въпрос за гумите на е90
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- SoulFly881
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 21.10.2009
- Пол: Мъж
въпрос за гумите на е90
Става въпрос за е90 320д, при която гумита са "RSC - Гуми на BMW с аварийни свойства", което значи, че нямам резервна гума и ако случайно се спука едната гума не спада веднага и може да се кара със спукана гума до някакъв гумаджия.. Това са думите на човека от когото съм купил колата.
И заради това всеки път, трябва да купувам гуми "RSC", които са по скъпи от нормалните.
Искам да знам дали при всички е90-ки е така положението?
Благодаря!
И заради това всеки път, трябва да купувам гуми "RSC", които са по скъпи от нормалните.
Искам да знам дали при всички е90-ки е така положението?
Благодаря!
///M
- TsvetanVR
- Dicky Wolf
-
- Мнения: 595
- Регистриран на: 25.02.2007
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: Z4M Roadster
Re: въпрос за гумите на е90
Здрасти, при всички Е90-ки е такова положението. В някой дилър на BMW можеш да си поръчаш Kit с резервна джанта тънка, калъф, крик, ключ и ръкавички за скромната сума от около 700лв.
А иначе уж сега новите рънфлетки били по-добри от предното поколение и возели почти толкова меко колкото и обикновените гуми (возят доста твърдо иначе) като щяли да бъдат и не повече от 20-тина процента по-скъпи. Иначе системата е доста добра, спасявала ме е не веднъж и е наистина ефективна откъм безопасност - с гума с 2 цепки по към 10см съм минавал 30-тина км докато се прибера, че и на другия ден съм карал до гумаджията с нея, но има още да се усъвършенства откъм комфорт на возията, шум и перформънс.

Re: въпрос за гумите на е90
гумата е много добра само дето е много шумна аз така един ден тръгнах за герамния с не много добри гуми пирели потенза 225 45 17 и в сърбия на магистралата в едната се наби един пирон след което намерих едни вълканизатор прай на нешо вика готова е след каране около 200 км пак се прецака на това място което я беше правил и така от унгария до германия карах с тази гума но са 90 100 км като не се осеща ще е спука е след толкова каране гумата направо се отлепи - добре са измислени гумите ама са едно,че много скъпи друго че много шумни аз вече ги смених с обимовенни возенето стана съвсем друго - с рън флата осеша всяка неравност и като влезниш в някоя дупка направа става ужас
нянам престава новите как са може да са им подобрили качествата 


- armagedon_762002
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 19.02.2011
- Местоположение: SW
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
Re: въпрос за гумите на е90
аз лично съм с Hankook Ventus Prime предни и вози перфектно няма такова тропане за което говорите,но от зад континенталките маи по дупки имат наистина по друг звук,но да ви кажа и пътищата имат значение
- SoulFly881
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 21.10.2009
- Пол: Мъж
Re: въпрос за гумите на е90
Щом рънфлата вози твърдо, защо всички не минат на обикновенни гуми 
И аз като колегата jeki_tdi, мисля да мина на обикновени и да си купя крък, ключ (каквото трябва там)..
И когато излизам извън градско мятам в багажника резервната гума с ключа и кръка и съм готов.
Ем спестявам пари с обикновени гуми, ем няма да се возя на твърдо. ;]]
Не съм ли прав?

И аз като колегата jeki_tdi, мисля да мина на обикновени и да си купя крък, ключ (каквото трябва там)..
И когато излизам извън градско мятам в багажника резервната гума с ключа и кръка и съм готов.
Ем спестявам пари с обикновени гуми, ем няма да се возя на твърдо. ;]]
Не съм ли прав?
///M
- cww
- Д-р Хаос
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 26.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само шестцилиндрови БМВ-та :)
Re: въпрос за гумите на е90
Защото рънфлета си има заклети почитатели, които ненавиждат обикновени гуми и ги боли дали колите им возят твърдо или не, ей затова.
Иначе не, за мен не си прав.
Единственото, от което спестяваш е... собствената си сигурност.
Темата рънфлет vs нормални гуми е дъвкана доста пъти и всеки си има собствено виждане за нещата. Моето е, че от рънфлет гумите скоро по-смислено нещо не е изобретявано. Отделно, че Е90 по принцип си вози стегнато (както според мен трябва да вози всяко БМВ), а рънфлет гумите само допринасят още малко за това усещане. Но да вози кораво, да друса, да тропа - явно всеки човек разбира думата комфорт по различен начин.
Ако аз искам комфорт и мека возия - хората в Щутгарт предлагат, насочвам се към техните модели.
П.С. А най-добрия възможен вариант е рънфлет + крик и резервна гума в багажника.
Не ми дреме има ли гумаджийница в радиус от 50 километра, ще ми се спраска ли гумата на къра и т.н.

Иначе не, за мен не си прав.
Единственото, от което спестяваш е... собствената си сигурност.
Темата рънфлет vs нормални гуми е дъвкана доста пъти и всеки си има собствено виждане за нещата. Моето е, че от рънфлет гумите скоро по-смислено нещо не е изобретявано. Отделно, че Е90 по принцип си вози стегнато (както според мен трябва да вози всяко БМВ), а рънфлет гумите само допринасят още малко за това усещане. Но да вози кораво, да друса, да тропа - явно всеки човек разбира думата комфорт по различен начин.
Ако аз искам комфорт и мека возия - хората в Щутгарт предлагат, насочвам се към техните модели.
П.С. А най-добрия възможен вариант е рънфлет + крик и резервна гума в багажника.
Не ми дреме има ли гумаджийница в радиус от 50 километра, ще ми се спраска ли гумата на къра и т.н.

NOTHING IS GAINED WITHOUT SACRIFICES AND FREEDOM WITHOUT BLOOD
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: въпрос за гумите на е90
На никой ли не му хрумва, че по-твърдата возия е предвидена в настройката на окачването в завода... Аз не съм голям фен на рънфлет гумите, никак даже, но откъм безопасност са неоспорими. Всеки преценява за себе си дали да ги ползва или на мине на обикновени с резервна гума или някакъв "рипеър кит".
Never mistake motion for action...
- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: въпрос за гумите на е90
Leon написа:На никой ли не му хрумва, че по-твърдата возия е предвидена в настройката на окачването в завода... Аз не съм голям фен на рънфлет гумите, никак даже, но откъм безопасност са неоспорими. Всеки преценява за себе си дали да ги ползва или на мине на обикновени с резервна гума или някакъв "рипеър кит".
Предвидено, предвидено ама скоро се возих на F01 и да ви каже не вози меко като Е38-ца по нашите улици. По-скоро тия гуми са измислени за стабилност и сигурност при високи скорости на аутобаните.
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: въпрос за гумите на е90
Е38 излизаше стандартно на 16', Ф01 под 18 май няма, но разликата във возията не е само в гумите. Техниката също доста се е променила оттогава, че да сравняваш. Много са субективни усещанията, но все пак в новите коли има обща тенденция да возят твърдо, защото станаха много мощни и тежки за размерите си, скоростите не се усещат и няма друг начин. Щом пежата вече друсат, смятай.
Never mistake motion for action...
- peters75
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 352
- Регистриран на: 12.08.2009
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E 60 530d
- Мечтае да кара: Нещо с голям мотор
Re: въпрос за гумите на е90
Резервния кит за Е60 струва 480 лв.За Е90 няма да е повече според мен.Аз си купих и си реших проблема.Гумите са почти на половина по евтини.Да не говорим и за комплект зимни ако трябва да са RSC.Освен безопасноста голямо предимство е,че пазят джантите при силен удар.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани