Новата ми стара 325и - трябва ми акъл за някои неща
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- bELiAr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 17.02.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 325i
- Мечтае да кара: 650i
Новата ми стара 325и - трябва ми акъл за някои неща
Здравейте колеги,
След дълга чуденка и факта, че колегите от е46 форума са абсолютни комедианти, се сдобих с е90 325и ръчка 2005година на 240 000 км от Германия.
Първите ми впечатления са страхотни.. тъй като предишната ми кола беше 91' Астра 1.4 . Въпреки всичко БМВ-то е на доста км и има сякакви дребни забележки.
Като за начало имам 3000 км до масло, а в сервизната книжка пише, че последно е влизала в сервиза на 215 000 ... та първо искам да ми помогнете с книжка за ремонт и поддръжка на е90 предпочитам на английски.
Другото което ме интересува е всичко, което ви идва на акъл, което би било за смяна - маслото ясно - какво да слагам и трябва ли да си купувам инструмент за капачката на филтъра или може и на ръка или с ремък... горивния филтър - нещо не се сменял каза чичо Гугул, но ми трябва убеждаване и от човек .. масла на скорости и на диф да ги барам ли някога.. въздушния и той е ясен .. ремъци може би (няма никакви гадни звуци от двигателя и ролките мисля, че са в ред - кога се сменят все пак)?
Имам проблем с дръжките на задните врати - зачекват отворени предполагам от мръсотия. Ако ги пръсна в основата на движещата част с нещо какъв е шанса да се прецака някаква смазка например в бравата или нещо такова.
Парктроникът дава грешка при включване на задна и не работи - това може ли да си го видя какво му е с кабела и програмката от форума - Inpa ли нещо такова беше (имам човек с е46, които ги има тия работи).
Когато си опра крака на съединителя при движение усещам вибрации - това нормално ли е?
Имам мултиволан и горе между шибедаха и лампите има едни отвори в пластмасата от 2-та края които ми приличат на микрофони - имам ли хендсфрии и как се пуска ако да (нямам iDrive и екранче навигационно).
Благодаря предварително
След дълга чуденка и факта, че колегите от е46 форума са абсолютни комедианти, се сдобих с е90 325и ръчка 2005година на 240 000 км от Германия.
Първите ми впечатления са страхотни.. тъй като предишната ми кола беше 91' Астра 1.4 . Въпреки всичко БМВ-то е на доста км и има сякакви дребни забележки.
Като за начало имам 3000 км до масло, а в сервизната книжка пише, че последно е влизала в сервиза на 215 000 ... та първо искам да ми помогнете с книжка за ремонт и поддръжка на е90 предпочитам на английски.
Другото което ме интересува е всичко, което ви идва на акъл, което би било за смяна - маслото ясно - какво да слагам и трябва ли да си купувам инструмент за капачката на филтъра или може и на ръка или с ремък... горивния филтър - нещо не се сменял каза чичо Гугул, но ми трябва убеждаване и от човек .. масла на скорости и на диф да ги барам ли някога.. въздушния и той е ясен .. ремъци може би (няма никакви гадни звуци от двигателя и ролките мисля, че са в ред - кога се сменят все пак)?
Имам проблем с дръжките на задните врати - зачекват отворени предполагам от мръсотия. Ако ги пръсна в основата на движещата част с нещо какъв е шанса да се прецака някаква смазка например в бравата или нещо такова.
Парктроникът дава грешка при включване на задна и не работи - това може ли да си го видя какво му е с кабела и програмката от форума - Inpa ли нещо такова беше (имам човек с е46, които ги има тия работи).
Когато си опра крака на съединителя при движение усещам вибрации - това нормално ли е?
Имам мултиволан и горе между шибедаха и лампите има едни отвори в пластмасата от 2-та края които ми приличат на микрофони - имам ли хендсфрии и как се пуска ако да (нямам iDrive и екранче навигационно).
Благодаря предварително
- stankata777
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: Новата ми стара 325и - трябва ми акъл за някои неща
По точката какво е хубаво да смениш,най-добре се свържи с колегата - memberlist.php?mode=viewprofile&u=16600 , който преди месец-два си направи пълно обслужване на неговата Е60 530и,а и сигурно освен съвети,може да ти даде и най-конкурентни цени на части...
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
- rve
- ///Мтусиаст
-
- Мнения: 1092
- Регистриран на: 16.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3 и още нещо
Re: Новата ми стара 325и - трябва ми акъл за някои неща
bELiAr написа:Здравейте колеги,
След дълга чуденка и факта, че колегите от е46 форума са абсолютни комедианти, се сдобих с е90 325и ръчка 2005година на 240 000 км от Германия.

Мен ако питаш колегите от Е46 подфорума са супер пичове

- Runnaway
-
Е46нтусиаст
-
- Мнения: 1800
- Регистриран на: 2.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M3 E46
- Мечтае да кара: M3 E46
- Детайли за колата: BMW E46 M3 '03 - Carbon Black & Manual Gearbox
Re: Новата ми стара 325и - трябва ми акъл за някои неща
Честита да ти е Е90-тката, колега, но такива умозаключения не са особено уместни и са крайно неточни. Още повече, че съвместно с Е90 вече сме организирали сбирка и колегите от подфорума ни познават достатъчно добре.

bELiAr написа:Здравейте колеги,
След дълга чуденка и факта, че колегите от е46 форума са абсолютни комедианти, се сдобих с е90 325и ръчка 2005година на 240 000 км от Германия.
- TsvetanVR
- Dicky Wolf
-
- Мнения: 595
- Регистриран на: 25.02.2007
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: Z4M Roadster
Re: Новата ми стара 325и - трябва ми акъл за някои неща
Като за начало, всички филтри - маслен, горивен, въздушен и този в купето. Маслото в двигателя, маслото в скоростите, маслото в диференциала, спирачната течност, охладителната течност (+ почистване на съответните системи ако е необходимо).
Маслото в скоростите и диференциала е добре да се сменява поне веднъж на 80-100 000км. Води се лайфтайм - за този термин може много да се говори, но с думи прости, всичко зависи от стила на каране, като най-много на 100к км трябва да се сменя, в чужди форуми има препоръки и на 60к (Не че няма да изкара колата и повече, но ако искаш да те слуша поне още 100-150к км, го направи, повечето хора приемат "lifetime" буквално и не го пипат). Добре е да смениш и веригата и ремъци к'вито има, за да си 100% сигурен кога и к'во е сложено и след колко точно време трябва да сменяш пак. Препоръчително е всички масла и течности да се купят от дилър на БМВ - има да ме плюят колегите за тая препоръка и да разправят как е същото и по другите магазини ама по-евтино - е да, ама за мен не е. Контролът на качеството е друг. От другаде я попаднеш на нещо качествено и истинско (не менте), я не...
И общо взето т'ва е...преди всичко това, един цялостен преглед на всички системи по автомобила в някой от дилърите на марката (не препоръчвам Камор
) и действаш.
Успех!
п.п. Потърси Bentley Service Manual E90 някъде из нета. Мисля, че вече го има безплатно в пдф формат някъде по сървърите и чети внимателно. Там пише всичко, което трябва да се прави, както и кога и как да се направи.
Маслото в скоростите и диференциала е добре да се сменява поне веднъж на 80-100 000км. Води се лайфтайм - за този термин може много да се говори, но с думи прости, всичко зависи от стила на каране, като най-много на 100к км трябва да се сменя, в чужди форуми има препоръки и на 60к (Не че няма да изкара колата и повече, но ако искаш да те слуша поне още 100-150к км, го направи, повечето хора приемат "lifetime" буквално и не го пипат). Добре е да смениш и веригата и ремъци к'вито има, за да си 100% сигурен кога и к'во е сложено и след колко точно време трябва да сменяш пак. Препоръчително е всички масла и течности да се купят от дилър на БМВ - има да ме плюят колегите за тая препоръка и да разправят как е същото и по другите магазини ама по-евтино - е да, ама за мен не е. Контролът на качеството е друг. От другаде я попаднеш на нещо качествено и истинско (не менте), я не...
И общо взето т'ва е...преди всичко това, един цялостен преглед на всички системи по автомобила в някой от дилърите на марката (не препоръчвам Камор

Успех!

п.п. Потърси Bentley Service Manual E90 някъде из нета. Мисля, че вече го има безплатно в пдф формат някъде по сървърите и чети внимателно. Там пише всичко, което трябва да се прави, както и кога и как да се направи.

- bELiAr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 17.02.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 325i
- Мечтае да кара: 650i
Re: Новата ми стара 325и - трябва ми акъл за някои неща
Благодаря за отговорите на 2/4 колеги ... все пак процента на готини хора е по-добър тук
. Заяждането ми с е46 форума беше след като пуснах тема и 4 страници бяха изпълнени с коментари как за 9000евро нямам никав шанс да си взема читава е46 ... която е толкова божествена кола, че дори съм некадърен да и сменя маслото ... е съжалявам ги момчетата просто. Е46 е страхотна кола, но много и всякакви хора почнаха да могат да си ги позволяват или пък съм попаднал на детската аудитория .. незнам, но се отвратих.

- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Новата ми стара 325и - трябва ми акъл за някои неща
bELiAr написа:Благодаря за отговорите на 2/4 колеги ... все пак процента на готини хора е по-добър тук. Заяждането ми с е46 форума беше след като пуснах тема и 4 страници бяха изпълнени с коментари как за 9000евро нямам никав шанс да си взема читава е46 ... която е толкова божествена кола, че дори съм некадърен да и сменя маслото ... е съжалявам ги момчетата просто. Е46 е страхотна кола, но много и всякакви хора почнаха да могат да си ги позволяват или пък съм попаднал на детската аудитория .. незнам, но се отвратих.
На тебе явно ти убягва един основен момент - БМВ форума е един и не се дели на Е46 , Е90 или там както ти му казваш

Честито за колата, която си си взел! Дано да те радва и си доволен от покупката

- Runnaway
-
Е46нтусиаст
-
- Мнения: 1800
- Регистриран на: 2.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M3 E46
- Мечтае да кара: M3 E46
- Детайли за колата: BMW E46 M3 '03 - Carbon Black & Manual Gearbox
Re: Новата ми стара 325и - трябва ми акъл за някои неща
bELiAr написа:Благодаря за отговорите на 2/4 колеги ... все пак процента на готини хора е по-добър тук. Заяждането ми с е46 форума беше след като пуснах тема и 4 страници бяха изпълнени с коментари как за 9000евро нямам никав шанс да си взема читава е46 ... която е толкова божествена кола, че дори съм некадърен да и сменя маслото ... е съжалявам ги момчетата просто. Е46 е страхотна кола, но много и всякакви хора почнаха да могат да си ги позволяват или пък съм попаднал на детската аудитория .. незнам, но се отвратих.
Прегледах темата и смятам, че някои от отговорите на колегите са по-скоро саркастични, а ти си ги взел много навътре. Което разбира се е довело до създаването на погрешно впечатление за Е46 обществото като цяло. Както и да е.
Безброй безаварийни километри с 90-тката.

- TsvetanVR
- Dicky Wolf
-
- Мнения: 595
- Регистриран на: 25.02.2007
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: Z4M Roadster
Re: Новата ми стара 325и - трябва ми акъл за някои неща
Обяснявате се като седмокласнички....правете го на ЛС поне, вместо да се изсирате така в темата...дано някой мод мине да изчисти...
- bELiAr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 17.02.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 325i
- Мечтае да кара: 650i
Re: Новата ми стара 325и - трябва ми акъл за някои неща
" PDC - 9E36 -Transducer lines, rear centre right
Това ми излезе от Инпа. Някои идея :? Някаква жичка на десните сензори ми звучи?
Имаше едно екранче с някакви волтажи пишеше Battery 14.6v Speaker 1 14.6v Speaker 2 9v Sensor 1.6-1.8v (зеленото е към 12-3). От модула ли е или някоя лоша връзка? "
<----------- Проблема е решен оказа се откачен десен централен датчик
Това ми излезе от Инпа. Някои идея :? Някаква жичка на десните сензори ми звучи?
Имаше едно екранче с някакви волтажи пишеше Battery 14.6v Speaker 1 14.6v Speaker 2 9v Sensor 1.6-1.8v (зеленото е към 12-3). От модула ли е или някоя лоша връзка? "
<----------- Проблема е решен оказа се откачен десен централен датчик
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Новата ми стара 325и - трябва ми акъл за някои неща
bELiAr написа:" PDC - 9E36 -Transducer lines, rear centre right
Това ми излезе от Инпа. Някои идея :? Някаква жичка на десните сензори ми звучи?
Имаше едно екранче с някакви волтажи пишеше Battery 14.6v Speaker 1 14.6v Speaker 2 9v Sensor 1.6-1.8v (зеленото е към 12-3). От модула ли е или някоя лоша връзка? "
<----------- Проблема е решен оказа се откачен десен централен датчик
Първо - в този форум не се толерират подобни изказвания като първото ти!
Второ - темата която си пуснал няма НИКАКЪВ смисъл, но умишлено я оставих да "подиша" - с идеята, че може пък да има някакъв скрит замисъл...обаче не би - ти я превръщаш в говорилня!
Трето - научи се как да използваш търсачката!
И четвърто - Не знам дали знаеш, но 2/3 от модераторите в Е90 сме бивши собственици на Е46-ци

И пето ...
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани