Споделете
Модератор: bum_bum
1 мнение
• Страница 1 от 1
Споделете
от известно време ми се върти в главата една идея за тема във която всеки пише от личен опит за тънкостите на автомобилния тунинг/ поправяне и тн...
аз ще започна...
1. никога не лягам под крик. винаги гледам да подложа отдолу я гуми (със джанти), керемиди, стойки и тн.. тон и нещо са много и се умира бавно и мъчително ако се катурне возилото.
2. като лежа под колата винаги гледам 2 неща - като развъртам нещо над мене да не ми падне на лицето и ако напъвам нещо със ключ ако се отплесне или тръгне внезапно да не се ударя някъде. като мога работя със ръкавици. ако няма истински монтьорски ръкавици- гумени (от тези медицинските тънките) стават - на 2 ката.
3. ако някои болт е заял, преди да го напъна и охлузя го пръскам със wd-40 или друго подобно и го чакам 10тина минути. ако и след това не тръгне, го нагрявам със газовата горелка до червено и го напъвам. винаги излизат. ако се строши- завярявам друг отгоре и пак... ако се строши вътре - го разпробивам и пренавивам резбата
4. като сглобявам двигател винаги го мажа обилно със грес.. първите 15-30 секунди като го запаля за първи път се върти на сухо все пак
5. като сглобявам двигател винаги го завъртам 2-3 пъти преди да го сложа във колата - да проверя дали нещо някъде не закача.
6. като слагам сегменти на бутала винаги гледам прорезите да са на 120 градуса един от друг.
7. като си сменям маслото ако е удобно винаги наливам масло във новия филтър. също така никога не си сменям маслото без филтъра.
8. ако сложа по-големи гуми и малко опират отвътре, играе гумения чук. ако опират отвънка- раздувам калниците със бухалка за бейзбол - слагам бухалката подходящо между калника и гумата и карам приятел леко да кара напред и назад като напъвам бухалката- стават чудеса.
9. ако правя заден диференцял, винаги ползвам паста за зъби да видя какъв отпечатък оставят зъбчатките. от него можеш да съдиш дали правилно си нагласил луфтовете- особено ако нямаш микрометри да ги мериш. изисква практика и първите 2-3 опита ще резултират във виещи диференцяли, но .. в един момент почнах на око да ги правя
после ще пиша още. нека да чуеме вашите практически автомонтьорски съвети
аз ще започна...
1. никога не лягам под крик. винаги гледам да подложа отдолу я гуми (със джанти), керемиди, стойки и тн.. тон и нещо са много и се умира бавно и мъчително ако се катурне возилото.
2. като лежа под колата винаги гледам 2 неща - като развъртам нещо над мене да не ми падне на лицето и ако напъвам нещо със ключ ако се отплесне или тръгне внезапно да не се ударя някъде. като мога работя със ръкавици. ако няма истински монтьорски ръкавици- гумени (от тези медицинските тънките) стават - на 2 ката.
3. ако някои болт е заял, преди да го напъна и охлузя го пръскам със wd-40 или друго подобно и го чакам 10тина минути. ако и след това не тръгне, го нагрявам със газовата горелка до червено и го напъвам. винаги излизат. ако се строши- завярявам друг отгоре и пак... ако се строши вътре - го разпробивам и пренавивам резбата
4. като сглобявам двигател винаги го мажа обилно със грес.. първите 15-30 секунди като го запаля за първи път се върти на сухо все пак
5. като сглобявам двигател винаги го завъртам 2-3 пъти преди да го сложа във колата - да проверя дали нещо някъде не закача.
6. като слагам сегменти на бутала винаги гледам прорезите да са на 120 градуса един от друг.
7. като си сменям маслото ако е удобно винаги наливам масло във новия филтър. също така никога не си сменям маслото без филтъра.
8. ако сложа по-големи гуми и малко опират отвътре, играе гумения чук. ако опират отвънка- раздувам калниците със бухалка за бейзбол - слагам бухалката подходящо между калника и гумата и карам приятел леко да кара напред и назад като напъвам бухалката- стават чудеса.
9. ако правя заден диференцял, винаги ползвам паста за зъби да видя какъв отпечатък оставят зъбчатките. от него можеш да съдиш дали правилно си нагласил луфтовете- особено ако нямаш микрометри да ги мериш. изисква практика и първите 2-3 опита ще резултират във виещи диференцяли, но .. в един момент почнах на око да ги правя

после ще пиша още. нека да чуеме вашите практически автомонтьорски съвети

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани