Въпрос за цветовете на спортните пружини

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 27.02.2007
Местоположение: Breda, Netherland
Пол: Мъж
Кара: E30 Cabrio с M52B28
Мечтае да кара: чисто нов Х6 с двигател реактивен

Въпрос за цветовете на спортните пружини

Мнение от stillo » 27 Апр 2008, 16:20

Здравейте колеги понеже не съм много образован на тая тема а много съм се запалил да си взема спортни пружини искам да ви попитам каква е разликата в в цветовете на пружините??

Примерно на H&R има червени пружини които смъкват 40/40 има и жълти които смъкват 40/40 разликата в твърдоста ли е ??

на мен сега ми предлагат зелени пружини.... може ли да ми кажете нещо за тях смисал ако има някой със зелени..... да каже как се държи колата .... :help: да знам дали си заслужава да ги вземам или да си търся червени....
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 27.02.2007
Местоположение: Breda, Netherland
Пол: Мъж
Кара: E30 Cabrio с M52B28
Мечтае да кара: чисто нов Х6 с двигател реактивен

Мнение от stillo » 02 Май 2008, 20:13

Айде бе колеги няма ли някой по запознат да даде малко инфо...... :confused: или можеби не съм задал въпроса си както трябва? :idea:
Изображение

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Мнение от Dimitroff » 02 Май 2008, 20:46

Колга...компетенцията на форума в момента търка гуми на събора...изчакай няколко дни и ще получиш отговорите на въпросите си ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 212
Регистриран на: 14.11.2007
Местоположение: софия

Мнение от Вуйчо Ваньо » 06 Май 2008, 22:53

Цвета не винаги е критерйи. Ако купуваш на старо нищо не е ясно, защото от различни модели съвпадат като размер. Обърни внимание ,че в каталога за 6 и 4 цил. двг пружини 60-40 (примерно) за е36 имат различен номер, но по цвят и външен вид са еднакви.
P.S. Гледай да не са вайтек, избих си зъбите с тях :mhihi:

DS Motorsport
Аватар
Мнения: 578
Регистриран на: 14.06.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 M3 & E90 LCI
Детайли за колата: 04' E46 M3 Coupe, 6 speed manual transmission, titansilver metallic, Full options, full Magnaflow exhaust system, K&N intake

Мнение от Денислав Шишев » 12 Май 2008, 15:08

охооооо,кой бил тук! Аз да ти кажа слагам жълти пръжини на е30 и са доста добри! за да е стабилно не трябва пружината да е тварда,ами амортисиора! Това го разбрах с много опити! :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 27.02.2007
Местоположение: Breda, Netherland
Пол: Мъж
Кара: E30 Cabrio с M52B28
Мечтае да кара: чисто нов Х6 с двигател реактивен

Мнение от stillo » 13 Май 2008, 18:44

Aз вече взех зелени сега идва ред и на амортесъорите...... и дано да падне на доло че тя сега като оф-роударка.... че на сичкото отгоре предишния собственик явно се е занимавал със земеделие и е ходил по нивите с нея щото са и слагали някакви подложки които я правят още по висока..... а относно пружините ще дам мнение за зелените като ги сложим..... :winky:

Изображение :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 13 Май 2008, 21:21

Много ми е интересно как купувате пружините по цветове :roll:
Обикновено производителя прилага технически данни,където е упоменато
точно с колко мм. се снижава колата.
А по цвят не знам да има зависимост.Просто всеки производител си има характерен цвят.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 13 Май 2008, 21:55

За да няма изненади и за по-голяма точност е хубаво да имаш характеристиките на пружините, както и марката/модела. Но по принцип често срещаните вариянти са черни/жълти/червени/зелени/сини/бембени и т.н. :mhihi: Та аз съм свикнал по обоняние да разпознавам черните като стандартни за модела, червени като най-твърди, жълти като твърди, зелените и сините не ги знам въобще. Знак за твърдост биха били многото навивки - на ладите едно време бащата е слагал 2 пружини, увити една в друга, а сега просто правят пружини с повече навивки (освен, че режат стандартните). Ако нe можеш да си завреш пръста между навивките със сигурност са твърдички :mhihi:
A, само да не почнат с позьорщината някои хора, регулируемо КОНИ МОНИ ПОНИ :mhihi: Че не събора се видя как доста аматьорска сглобка може да направи по-добри времена от скъпите бмв-та.
BMW only!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 14 Май 2008, 10:49

Както каза bmwdriver-a цвета е без значение.Обикновенно колкото повече сваля една пружина толкова по-твърда е тя.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 626
Регистриран на: 21.11.2006
Местоположение: РУСЕ
Пол: Мъж
Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport

Мнение от 320iPower » 14 Май 2008, 20:19

аз мога да кажа специално за зелените
на алпина e21 C1 която е са и зелени пружините
преди време тука разглобиха една та от там знам

Кукуригуууу
Аватар
Мнения: 1377
Регистриран на: 21.07.2005
Местоположение: София Дружба Сити
Пол: Мъж
Кара: Луда Баба Яга
Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга

Мнение от Alexbmw » 15 Май 2008, 7:25

amd написа:За да няма изненади и за по-голяма точност е хубаво да имаш характеристиките на пружините, както и марката/модела. Но по принцип често срещаните вариянти са черни/жълти/червени/зелени/сини/бембени и т.н. :mhihi: Та аз съм свикнал по обоняние да разпознавам черните като стандартни за модела, червени като най-твърди, жълти като твърди, зелените и сините не ги знам въобще. Знак за твърдост биха били многото навивки - на ладите едно време бащата е слагал 2 пружини, увити една в друга, а сега просто правят пружини с повече навивки (освен, че режат стандартните). Ако нe можеш да си завреш пръста между навивките със сигурност са твърдички :mhihi:
A, само да не почнат с позьорщината някои хора, регулируемо КОНИ МОНИ ПОНИ :mhihi: Че не събора се видя как доста аматьорска сглобка може да направи по-добри времена от скъпите бмв-та.


А ти що не излезна с твойта "аматьорска сглобка" да покажеш какво можеш :mhihi: или щото там немаше бордюри, които да те спират да не се разбиеш :mhihi: Що не помислиш по въпроса, че всичко си е до задкормилното устройство което при тебе липсва :?:

По темата както каза bmwdriver-a не гледаите цветовете, а гледаите заводските характеристики ;)
Изображение
Човечеството е оцеляло не защото се е смяло, а защото късно е изобретило презерватива!

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 7.04.2008
Местоположение: северна гренландия

Мнение от bmw gazarcheto » 06 Юни 2008, 15:54

:help: незнам

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook