fuel heater is is switched ON when - the fuel pressure is
greater than 6 bar AND the fuel temperature is less than 2°C.
• The fuel heater is switched off when - the fuel pressure is less
than 5.5 bar for a duration of greater than 5 minutes OR
• the fuel temperature is greater than 12°C OR
• during the starting process if the electronics in the fuel filter
detect a battery voltage of less than 7.5 V for longer than 0.2
seconds.
The fuel heater is not activated by the DDE control module.
However, the fuel heater reports a detected filter blockage via the
signal DIAG_DKH to the DDE control module. The DDE control
module then stores the fault.

filter.png

Index Explanation Index Explanation
A Fuel feed 5 High pressure pump
B Fuel high pressure 6 Rail pressure control valve
C Fuel return 7 Fuel rail
1 Fuel tank 8 Fuel pressure sensor
2 Fuel filter and filter heating 9 Piezo fuel injector
3 Fuel temp (and pressure) sensor 10 DDE
4 Volume control valve 11 Fuel restrictor

Браво Gqbriel, много полезен материал. Иначе подгряването не е в самия филтър, преди него е.

Предишна

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook