Как се излиза по-лесно от преспа - напред или назад?
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
Re: Как се излиза по-лесно от преспа - напред или назад?
Най- лесно се излиза на заден ход поради факта, че вече един път си минал засилен и си отъпкал снега. Ако пробваш напред е по-трудно защото тепърва ще трябва да пробиеш път с предните колела. Задните в случая бутат и често закопават.
Опитайте сега има условия за това и ще се обедите
Опитайте сега има условия за това и ще се обедите

Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

- Georgieff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 649
- Регистриран на: 29.11.2004
- Местоположение: Европа
- Кара: Е91 325i N53
Re: Как се излиза по-лесно от преспа - напред или назад?
Много важна подробност - изключете си DSC-то преди да потеглите. Пише го и в инструкцията (кой ли я чете).
Има смисъл да се влезе напред, за да са гумите после на утъпкания сняг, а и за да не се вдигне задницата, ако е много снега.
Иначе от 4 години опит с автоматик мога да кажа, че не е имало ситуция, от която да не съм се измъкнал и то без да излизам от колата.
Единственият недостатък на автоматика е, че не можеш толкова лесно да "лашкаш" колата, когато са ти затънали задвижващи колела.
Има смисъл да се влезе напред, за да са гумите после на утъпкания сняг, а и за да не се вдигне задницата, ако е много снега.
Иначе от 4 години опит с автоматик мога да кажа, че не е имало ситуция, от която да не съм се измъкнал и то без да излизам от колата.
Единственият недостатък на автоматика е, че не можеш толкова лесно да "лашкаш" колата, когато са ти затънали задвижващи колела.
Touring & windsurf club
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани