Проблем с ускорението на Е91 330хд

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Проблем с ускорението на Е91 330хд

Мнение от Gqbriel » 15 Сеп 2012, 13:10

JTD написа:
bai_ILIA написа:
JTD написа:А и как ще тръгвате на ХД от 2000 оборота.
Оборотомера в червеното, и тогава пускате съединителя (или спирачката) :lol:


да да така си е за ръчка ама тука коментираме как да се изнасили нежно автомата на старт :mrgreen:

като сме правили гонки с приятели, които карат 4x4 баш така стартират и пада голямо дране на старта, не мога си чуя мисълта. нито предно, нито задно могат да си позволят да стартират с цялата газ особено ако са по-силни...

Ами няма да изнасилваш "нежно" автомата.
Или го даваш хардкор или си седиш мирно на гъза. :D

на доста видеа гледам,че тръгват на 2ра автоматите,осоебено дизелите,разликата е значима примерно 535 и 335д с мапове и сериозно нютони..може да се пробва колегата
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: Проблем с ускорението на Е91 330хд

Мнение от JTD » 15 Сеп 2012, 14:23

Gqbriel написа:
JTD написа:
bai_ILIA написа:
JTD написа:А и как ще тръгвате на ХД от 2000 оборота.
Оборотомера в червеното, и тогава пускате съединителя (или спирачката) :lol:


да да така си е за ръчка ама тука коментираме как да се изнасили нежно автомата на старт :mrgreen:

като сме правили гонки с приятели, които карат 4x4 баш така стартират и пада голямо дране на старта, не мога си чуя мисълта. нито предно, нито задно могат да си позволят да стартират с цялата газ особено ако са по-силни...

Ами няма да изнасилваш "нежно" автомата.
Или го даваш хардкор или си седиш мирно на гъза. :D

на доста видеа гледам,че тръгват на 2ра автоматите,осоебено дизелите,разликата е значима примерно 535 и 335д с мапове и сериозно нютони..може да се пробва колегата

Да ама в тази тема се дискутира за ХД. Което е огромна ралика с Д само. 335ХД няма. Иначе ако е само за "Д" то да тръгваш на обороти е безобразие. Не може да си събереш гумите от асфалта след това :lol:
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Проблем с ускорението на Е91 330хд

Мнение от bai_ILIA » 15 Сеп 2012, 14:37

bai_ILIA написа:гумите нямат особено значение за ускорението понеже е 4x4 и има сцепление

Turturelo написа:Разбира се, че има .. моето си завърта 4 нови PS2-ки, а комплект галоши си ги пали на старта отвсякъде и 4-те. (всичко сток).


е разбира се, че има значение, но не е критично като силна кола на задно. ти с гадни гуми да оставиш по асфалта 2-3метра следи, с хубави направо се изтрелваш. аз си оставям по 40-50м по асфалта и даже сега с истиването на асфалта сцеплението осезаемо намаля. това ми беше мисълта. иначе съм за хубави гуми на всякакви коли. PS2 са точно такива :yes:
"Чемодан, вокзал, Москва"

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Re: Проблем с ускорението на Е91 330хд

Мнение от Turturelo » 15 Сеп 2012, 21:28

JTD написа:
Turturelo написа:Много ти се моля да ми покажеш как вкарваш 330xd в червеното с автоматик .. и тръгваш. И също как правиш старт на 330xd с оборотомер в червеното и пускаш съединителя .. Моля те :bowdown: Много ме кефи да чета надъхани постове.

В момента мога да ти демонстрирам на ръчна кутия.
Автомата се вкарва и той много лесно в червеното.

Получаваш телефона на ЛС, като държа да ми се обадиш, да дойда да ти покажа как ще тръгна с 330хд от червената зона (след 4500 оборота). След това държа да напишеш в тази тема как говориш неща, колкото да не заспиш !!!

Здравей,

JTD написа:Може да ми звъннеш на тел. ХХХХХХХХХ
Ще дойда с моята 330хд да ти демонстрирам как се тръгва от червената зона на оборотомера.
След това държа да се извиниш публично в темата, в която си писал.

Поздрави.


Силно впечатлен оставам, това се опитвах да кажа .. А щом си се засегнал толкова, се извинявам - публично :wave: От сега, да ти е спокойно. Даже копирам и ЛС-то да не се приеме, че ЛС-тата са по-директни от постовете. Не съм предполагал, че някой успял да надвиши годините за шофьорска книжка може толкова дословно да приема думи от този род. Ако си си помислил, че не вярвам че може физически - преразгледай думата сарказъм в речника. Отделно те насърчавам на всяко тръгване от светофар да го правиш - 4500, пускаш съединителя до долу до следващия светофар и пак, и пак, и пак .. вземи и едни 1000 лв. с теб и метла и фарашче за всеки случай. Нищо, че реално старта ти е по-лош като ускорение. Нищо, че пика на въртящ момент на сток M57TU2 е между 2 и 3 000 оборота и след това спада. Или с други думи няма смисъл да го правиш освен с цел да си разцепиш съединителя на две или да издумкаш xDrive-а. И не на последно място да се върна и на споменатото потегляне с автоматик - в червеното на D няма как да стане .. физически не можеш да го направиш, освен ако нямаш сърце в тялото си и крайно много си мразиш колата. Пак подчертавам крайно безсмислено занятие. Не съм фен на безумните стартове, но имам доста тежичко като килограми (от към опции) комби със сток M57TU2, xDrive и автомат та в момент на скука може да ги сложим на чертата. Ти си тръгни от лютеницата, аз ще си тръгна както си знам. А дали говоря неща, колкото да не заспя ... аз съм спал пич, спааал ... та ми е омръзнало.

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 4.04.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: e91 330xd

Re: Проблем с ускорението на Е91 330хд

Мнение от tsotsomanski » 15 Сеп 2012, 22:07

Значи да разбирам ли, че оптималния старт за 330xd, когато става въпрос за изкарване на максимума динамика от колата е със задържане на спирачката и качване на оборотите между 2000 и 3000 ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: Проблем с ускорението на Е91 330хд

Мнение от JTD » 15 Сеп 2012, 23:18

Turturelo, колега, тук се говори за добър старт. Не говорим да тръгнеш от оборотите на празен ход, както се пусна в клипчето по-рано.
Да, мега излишен тормоз на колата е да тръгваш така душманската, но ако искаш да направиш добро ускорение на Х-ка то най-добри резултати дава тръгване от приблизително 4к оборота.
Ако не вярваш, ще докарам и Г-тек-а и ще видим дали ще направиш по-добро ускорение 0-100 с тръгване от 700, 2000 или 4000 оборота с Х.
Пак да кажа, че говоря само за Х-ка, като изключвам всички останали, които са на задно предаване.
Реално с Х-са с хубави гуми, на относително загрят асфалт (лято), и тръгване от около 2000 оборота, колата не може да превърти гуми неконтролируемо, за да забавиш старта, а си драпа напред стабилно.

Аз съм от хората, които нито ходят на разни дръпки, нито си мъчи колата. Напротив, във всекидневието много рядко преминавам 2000 оборота по време на шофирането ми. Но както казах, ако застанеш на старта, за да вземеш всичко възможно от колата, то има само един старт. И без това си решил да си чупиш колата с такива глупости. Поне да се направи както трябва. Това ми е мнението.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Re: Проблем с ускорението на Е91 330хд

Мнение от Turturelo » 15 Сеп 2012, 23:41

Точно говорим за добър старт - продължавам да твърдя, че ще направиш по-добро тръгване от 2200-2400 rpm вместо от в червената зона (след 4500 оборота) както твърдеше по-рано ..
Аз като застана на старта давам буквално всичко от себе си - тръгвам като си махна левия крак от спирачката и после лениво натискам с десния тоя по-дългия, докато стигне стрелката 50 км/ч и гледам да си държа левия около спирачката, защото не искам да си цапам М dead педала, НО понеже си вадя хляба с такива неща, които си дискутираме .. можем да направим замерване някой слънчев ден. Аз съм с относително читави гуми ..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Проблем с ускорението на Е91 330хд

Мнение от acho.rs » 15 Сеп 2012, 23:48

При всички положения 2000-2500 оборота ще си най-бърз със дизела .
ЛК на суперспортистите ти държи на около 3000 ... 3500 макс за атмосферни АВД ;)

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Re: Проблем с ускорението на Е91 330хд

Мнение от Turturelo » 16 Сеп 2012, 8:54

Ако не ме лъже паметта LC на R8, GT-R и 997 Turbo са на ~ 4000 rpm. Пускал съм лаунч контрола и на LP640 с е-Gear, но изобщо не помня на колко rpm беше. Говорейки основно за 4х4. RWD-та с лаунч контрол пак са около тези обороти.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Проблем с ускорението на Е91 330хд

Мнение от Gqbriel » 18 Сеп 2012, 15:49

Turturelo написа:RWD-та с лаунч контрол пак са около тези обороти.

M3 E92 са 5500 оборотите при лаунч контрол...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Re: Проблем с ускорението на Е91 330хд

Мнение от Turturelo » 18 Сеп 2012, 20:23

Знам - може да се бутат нагоре/надолу.. а и е rwd, тук спора е за 4x4. На F430 и 599 са още по-нагоре ..

Предишна

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook