E92: 335d vs 335i
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Shadowed
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 458
- Регистриран на: 2.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 992 turbo, G30 540ixdrive.
Re: E92: 335d vs 335i
BadAngel написа:при нафтата от 2.85 в момента.. мисля, че сметката на дизела съвсем не излиза
Да ти кажа..и аз взех да си го мисля :/
Re: E92: 335d vs 335i
вземи си каквато кола искаш, бензин или дизел, колко хора толкова и мнение, не може да се каже еднозначно, за това се и продават и двете версии, нали се сещаш
виж ква кола ще ти искочи да ти харесва и я зимай няма да съжаляваш
аз нито на миг не си помислих че трябваше да взема бензинка, прични няма да споменавам, само ще спорим.
виж ква кола ще ти искочи да ти харесва и я зимай няма да съжаляваш
аз нито на миг не си помислих че трябваше да взема бензинка, прични няма да споменавам, само ще спорим.
Re: E92: 335d vs 335i
BadAngel написа:при нафтата от 2.85 в момента.. мисля, че сметката на дизела съвсем не излиза
разликата м/ж 335д и 335и е 5л повече в града и 2л повече извънградско за бензина, сега смятате за 200к (колкото държи една турбина), сметнал съм градско, 335i- 200,000км 28,000литра, (14 л/100 км) 335d- 200,000k, 18,000 литра (9л/100км)... 10, 000 литра разлика, по колко е бензина? 2.70? 27хил.лв. сметнал съм с данни по каталог, но реалният разход пак си остава с 4-5литра повече

„Късметът е това, което се случва когато подготовката срещне добрата случайност.“ — Хенри Форд
Re: E92: 335d vs 335i
само да вметна че миналото лято София - Лефкада 666 км ми даде разход 5.9 до 140км/ч.
- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: E92: 335d vs 335i
ако смятаме среден разход, разликата там е около 7000лв. за 100к км. и още към -600лв от разликата в цената на двете горива.
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: E92: 335d vs 335i
Да... само че в крайна сметка най-важно е пробега за година
Ако кара до 15000 то Бензина е по изгоден от дизела и обратно
Поради тоя факт моята следваща ще е бензин , а не дизел. Не карам повече от 15000 км на година нямам нужда от дизелова кола

Ако кара до 15000 то Бензина е по изгоден от дизела и обратно

Поради тоя факт моята следваща ще е бензин , а не дизел. Не карам повече от 15000 км на година нямам нужда от дизелова кола

- kapitanat
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 263
- Регистриран на: 1.04.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 335i LCI Xdrive
- Мечтае да кара: каквото кара
- Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd
Re: E92: 335d vs 335i
И аз съм със същата муха в главата въпреки, че постоянно се отклонявам и към Х 5 ци те, но един джип си ми стига
. В момента за съжалене единственият представител на марката в гаража ми е стара 325и, която си обичам като детенце и си има шпер, но ми е твърде малка, стара, не комфортна и т.н, пък и улегнах малко и сега съм се спрял на тези 2 двигателя, само не съм решил дали ще са на 5 та или 3 та серия. Като цяло съм феноменално спокоен в автомобила, не се изнервям, почти никога не карам извън ограниченията, но пък обожавам да имам сериозен резерв от мощност за да си направя кефа от време на време, за мен голяма част, от кефа е и деферинциала с ограничено приплъзване и да съм откровен за новите модели съм абсолютен лайк и незнам дали се оборудват или е вече запазена територя само за М сериите. Лошото при мен е че и трудно ми се угажда защото обожавам усещането на джипа, като шофиорска позиция, комфорта на 5 та серия винаги ме е привличал много, а динамичността на 3 ка та според мен е истинският дух на БМВ и в момента съм сериозно затруднен какво да си избера, карал съм М3/М6/Х5 4.8и и всяка една от тях е уникална кола, но няма нито една която да ти дава всичко ( Х6 - не е отговор, защото е над възможностите ми и прилича на травестит на колела), както и да е въпросът ми е - имат ли 335и/335д и съответно 535и/535д блокажи на диферинциалите ( предполагам, че ако имат ще са електронни като на М3, но пък може и да са си механични
) .


Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996
- stankata777
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: E92: 335d vs 335i
Само М-сериите се окомплектоват с LSD,можеш да си сложиш афтърмаркет на quaife 2-2,5к лв.
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
- Gatz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 26.03.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: '12 Е70 40d
Re: E92: 335d vs 335i
" прилича на травестит на колела "
Сори са Оффа , НО това ми хареса
Иначе по въпроса -- колегата stankata777 е на 100% изчерпателен и точен
Поздрави.
Сори са Оффа , НО това ми хареса


Иначе по въпроса -- колегата stankata777 е на 100% изчерпателен и точен

Поздрави.
Re: E92: 335d vs 335i
Искам да коментирам това че бензина вървял малко повече от дизела...
Преди няколко години когато избирах кола исках да взема 530д или 535д. И аз исках много коне и да върви много. Така се получи, че взех много запазена кола на малко км 525д. Беше ми много терсене в началото, че не е големия двигател за да "върви" много. Но с течение на времето виждам, че по-нашите пътища няма къде да я карам дори тази слаба кола на пълните и възможности. Въпреки скромните коне рядко ми се налага да натискам педала до край, защото след един момент удара в гърба от въртящия момент вече става некомфортен. Вече минавам хиляда км без да се налага да натискам до край педала. Сега си мисля че не сбърках като направих този избор особено като скочи цената на нафтата. Та питам аз тези, които разправят че 335и е по-бързо... къде тази разлика в бързината ще я усетите? До 130км колкото е ограничението на скороста в БГ 335и има почти същото ускорение като 335д (разликата идва чак след 160 и нагоре).
Не виждам смисъл от тази кола в БГ ако не се купува единствено и само за кеф и да впечатляваш другите. Реално познавам хора с големи двигатели, които след начални ЯХУ момент при купуването на колата я карат като 2 литров двигател - защото гумите свършват курса за отрицателно време ако караш като състезател, на бензиностанцията плачат и накрая карат по-пътищата на България, което не ти позволява да усетиш големия двигател.
Преди няколко години когато избирах кола исках да взема 530д или 535д. И аз исках много коне и да върви много. Така се получи, че взех много запазена кола на малко км 525д. Беше ми много терсене в началото, че не е големия двигател за да "върви" много. Но с течение на времето виждам, че по-нашите пътища няма къде да я карам дори тази слаба кола на пълните и възможности. Въпреки скромните коне рядко ми се налага да натискам педала до край, защото след един момент удара в гърба от въртящия момент вече става некомфортен. Вече минавам хиляда км без да се налага да натискам до край педала. Сега си мисля че не сбърках като направих този избор особено като скочи цената на нафтата. Та питам аз тези, които разправят че 335и е по-бързо... къде тази разлика в бързината ще я усетите? До 130км колкото е ограничението на скороста в БГ 335и има почти същото ускорение като 335д (разликата идва чак след 160 и нагоре).
Не виждам смисъл от тази кола в БГ ако не се купува единствено и само за кеф и да впечатляваш другите. Реално познавам хора с големи двигатели, които след начални ЯХУ момент при купуването на колата я карат като 2 литров двигател - защото гумите свършват курса за отрицателно време ако караш като състезател, на бензиностанцията плачат и накрая карат по-пътищата на България, което не ти позволява да усетиш големия двигател.
Tool - Fear Inoculum
Re: E92: 335d vs 335i
Emooo написа:Искам да коментирам това че бензина вървял малко повече от дизела...
Преди няколко години когато избирах кола исках да взема 530д или 535д. И аз исках много коне и да върви много. Така се получи, че взех много запазена кола на малко км 525д. Беше ми много терсене в началото, че не е големия двигател за да "върви" много. Но с течение на времето виждам, че по-нашите пътища няма къде да я карам дори тази слаба кола на пълните и възможности. Въпреки скромните коне рядко ми се налага да натискам педала до край, защото след един момент удара в гърба от въртящия момент вече става некомфортен. Вече минавам хиляда км без да се налага да натискам до край педала. Сега си мисля че не сбърках като направих този избор особено като скочи цената на нафтата. Та питам аз тези, които разправят че 335и е по-бързо... къде тази разлика в бързината ще я усетите? До 130км колкото е ограничението на скороста в БГ 335и има почти същото ускорение като 335д (разликата идва чак след 160 и нагоре).
Не виждам смисъл от тази кола в БГ ако не се купува единствено и само за кеф и да впечатляваш другите. Реално познавам хора с големи двигатели, които след начални ЯХУ момент при купуването на колата я карат като 2 литров двигател - защото гумите свършват курса за отрицателно време ако караш като състезател, на бензиностанцията плачат и накрая карат по-пътищата на България, което не ти позволява да усетиш големия двигател.
живата истина!
- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: E92: 335d vs 335i
Emooo написа:.....
Абсолютно съм съгласен.
Трябва да се прави разграничение между кола за удоволствие и кола за всекидневието/работа. Много често се избира компромисен вариант и накрая автомобила нито ти дава този кеф, който очакваш, нито пък е достатъчно практичен. Затова според мен е най-добре да си купиш по-икономична всекидневка (Е90 320/325д) и едно Е36/Е30 примерно, при които конете са правопропорционални на бюджета, а при голям бюджет възможностите за тунинг/трансплантация са почти неограничени. Защото го има и момента, че каквото и да си вземеш максимум до 6 месеца омръзва, а тунинг проектите обикновено нямат край

bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани