Различните двигатели и техните кодове
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Различните двигатели и техните кодове
Всъщност това са два различни мотора 163 к.с. мотора е М47N2, a 177 к.с. (от март 2007г.) е с означение N47. Вторият мотор се предлага и с редуцирана мощност от 163 к.с. най-вече заради екологията като Efficient Dynamics версия. Преди отпадането на акцизите 163 к.с. беше прага и доста фирми, включително БМВ вкарваха редуцирана мощност на някои модели, за да паднат под акцизния праг, но в момента за европейски коли това не се прави.
Never mistake motion for action...
Re: Различните двигатели и техните кодове
винаги "чипосването" е за сметка на фабрично заложения ресурс .. няма го този филм "шефа на сервиза е мой човек на комшията шурей и ме прати та ми качиха новия софтуер и сега от 177 стана 184". Както каза колегата по-рано в случая има различни елементи физически подменени и подобрени, за да увеличат мощността, запазвайки същата доза фабричен резерв, съобразен с еко-стандартни, температурен диапазон на заложена издръжливост или грубо казано да работи и в Дубай през лятото и във Финландия през зимата.. Не се подлъгвайте, че 2.0 дизел в Е46 със 136 к.с. и в F30 със 184 к.с. е един и същ мотор. Базата му е, но самия двигател е тотално различен и от различно поколение. Турбо, дюзи, управление, изходни и входни трактове, материали, налягане и т.н.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Различните двигатели и техните кодове
Turturelo написа:винаги "чипосването" е за сметка на фабрично заложения ресурс .. няма го този филм "шефа на сервиза е мой човек на комшията шурей и ме прати та ми качиха новия софтуер и сега от 177 стана 184". Както каза колегата по-рано в случая има различни елементи физически подменени и подобрени, за да увеличат мощността, запазвайки същата доза фабричен резерв, съобразен с еко-стандартни, температурен диапазон на заложена издръжливост или грубо казано да работи и в Дубай през лятото и във Финландия през зимата.. Не се подлъгвайте, че 2.0 дизел в Е46 със 136 к.с. и в F30 със 184 к.с. е един и същ мотор. Базата му е, но самия двигател е тотално различен и от различно поколение. Турбо, дюзи, управление, изходни и входни трактове, материали, налягане и т.н.
Специално при дизелите не е така - точно с шурей ми става ,явно в realoem-а за Е46 и Е90 дизелите,не можах да го намеря (но е същото перка/радиатор + кулер + ДДЕ )..но това по-долу е за Ф30.

И до там и вече нямаш 184 а 214 коня (около),нито ти е развалена гаранцията нито ресурса ти е отишъл на кино...а "Не се подлъгвайте, че 2.0 дизел в Е46 със 136 к.с. и в F30 със 184 к.с. е един и същ мотор" еми да единия е common rail другия не е - съществена разлика.
Отделно,че има разлика и в Е46 с вакуумно управление и с ел такова на турбината - при бензините се сменят доста неща ,за пърформанс кит-а но не и при дизела специално на 3-те...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- ND1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 25.09.2011
- Пол: Мъж
- Кара: The black devil-335i e92
Re: Различните двигатели и техните кодове
Интересна стана темата .Добре ясно стана вече,че има разлики,но тъй тъй сме захванали темата: Кажете си мнението за чипване на 2.0Д 163хп ? Има ли някои който го е направил и някакъв отзвук да даде като : Заслужава ли си,има ли коренна разлика,с разхода как стоят нещата (при не агресивен чип и нормално каране ) .. Да обсъдим темата като цяло.Преди се интересувах,но не можах така и да говоря с някой колега с чипната е90-ка в БГ и така ..
Поздрави
Поздрави

- Alegron
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 29.08.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ex.E90, pr.E46, fu.?30
Re: Различните двигатели и техните кодове
Мисля че колегата Dimitroff беше писал някъде надълго и нашироко. Общо взето, ще трябва да се сбогуваме с катализаторите и вихровите клапи (ако все още ги имаш), чистене на колектор и ЕГР. Редовна смяна на масло на 9-10к км., смяна на филтъра на картерните газове на всеки 30к км и т.н.
Четох че разликата във вървежа е огромна, но само съм чел...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Четох че разликата във вървежа е огромна, но само съм чел...
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Различните двигатели и техните кодове
Alegron написа:Мисля че колегата Dimitroff беше писал някъде надълго и нашироко. Общо взето, ще трябва да се сбогуваме с катализаторите и вихровите клапи (ако все още ги имаш), чистене на колектор и ЕГР. Редовна смяна на масло на 9-10к км., смяна на филтъра на картерните газове на всеки 30к км и т.н.
Четох че разликата във вървежа е огромна, но само съм чел...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Разликата е дооста голяма след ремап,но и съдинителя поема ,по-голямо натоварване...има тема в Е46 подфорума - доста обширна с доста информация и впечатления
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- alex70
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 5.03.2004
- Местоположение: montana
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320D
Re: Различните двигатели и техните кодове
ND1 написа:Интересна стана темата .Добре ясно стана вече,че има разлики,но тъй тъй сме захванали темата: Кажете си мнението за чипване на 2.0Д 163хп ? Има ли някои който го е направил и някакъв отзвук да даде като : Заслужава ли си,има ли коренна разлика,с разхода как стоят нещата (при не агресивен чип и нормално каране ) .. Да обсъдим темата като цяло.Преди се интересувах,но не можах така и да говоря с някой колега с чипната е90-ка в БГ и така ..
Поздрави
Колата става около 200 к.с , окло 400 н.м. Между Ботевград и София съм изпреварвал от място 3 тира.

- Alegron
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 29.08.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ex.E90, pr.E46, fu.?30
Re: Различните двигатели и техните кодове
alex70 написа:ND1 написа:Интересна стана темата .Добре ясно стана вече,че има разлики,но тъй тъй сме захванали темата: Кажете си мнението за чипване на 2.0Д 163хп ? Има ли някои който го е направил и някакъв отзвук да даде като : Заслужава ли си,има ли коренна разлика,с разхода как стоят нещата (при не агресивен чип и нормално каране ) .. Да обсъдим темата като цяло.Преди се интересувах,но не можах така и да говоря с някой колега с чипната е90-ка в БГ и така ..
Поздрави
Колата става около 200 к.с , окло 400 н.м. Между Ботевград и София съм изпреварвал от място 3 тира.На Бойко по новата магистрала залепих 250 км, иначе в града си я карам нормално. Не надувам турбото излишно, махнал съм пеперудките и не забелязвам промяна в разхода. Зимата градско при всички случаи е над 10 , извънградско 7-7.5.
Катализатора/ите махнал ли си? Също така, при ремапа вероятно нямаш турбо лаг в началото, предполагам...
Sent from my iPhone using Tapatalk
- alex70
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 5.03.2004
- Местоположение: montana
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320D
Re: Различните двигатели и техните кодове
Alegron написа:alex70 написа:ND1 написа:Интересна стана темата .Добре ясно стана вече,че има разлики,но тъй тъй сме захванали темата: Кажете си мнението за чипване на 2.0Д 163хп ? Има ли някои който го е направил и някакъв отзвук да даде като : Заслужава ли си,има ли коренна разлика,с разхода как стоят нещата (при не агресивен чип и нормално каране ) .. Да обсъдим темата като цяло.Преди се интересувах,но не можах така и да говоря с някой колега с чипната е90-ка в БГ и така ..
Поздрави
Колата става около 200 к.с , окло 400 н.м. Между Ботевград и София съм изпреварвал от място 3 тира.На Бойко по новата магистрала залепих 250 км, иначе в града си я карам нормално. Не надувам турбото излишно, махнал съм пеперудките и не забелязвам промяна в разхода. Зимата градско при всички случаи е над 10 , извънградско 7-7.5.
Катализатора/ите махнал ли си? Също така, при ремапа вероятно нямаш турбо лаг в началото, предполагам...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Катализатора не съм махнал все още, мненията които ми дават за него са разнопосочни. Турбо лага намалява значително и почти не се усеща. Това са мои наблюдения и не знам при другите мапнати коли как е, но определено съм доволен
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани