Intercooler

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 12.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Intercooler

Мнение от hafte » 26 Юни 2004, 6:47

Здравейте.
Имам едно въпросче за тези които разбират повече.
Та значи наскоро смених филтъра със спортен (купих го от "Мания" на Симеон) но забелязвам, че колата като е студена върви като бясна а като загрее и особенно сега в жегата започва да не върви и не тегли както трябва на средните обороти. Казаха ми да си сложа "топлинен щит" между филтъра и мотора да не смучел топъл въздух, но според мен ефекта няма да е никакъв, защото то жегата си е в мотора и от перката си нагнетява топъл въздух които пак ще стига до филтъра. Вие какво мислите?
И другото питане ми е евентуално как се поставя intercooler на БМВ 318i M10, колко ще струва и какъв радиатор става да се сложи и къде се поставя (пред водния или някъде вътре в мотора) ако някой е пробвал.
Та кой варянт да избера с топлинен щит или с intercooler?

Мерси?

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 26 Юни 2004, 7:53

аз не разбирам повечко, обаче правилно са ти казали - топлинен щит + студен въздух от някъде - ето някои варианти : счупен фар, :D дупки по бронята .. :D експериментирай

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 12.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Проблема е, че

Мнение от hafte » 26 Юни 2004, 9:20

не виждам от къде да го дарпам тоя студен въздух, нямам счупен фар (да пази Господ) дупки по бронята няма осжен тези дето смуче въздуха за водния радиатор, та затова идеята ми е някак интеркулер да сложа но как и какъв става незнам и цена естествено.

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 27.02.2004
Местоположение: Taina

Мнение от CnupugoH » 26 Юни 2004, 12:28

4овек, интеркулера няма нищо общо с това което искаш да направиш.
отвори The Best Of форума най- долу и там има една тема на alx "турбота, компресори, нитро..." . в момента за нея се сещам може и други да има , про4ети и мойе да ти се изясни малко за интеркулера. на тебе ти трябва изолираност от топлината на двигателя и от някаде да сму4еш студен въздух.
Fun Is Not A Straight Line!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 26 Юни 2004, 14:38

Дупка на капака над филтъра + някаква пластмаса за красота да гълта въздух ;)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 6.04.2003
Местоположение: София

Мнение от Resurrector » 26 Юни 2004, 16:21

Много зависи от това, къде ти е филтъра. Добра идея е дупка в коша и въздуха да идва от пространството между калника и коша, както е на моята кола:

Изображение
Я вышел им наперерез!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 12.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Ето как е при мен

Мнение от hafte » 26 Юни 2004, 16:42

Изображение


Дай те някоя идея как да докарам пожече студен въздух.

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 26 Юни 2004, 21:49

Глей ся - 35 градуса не са като 100 нали :?
Така, че - направи шибания топлинен щит или попрочéтни нейде из форума как са праи, а ако не вденеш иди при Киро и виж.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 12.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Ще направя

Мнение от hafte » 27 Юни 2004, 11:15

Споко де, почнах го вече и не се нерви. Някой не разбираме колкото теб просто исках някоя идея.
Все пак мерси за съдействието. :D

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Re: Ще направя

Мнение от rado_rf » 27 Юни 2004, 17:19

hafte написа:Споко де, почнах го вече и не се нерви. Някой не разбираме колкото теб просто исках някоя идея.
Все пак мерси за съдействието. :D


Не се нервя бе пич :D
Въпроса е, че форума си има ТЪРСАЧКА, а никой не я използва и на месец такива теми като турбо, нитро, клапани, валове и др. се пускат по незнам си колко пъти 8) и всеки път се пише едно и също. Знам че на новите ентусиасти във форума им е интересно (не че на по-старите не им е) и всеки иска да знае. Това го разбирам и затова бих ти препоръчал да прочетеш някои теми в Дъ Бест форума. Сигурен съм че там ще намериш това което те интересува и ще научиш нещо ново :D
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1355
Регистриран на: 19.08.2003
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж

Мнение от grnka » 07 Юли 2004, 13:06

освен това това явление да не би да се появява когато караш на газ?забелязах един изпарител там и колкото знам не бива да има спортен филтър колата:)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 07 Юли 2004, 14:04

Добре ама аз като си сложих панелен филтър и колата си смуче пак от там от кудето преди студен въздух (вляво от левия фар) защо пак така се получава, на топло върви по- кофти?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 12.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Не е ото изпарителя

Мнение от hafte » 07 Юли 2004, 14:36

явно е много топло но както ида е дигнах 180 с нея. Верно че по бавно ама върви ще почакам да захладнее а и в тая жега не се седи на вън камо ли да се кара :-)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 07 Юли 2004, 15:19

bum_bum написа:Добре ама аз като си сложих панелен филтър и колата си смуче пак от там от кудето преди студен въздух (вляво от левия фар) защо пак така се получава, на топло върви по- кофти?

Щото пак става топло 8) . Аз бях сложил датчик в кутията на оригиналния филтър и температурата стигаше 60-65 градуса. Това беше март месец - сега сигурно и повече ще стигне.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 17.01.2004

Мнение от KA_sport » 12 Юли 2004, 16:53

не мисля 4е разбирам много от коли но имамм една идея ! не знам от кои град си но в наи близкият магазин мр. БРИКОЛАЖ продават стьклена вата с алуниниево фолио отгоре .Е от този материал прави6 едина паралелепипед .Вкарва6 в него филтьра .КУТИЯТА ОТ СТАКЛЕНЕТА ВАТА + ФИЛТЬРА ТРЯБВА ДА СЕ МОНТИРАТ ДО ПО БЛИЗКИЯТ КАЛНИК .НА КАЛНИКА ВСЕКИ СТРЕДНИМАЛУМЕН ТЕНЕКИДЖИЯ 6ТЕ ТИ НАРЕЖЕ ХРИЛЕ .ТО4НО ТАМ МАХА6 ЕДНАТА СТЕНА НА ПРЕДПАЗНАТА КУТИЯ И Я ХВА6ТА6 ЗДРАВО КЬМ КАЛНИКА ПО ТО4НО ПЛЬТНО ДО ХРИЛЕТЕ ЗА ДА СМУ4Е ЯКО СТУДЕН ВЬЗДУХ ОТ ТАМ :wink: ОТ ТАМ ПРОСТО ПРЕКАРВА6 ЕДИН ОДУ6НИК КОИТО ДА СМУ4И ОТ ПОД ПРЕДНАТА БРОНЯ ИЛИ ПОД КАЛНИКА ИМА ЕФЕКТ ПРОСТО ЕКСПЕРИМЕНТ МУ Е МАИКАТА :lol:

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook