M50 със ITB

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 740
Регистриран на: 3.04.2007
Пол: Мъж

M50 със ITB

Мнение от Valentin_Peev » 05 Апр 2008, 17:38

http://www.youtube.com/watch?v=Wdi7qYZ9ysA
Правил ли го е някой до сега тва в България. Замислям се за по натам за атмосферен тунинг :twisted: А звука направо кърти :twisted:
Кое е по-добре една по-голяма дроселна клапа или 6 :roll:

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Мнение от ktv » 05 Апр 2008, 18:53

Това е нещо забележително :!: :!: :!:
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 740
Регистриран на: 3.04.2007
Пол: Мъж

Мнение от Valentin_Peev » 05 Апр 2008, 19:11

Ето му на човека проектите http://www.bmwe21.net/forum/viewtopic.php?t=3502&sid=87e78ac12c96b21e5219f19fefc79736
Страшни е21 е направил, а за ITB-то требва да се направи планка до колкото разбрах.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 05 Апр 2008, 19:15

Всеки вика, че става на М50/52 ама май тук никой не го е прайл.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 06 Апр 2008, 11:11

bum_bum написа:Всеки вика, че става на М50/52 ама май тук никой не го е прайл.
Става колега става. Имам познат в Германия който слага на неговата такива дросели на М50 от М3 Е иска се малко преправяне но става идеялно. Леко масленият филтър идва високичък и се налага интервенциии по него. Въпроса е че много трудно се намират тук в БГ и ако изобщо се намерят са много скъпи. Но такива дросели с едни изпускателни колектори и малко по остри валчета и може да се постигнат едни доста добри атмосферни коне ;)
Последна промяна slavianko на 06 Апр 2008, 13:12, променена общо 1 път
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 740
Регистриран на: 3.04.2007
Пол: Мъж

Мнение от Valentin_Peev » 06 Апр 2008, 12:03

Тия имат представителство в Гърция
http://www.dbilas-dynamic.de/dbilas_eng/index.htm :shock:
А иначе в DTM форума видях обяви в диапазона 400$ - 1750$. Тая по-скъпата мисля, че върви с колектора.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 06 Апр 2008, 12:15

А при нас четирицилиндровите е много по-лесно. Купуват се четирите дросела от хаябуса за под 100$ с доставката става 150, прави се преходник и си караш. Само че за да стане като хората трябва един карбонов ейрбокс да си направиш, да се сложи Мегаскуирт за да се махне дебитомера и един конусен К&Н филтър и така отидохме на 800-900лв с труда.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 06 Апр 2008, 12:17

Стават ... всичко става де, само да знаеш кво правиш. За цената ... на един приятел му купих пълен комплект дроселчета с дюзи, рейки и т.н. за 320 евра, такаче трябва да познаваш и подходящия човек :mhihi:
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Мнение от slavianko » 06 Апр 2008, 13:31

AlibiTu написа:Стават ... всичко става де, само да знаеш кво правиш. За цената ... на един приятел му купих пълен комплект дроселчета с дюзи, рейки и т.н. за 320 евра, такаче трябва да познаваш и подходящия човек :mhihi:
Братле запознай ме и ти с този подходящият човек. От сума време го търся :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: re

Мнение от bum_bum » 06 Апр 2008, 17:24

slavianko написа:
bum_bum написа:Всеки вика, че става на М50/52 ама май тук никой не го е прайл.
Става колега става. Имам познат в Германия който слага на неговата такива дросели на М50 от М3 Е иска се малко преправяне но става идеялно. Леко масленият филтър идва високичък и се налага интервенциии по него. Въпроса е че много трудно се намират тук в БГ и ако изобщо се намерят са много скъпи. Но такива дросели с едни изпускателни колектори и малко по остри валчета и може да се постигнат едни доста добри атмосферни коне ;)


Изпускателите са сложени, валовете пътуват, а дроселите живот и здраве и те ще са налични скоро.. само ме притеснявам, че се каня да правя нещо, дето никой преди мен не е опитвал тук :confused:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 740
Регистриран на: 3.04.2007
Пол: Мъж

Re: re

Мнение от Valentin_Peev » 06 Апр 2008, 18:02

bum_bum написа: Изпускателите са сложени, валовете пътуват, а дроселите живот и здраве и те ще са налични скоро.. само ме притеснявам, че се каня да правя нещо, дето никой преди мен не е опитвал тук :confused:

На М52 ли ще го правиш? Предполагам ще трябва да се смени електрониката и да се махне дебитомера, и до колкото си спомням ludiagsm беше казал, че нещо не става ако e Siemens, или се бъркам. :roll:


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: re

Мнение от sonny » 06 Апр 2008, 18:35

bum_bum написа:
slavianko написа:
bum_bum написа:Всеки вика, че става на М50/52 ама май тук никой не го е прайл.
Става колега става. Имам познат в Германия който слага на неговата такива дросели на М50 от М3 Е иска се малко преправяне но става идеялно. Леко масленият филтър идва високичък и се налага интервенциии по него. Въпроса е че много трудно се намират тук в БГ и ако изобщо се намерят са много скъпи. Но такива дросели с едни изпускателни колектори и малко по остри валчета и може да се постигнат едни доста добри атмосферни коне ;)


Изпускателите са сложени, валовете пътуват, а дроселите живот и здраве и те ще са налични скоро.. само ме притеснявам, че се каня да правя нещо, дето никой преди мен не е опитвал тук :confused:


Поне ше има на кво д се учиме без бой ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: re

Мнение от slavianko » 07 Апр 2008, 0:26

Valentin_Peev написа:
bum_bum написа: Изпускателите са сложени, валовете пътуват, а дроселите живот и здраве и те ще са налични скоро.. само ме притеснявам, че се каня да правя нещо, дето никой преди мен не е опитвал тук :confused:

На М52 ли ще го правиш? Предполагам ще трябва да се смени електрониката и да се махне дебитомера, и до колкото си спомням ludiagsm беше казал, че нещо не става ако e Siemens, или се бъркам. :roll:
Не е задължително да се маха дебитомера ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 740
Регистриран на: 3.04.2007
Пол: Мъж

Re: re

Мнение от Valentin_Peev » 07 Апр 2008, 1:08

slavianko написа:
Valentin_Peev написа:
bum_bum написа: Изпускателите са сложени, валовете пътуват, а дроселите живот и здраве и те ще са налични скоро.. само ме притеснявам, че се каня да правя нещо, дето никой преди мен не е опитвал тук :confused:

На М52 ли ще го правиш? Предполагам ще трябва да се смени електрониката и да се махне дебитомера, и до колкото си спомням ludiagsm беше казал, че нещо не става ако e Siemens, или се бъркам. :roll:
Не е задължително да се маха дебитомера ;)

То не е, ама май е хубаво да се махне. Повече въздух ще влиза, а и ще се подобри тротъл риспонса, няма да го има тва гадно забавяне :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 07 Апр 2008, 21:08

slavianko написа:
AlibiTu написа:Стават ... всичко става де, само да знаеш кво правиш. За цената ... на един приятел му купих пълен комплект дроселчета с дюзи, рейки и т.н. за 320 евра, такаче трябва да познаваш и подходящия човек :mhihi:
Братле запознай ме и ти с този подходящият човек. От сума време го търся :mhihi: :mhihi:


Питай ikonkata той ще ти каже кой е човека .. ;)

А иначе има още едно БМВ в БГ дето е с изпускатели от М3 и дроселите са на лице, само момчето още не се е навило да ги слага, че се ослушва за 2.8 вал ... колата отдавна си е с МС ... и така ... даже и Суперчарджър има ... ама той последен ще влиза.
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook