турбо кит от ebay
Модератор: bum_bum
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
турбо кит от ebay
турбо кит от ebay имали смисъл от такъв като качество добър ли примерно за този ми идва до бг за около 2к http://cgi.ebay.com/ebaymotors/complete ... enameZWDVW или да минавам на вариант да си сабирам от тука железа
става вапрос за е36 м50б25 с ванус

BMW POWER
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Недей с тия мейд ин цайна нещо преди да го вземеш не го ли видиш много рискуваш да не пасне или да е пълен боклук.
- tonkata
- 50" ракия тийм
-
- Мнения: 926
- Регистриран на: 27.03.2004
- Местоположение: LOZEN_Beach
- Кара: 330 d
толко пари ти е само една хубава турбина.а тия ти дават сичко, направи си сам сметка а и трее електроника 

- S-stail
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Може да се вкараш във филм а може и да пасне
без преправяне......китайска му работа
По добре виж по форумите кво пишат.
без преправяне......китайска му работа

По добре виж по форумите кво пишат.
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Имам един познат в Благоевград и кара една 328-ца с турбина то4но с такъв кит мисля 4е за сега е доволен. а според мен ако се вземе кита турбинката още преди да се монтира на колата да се занесе в турбосервиза за ревизийка след това се слага на колата с малко електроника и ще си даваш газ по улиците много е яко и е голям кеф да караш турбо 25-ца да знаете



ludiagsm написа:Имам един познат в Благоевград и кара една 328-ца с турбина то4но с такъв кит мисля 4е за сега е доволен. а според мен ако се вземе кита турбинката още преди да се монтира на колата да се занесе в турбосервиза за ревизийка след това се слага на колата с малко електроника и ще си даваш газ по улиците много е яко и е голям кеф да караш турбо 25-ца да знаете![]()
Да, кита е 1:1 . До колкото ми беше споменал е имало леки корекциики за да пасне (ако не ме лъже паммета де, че това ЕГН


W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
nParMaTuK написа:А на тая 28-ца как са и железата из мотора, не са сток предполагам?


В интерес на истината дори и не погледнах кита преди да напиша мнение.Сега като го видях,се питам какво продават там за 1 хилядарка:
-турбина която е около $250
-колектор за около $175
-куп маркучи,скоби и кулер,за мойта Е30-ска струваха около $250 и са отлично качество без да са маркови
-куп дреболии които в БГ ще са има-няма сто лева
И,както каза Жорето,пак трябват преправки.
-турбина която е около $250
-колектор за около $175
-куп маркучи,скоби и кулер,за мойта Е30-ска струваха около $250 и са отлично качество без да са маркови
-куп дреболии които в БГ ще са има-няма сто лева
И,както каза Жорето,пак трябват преправки.
ludiagsm написа:nParMaTuK написа:А на тая 28-ца как са и железата из мотора, не са сток предполагам?дам сложил е ис-кови втора ръка с нови сегменти и си кара
Сложи и биели от 2.5 ,че на вид изглеждат доста по яки от тези на 2.8

bawareca написа:В интерес на истината дори и не погледнах кита преди да напиша мнение.Сега като го видях,се питам какво продават там за 1 хилядарка:
-турбина която е около $250
-колектор за около $175
-куп маркучи,скоби и кулер,за мойта Е30-ска струваха около $250 и са отлично качество без да са маркови
-куп дреболии които в БГ ще са има-няма сто лева
И,както каза Жорето,пак трябват преправки.
Да, и според мен е доста висока цената, за Благоевското 328 го взеха за около $500 имаше всичко без инжектори.
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Joreto написа:ludiagsm написа:nParMaTuK написа:А на тая 28-ца как са и железата из мотора, не са сток предполагам?дам сложил е ис-кови втора ръка с нови сегменти и си кара
Сложи и биели от 2.5 ,че на вид изглеждат доста по яки от тези на 2.8, иначе мотора си е 100% с БМВ чарколяци (няма H биели, няма ковани бутала). Луд, оказва се ,че IS-те бутала са като на моя мерц. (същия индекс по mahle ) а при мен се видя ,че те си държат без проблеми на 1.3-1.4 бара при правилни настройки :-)
асконата дето зайо си игра с нея и тя беше с ис-ови бутала ония от ценко дето имаха дупки от бол4ета и после зайо ги носи на заварка


бтв. 328-цата на каква степен е в момента?
ludiagsm написа:Joreto написа:ludiagsm написа:nParMaTuK написа:А на тая 28-ца как са и железата из мотора, не са сток предполагам?дам сложил е ис-кови втора ръка с нови сегменти и си кара
Сложи и биели от 2.5 ,че на вид изглеждат доста по яки от тези на 2.8, иначе мотора си е 100% с БМВ чарколяци (няма H биели, няма ковани бутала). Луд, оказва се ,че IS-те бутала са като на моя мерц. (същия индекс по mahle ) а при мен се видя ,че те си държат без проблеми на 1.3-1.4 бара при правилни настройки :-)
асконата дето зайо си игра с нея и тя беше с ис-ови бутала ония от ценко дето имаха дупки от бол4ета и после зайо ги носи на заварката тая асконка се караше на 1,8-2 бара и последно на 2,5 проби цилиндъра към водата а на буталата им няма нищо
естествено тя беше на няква степен на сгъстяване около 7:1.
бтв. 328-цата на каква степен е в момента?
Ваноса премахнат ли е ?И с каква електроника е?
ludiagsm написа:асконата дето зайо си игра с нея и тя беше с ис-ови бутала ония от ценко дето имаха дупки от бол4ета и после зайо ги носи на заварката тая асконка се караше на 1,8-2 бара и последно на 2,5 проби цилиндъра към водата а на буталата им няма нищо
естествено тя беше на няква степен на сгъстяване около 7:1.
бтв. 328-цата на каква степен е в момента?
дам тези бутала определено си носият на бой

archie написа:Ваноса премахнат ли е ?И с каква електроника е?
Да ваноса е премахнат тъй като мотора дойде без електрониката. В момента кара с Megasquirt.
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани