325и с тракане в мотора ?
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- bELiAr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 17.02.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 325i
- Мечтае да кара: 650i
325и с тракане в мотора ?
Здравейте,
Предстои ми покупка на е90 от Германия. Бях харесал една 325, но момчето което пратих да я гледа каза, че й тракал мотора. Четох за повдигачи .. другото което ми е на акъла е ваносите.
Какво може да е прецакано според вас и колко може да излезе ремонта във съответните случаи. Колата е на малко над 200000км 2005 година.
Предстои ми покупка на е90 от Германия. Бях харесал една 325, но момчето което пратих да я гледа каза, че й тракал мотора. Четох за повдигачи .. другото което ми е на акъла е ваносите.
Какво може да е прецакано според вас и колко може да излезе ремонта във съответните случаи. Колата е на малко над 200000км 2005 година.
Re: 325и с тракане в мотора ?
Колега, при мен тракането беше от двата датчика на ваноса. Оригинални, в БМВ-Варна, без отстъпка, струват 198 лв/бр.
Re: 325и с тракане в мотора ?
То има тракане и тракане!
Това, с което е известен N52 мотора е проблема с контрукцията на главата (маслените магистрали до повдигчите не позволяват добро снабдяване с масло) водещ до тракане на повдигачи. В Американските форуми темата е широко дискутирана. БМВ имаха сервизен бюлетин за замазване на проблема - целта беше да изкарат въздуха от маслената магистрала до повдигача. Това решаваше проблема .. понякога и то за малко. Купувачите на БМВ обаче, не са от най-непретенциозните на земята и не след дълго БМВ пуснаха нов сервизен бюлетин, в който казаха, в случаи на такова тракане, да не се прилага предишния бюлетин, а да се сменят повдигачите с нови с подобрен дизайн. При това става дума само за повдигачите на изходящите клапани. Това решава проблема ... в повечето случаи ... неясно за колко дълго. Всъшност - истинското решение е в смяната на главата с нова с подобрен дизайн.
Ето писанията по въпроса:
http://www.1addicts.com/forums/showthread.php?t=320299
http://www.rtsauto.com/bmw-e90-valve-tr ... ticknoise/
Това, с което е известен N52 мотора е проблема с контрукцията на главата (маслените магистрали до повдигчите не позволяват добро снабдяване с масло) водещ до тракане на повдигачи. В Американските форуми темата е широко дискутирана. БМВ имаха сервизен бюлетин за замазване на проблема - целта беше да изкарат въздуха от маслената магистрала до повдигача. Това решаваше проблема .. понякога и то за малко. Купувачите на БМВ обаче, не са от най-непретенциозните на земята и не след дълго БМВ пуснаха нов сервизен бюлетин, в който казаха, в случаи на такова тракане, да не се прилага предишния бюлетин, а да се сменят повдигачите с нови с подобрен дизайн. При това става дума само за повдигачите на изходящите клапани. Това решава проблема ... в повечето случаи ... неясно за колко дълго. Всъшност - истинското решение е в смяната на главата с нова с подобрен дизайн.
Ето писанията по въпроса:
http://www.1addicts.com/forums/showthread.php?t=320299
http://www.rtsauto.com/bmw-e90-valve-tr ... ticknoise/
- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: 325и с тракане в мотора ?
Прав е колегата, от БМВ се опитаха да замажат докато колите излязат от гаранция и после собствениците го д.хат. То не беше смяна на повдигачи, високи обороти за няколко минути и т.н Истината е че главата е с недоизмислен дизайн и от там идват всички проблеми. При моята кола това тракане(макар че беше едва доловимо) изчезна преди година и повече не се е появило, но не знам каква е причината да се оправи. Това не знам до каква степен се отразява на вървенето и разхода, някой по запознат да каже.
Друг вид тракане е това от разбит демпферен маховик, след смяната му напълно изчезва.
Друг вид тракане е това от разбит демпферен маховик, след смяната му напълно изчезва.
- bELiAr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 17.02.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 325i
- Мечтае да кара: 650i
Re: 325и с тракане в мотора ?
Благодаря ви за отговорите ... е90 форума все повече ми харесва пред е46 - там са само видни говорители на неща от които си нямат представа
. Стискам палци за 1 здрава сега със същия мотор. Другия вариант е е46 330 СМГ на 105 000(дано хаха) и едно е60 525, за които доста ме наплашиха и наистина като се огледам в сервизите винаги има по 2-3 е60-ки. E90 най ми е на сърце.
Поздрави и Весели Празници

Поздрави и Весели Празници
- Milen83
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 28.09.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е60 530д
Re: 325и с тракане в мотора ?
Тези мотори почват да работят като едно време М - 40 както работеше , същата работа нали и той имаше проблеми с маслените магистрали и износваше разпределителни валове , кобилици и повдигачи , те я от БМВ какво правят незнам , а пък това са сравнително нови коли и едни от последните им мотори 

6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани