Проблем с ускорението на Е91 330хд
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
41 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Проблем с ускорението на Е91 330хд
JTD написа:bai_ILIA написа:JTD написа:А и как ще тръгвате на ХД от 2000 оборота.
Оборотомера в червеното, и тогава пускате съединителя (или спирачката)
да да така си е за ръчка ама тука коментираме как да се изнасили нежно автомата на старт![]()
като сме правили гонки с приятели, които карат 4x4 баш така стартират и пада голямо дране на старта, не мога си чуя мисълта. нито предно, нито задно могат да си позволят да стартират с цялата газ особено ако са по-силни...
Ами няма да изнасилваш "нежно" автомата.
Или го даваш хардкор или си седиш мирно на гъза.
на доста видеа гледам,че тръгват на 2ра автоматите,осоебено дизелите,разликата е значима примерно 535 и 335д с мапове и сериозно нютони..може да се пробва колегата
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Проблем с ускорението на Е91 330хд
Gqbriel написа:JTD написа:bai_ILIA написа:JTD написа:А и как ще тръгвате на ХД от 2000 оборота.
Оборотомера в червеното, и тогава пускате съединителя (или спирачката)
да да така си е за ръчка ама тука коментираме как да се изнасили нежно автомата на старт![]()
като сме правили гонки с приятели, които карат 4x4 баш така стартират и пада голямо дране на старта, не мога си чуя мисълта. нито предно, нито задно могат да си позволят да стартират с цялата газ особено ако са по-силни...
Ами няма да изнасилваш "нежно" автомата.
Или го даваш хардкор или си седиш мирно на гъза.
на доста видеа гледам,че тръгват на 2ра автоматите,осоебено дизелите,разликата е значима примерно 535 и 335д с мапове и сериозно нютони..може да се пробва колегата
Да ама в тази тема се дискутира за ХД. Което е огромна ралика с Д само. 335ХД няма. Иначе ако е само за "Д" то да тръгваш на обороти е безобразие. Не може да си събереш гумите от асфалта след това

Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Проблем с ускорението на Е91 330хд
bai_ILIA написа:гумите нямат особено значение за ускорението понеже е 4x4 и има сцепление
Turturelo написа:Разбира се, че има .. моето си завърта 4 нови PS2-ки, а комплект галоши си ги пали на старта отвсякъде и 4-те. (всичко сток).
е разбира се, че има значение, но не е критично като силна кола на задно. ти с гадни гуми да оставиш по асфалта 2-3метра следи, с хубави направо се изтрелваш. аз си оставям по 40-50м по асфалта и даже сега с истиването на асфалта сцеплението осезаемо намаля. това ми беше мисълта. иначе съм за хубави гуми на всякакви коли. PS2 са точно такива

"Чемодан, вокзал, Москва"
Re: Проблем с ускорението на Е91 330хд
JTD написа:Turturelo написа:Много ти се моля да ми покажеш как вкарваш 330xd в червеното с автоматик .. и тръгваш. И също как правиш старт на 330xd с оборотомер в червеното и пускаш съединителя .. Моля теМного ме кефи да чета надъхани постове.
В момента мога да ти демонстрирам на ръчна кутия.
Автомата се вкарва и той много лесно в червеното.
Получаваш телефона на ЛС, като държа да ми се обадиш, да дойда да ти покажа как ще тръгна с 330хд от червената зона (след 4500 оборота). След това държа да напишеш в тази тема как говориш неща, колкото да не заспиш !!!
Здравей,
JTD написа:Може да ми звъннеш на тел. ХХХХХХХХХ
Ще дойда с моята 330хд да ти демонстрирам как се тръгва от червената зона на оборотомера.
След това държа да се извиниш публично в темата, в която си писал.
Поздрави.
Силно впечатлен оставам, това се опитвах да кажа .. А щом си се засегнал толкова, се извинявам - публично

- tsotsomanski
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 4.04.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: e91 330xd
Re: Проблем с ускорението на Е91 330хд
Значи да разбирам ли, че оптималния старт за 330xd, когато става въпрос за изкарване на максимума динамика от колата е със задържане на спирачката и качване на оборотите между 2000 и 3000 ?
Re: Проблем с ускорението на Е91 330хд
Turturelo, колега, тук се говори за добър старт. Не говорим да тръгнеш от оборотите на празен ход, както се пусна в клипчето по-рано.
Да, мега излишен тормоз на колата е да тръгваш така душманската, но ако искаш да направиш добро ускорение на Х-ка то най-добри резултати дава тръгване от приблизително 4к оборота.
Ако не вярваш, ще докарам и Г-тек-а и ще видим дали ще направиш по-добро ускорение 0-100 с тръгване от 700, 2000 или 4000 оборота с Х.
Пак да кажа, че говоря само за Х-ка, като изключвам всички останали, които са на задно предаване.
Реално с Х-са с хубави гуми, на относително загрят асфалт (лято), и тръгване от около 2000 оборота, колата не може да превърти гуми неконтролируемо, за да забавиш старта, а си драпа напред стабилно.
Аз съм от хората, които нито ходят на разни дръпки, нито си мъчи колата. Напротив, във всекидневието много рядко преминавам 2000 оборота по време на шофирането ми. Но както казах, ако застанеш на старта, за да вземеш всичко възможно от колата, то има само един старт. И без това си решил да си чупиш колата с такива глупости. Поне да се направи както трябва. Това ми е мнението.
Да, мега излишен тормоз на колата е да тръгваш така душманската, но ако искаш да направиш добро ускорение на Х-ка то най-добри резултати дава тръгване от приблизително 4к оборота.
Ако не вярваш, ще докарам и Г-тек-а и ще видим дали ще направиш по-добро ускорение 0-100 с тръгване от 700, 2000 или 4000 оборота с Х.
Пак да кажа, че говоря само за Х-ка, като изключвам всички останали, които са на задно предаване.
Реално с Х-са с хубави гуми, на относително загрят асфалт (лято), и тръгване от около 2000 оборота, колата не може да превърти гуми неконтролируемо, за да забавиш старта, а си драпа напред стабилно.
Аз съм от хората, които нито ходят на разни дръпки, нито си мъчи колата. Напротив, във всекидневието много рядко преминавам 2000 оборота по време на шофирането ми. Но както казах, ако застанеш на старта, за да вземеш всичко възможно от колата, то има само един старт. И без това си решил да си чупиш колата с такива глупости. Поне да се направи както трябва. Това ми е мнението.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Re: Проблем с ускорението на Е91 330хд
Точно говорим за добър старт - продължавам да твърдя, че ще направиш по-добро тръгване от 2200-2400 rpm вместо от в червената зона (след 4500 оборота) както твърдеше по-рано ..
Аз като застана на старта давам буквално всичко от себе си - тръгвам като си махна левия крак от спирачката и после лениво натискам с десния тоя по-дългия, докато стигне стрелката 50 км/ч и гледам да си държа левия около спирачката, защото не искам да си цапам М dead педала, НО понеже си вадя хляба с такива неща, които си дискутираме .. можем да направим замерване някой слънчев ден. Аз съм с относително читави гуми ..
Аз като застана на старта давам буквално всичко от себе си - тръгвам като си махна левия крак от спирачката и после лениво натискам с десния тоя по-дългия, докато стигне стрелката 50 км/ч и гледам да си държа левия около спирачката, защото не искам да си цапам М dead педала, НО понеже си вадя хляба с такива неща, които си дискутираме .. можем да направим замерване някой слънчев ден. Аз съм с относително читави гуми ..
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Проблем с ускорението на Е91 330хд
При всички положения 2000-2500 оборота ще си най-бърз със дизела .
ЛК на суперспортистите ти държи на около 3000 ... 3500 макс за атмосферни АВД
ЛК на суперспортистите ти държи на около 3000 ... 3500 макс за атмосферни АВД

Re: Проблем с ускорението на Е91 330хд
Ако не ме лъже паметта LC на R8, GT-R и 997 Turbo са на ~ 4000 rpm. Пускал съм лаунч контрола и на LP640 с е-Gear, но изобщо не помня на колко rpm беше. Говорейки основно за 4х4. RWD-та с лаунч контрол пак са около тези обороти.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Проблем с ускорението на Е91 330хд
Turturelo написа:RWD-та с лаунч контрол пак са около тези обороти.
M3 E92 са 5500 оборотите при лаунч контрол...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Проблем с ускорението на Е91 330хд
Знам - може да се бутат нагоре/надолу.. а и е rwd, тук спора е за 4x4. На F430 и 599 са още по-нагоре ..
41 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани