Охладителна система на N52 двигател

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Охладителна система на N52 двигател

Мнение от kraska » 23 Юни 2013, 13:55

Случайно някой да има схема на охладителната система на BMW 325i (автомат, но и другата ще свърши работа) , начина и на работа, връзки и т.н. Тъй като се чудя по какъв начин да свържа изпарителя на газовия инжекцион, за да работи нормално. Т.к сега е вързан последователно на парното и ако не достигне двигателя близка до раб. си температура, електрическата помпа едвам върти и е необходимо да е пуснат поне на първа степен вентилатора за да върти водата през този участък. Ако някой е сложил ГИ на този двигател ще се радвам за помощта. Благодаря предварително.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 30.11.2006
Местоположение: с. Варна
Пол: Мъж
Кара: MB w212 AMG
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Re: Охладителна система на N52 двигател

Мнение от kronos » 25 Юни 2013, 0:33

Е той харчи 8-9 за какво му е газово на този мотор? Защо не си взе бестселъра 320Д или една корса дизел?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Re: Охладителна система на N52 двигател

Мнение от kraska » 25 Юни 2013, 8:24

Виж в темата "колко харчи......" там съм описал колко. Колата ми хареса и е на добра цена/състояние , а и поддръжката на атмосферен двигател сравнение с 320d е доста осезаема в полза на бензиновия двигател, да не говорим читава на малко км може да намериш, но на доста висока цена. Определно търсих 320d, но нямах късмет. И колата тежи колкото 530d и е автомат, така че 8-9л/100 .... може ама с 90-110 извън града. Все още "битува" мнението от старите газови инжекциони и всеки си представя Лада с обикновено газово как гърми, дебитомери прецакани и кво ли не още. Истината че ГИ са много напреднали, с много бързи компютри ,бързи дюзи и работят с ЕКУ-то на БМВ и разлика не можеш да усетиш. Мога да ти дам да е покараш и аз в движение ще ти е сменям от лаптопа на бензин/газ да видим дали ще познаеш на какво караш в момента. Единствен недостатък - газовата бутилка в багажника :) . И не съм си купил БМВ заради разхода ,а заради колата,комфорта и т.н. ,но не мисля да давам по 1500лв. на вятъра на година на Лукойл. Ти 320д с корса ли я сравняваш?
Последна промяна kraska на 25 Юни 2013, 19:06, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 137
Регистриран на: 17.02.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 325i
Мечтае да кара: 650i

Re: Охладителна система на N52 двигател

Мнение от bELiAr » 25 Юни 2013, 9:44

щото иска да кара 6-так човека и да не му трака вътре като корса .... http://zamunda.net/details.php?id=362222&hit=1 ей това може да ти помогне колега . Иначе за газта напиши после какво е станало ... тия с дизелите да си тракат от злоба :D хич не ги слушай. 4 цилиндров дизел = най-гадното бмв

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Re: Охладителна система на N52 двигател

Мнение от kraska » 25 Юни 2013, 14:59

Много ти благодаря за идеята и линка. Чудесна работа ще ми свърши , има я схемата. И да определено да караш шестак е кеф, няма вибрации по скоростния лост и по съединителя от вибриращия дизел. Комфорта е друг. Ще пиша после как го вързахме.

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook