M50 със ITB
Модератор: bum_bum
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Valentin_Peev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: 3.04.2007
- Пол: Мъж
M50 със ITB
http://www.youtube.com/watch?v=Wdi7qYZ9ysA
Правил ли го е някой до сега тва в България. Замислям се за по натам за атмосферен тунинг
А звука направо кърти
Кое е по-добре една по-голяма дроселна клапа или 6
Правил ли го е някой до сега тва в България. Замислям се за по натам за атмосферен тунинг


Кое е по-добре една по-голяма дроселна клапа или 6

- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
- Valentin_Peev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: 3.04.2007
- Пол: Мъж
Ето му на човека проектите http://www.bmwe21.net/forum/viewtopic.php?t=3502&sid=87e78ac12c96b21e5219f19fefc79736
Страшни е21 е направил, а за ITB-то требва да се направи планка до колкото разбрах.
Страшни е21 е направил, а за ITB-то требва да се направи планка до колкото разбрах.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Става колега става. Имам познат в Германия който слага на неговата такива дросели на М50 от М3 Е иска се малко преправяне но става идеялно. Леко масленият филтър идва високичък и се налага интервенциии по него. Въпроса е че много трудно се намират тук в БГ и ако изобщо се намерят са много скъпи. Но такива дросели с едни изпускателни колектори и малко по остри валчета и може да се постигнат едни доста добри атмосферни конеbum_bum написа:Всеки вика, че става на М50/52 ама май тук никой не го е прайл.

Последна промяна slavianko на 06 Апр 2008, 13:12, променена общо 1 път
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Valentin_Peev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: 3.04.2007
- Пол: Мъж
Тия имат представителство в Гърция
http://www.dbilas-dynamic.de/dbilas_eng/index.htm
А иначе в DTM форума видях обяви в диапазона 400$ - 1750$. Тая по-скъпата мисля, че върви с колектора.
http://www.dbilas-dynamic.de/dbilas_eng/index.htm

А иначе в DTM форума видях обяви в диапазона 400$ - 1750$. Тая по-скъпата мисля, че върви с колектора.
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
А при нас четирицилиндровите е много по-лесно. Купуват се четирите дросела от хаябуса за под 100$ с доставката става 150, прави се преходник и си караш. Само че за да стане като хората трябва един карбонов ейрбокс да си направиш, да се сложи Мегаскуирт за да се махне дебитомера и един конусен К&Н филтър и така отидохме на 800-900лв с труда.
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Стават ... всичко става де, само да знаеш кво правиш. За цената ... на един приятел му купих пълен комплект дроселчета с дюзи, рейки и т.н. за 320 евра, такаче трябва да познаваш и подходящия човек 

Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Братле запознай ме и ти с този подходящият човек. От сума време го търсяAlibiTu написа:Стават ... всичко става де, само да знаеш кво правиш. За цената ... на един приятел му купих пълен комплект дроселчета с дюзи, рейки и т.н. за 320 евра, такаче трябва да познаваш и подходящия човек


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: re
slavianko написа:Става колега става. Имам познат в Германия който слага на неговата такива дросели на М50 от М3 Е иска се малко преправяне но става идеялно. Леко масленият филтър идва високичък и се налага интервенциии по него. Въпроса е че много трудно се намират тук в БГ и ако изобщо се намерят са много скъпи. Но такива дросели с едни изпускателни колектори и малко по остри валчета и може да се постигнат едни доста добри атмосферни конеbum_bum написа:Всеки вика, че става на М50/52 ама май тук никой не го е прайл.
Изпускателите са сложени, валовете пътуват, а дроселите живот и здраве и те ще са налични скоро.. само ме притеснявам, че се каня да правя нещо, дето никой преди мен не е опитвал тук

- Valentin_Peev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: 3.04.2007
- Пол: Мъж
Re: re
bum_bum написа: Изпускателите са сложени, валовете пътуват, а дроселите живот и здраве и те ще са налични скоро.. само ме притеснявам, че се каня да правя нещо, дето никой преди мен не е опитвал тук
На М52 ли ще го правиш? Предполагам ще трябва да се смени електрониката и да се махне дебитомера, и до колкото си спомням ludiagsm беше казал, че нещо не става ако e Siemens, или се бъркам.

Re: re
bum_bum написа:slavianko написа:Става колега става. Имам познат в Германия който слага на неговата такива дросели на М50 от М3 Е иска се малко преправяне но става идеялно. Леко масленият филтър идва високичък и се налага интервенциии по него. Въпроса е че много трудно се намират тук в БГ и ако изобщо се намерят са много скъпи. Но такива дросели с едни изпускателни колектори и малко по остри валчета и може да се постигнат едни доста добри атмосферни конеbum_bum написа:Всеки вика, че става на М50/52 ама май тук никой не го е прайл.
Изпускателите са сложени, валовете пътуват, а дроселите живот и здраве и те ще са налични скоро.. само ме притеснявам, че се каня да правя нещо, дето никой преди мен не е опитвал тук
Поне ше има на кво д се учиме без бой

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: re
Не е задължително да се маха дебитомераValentin_Peev написа:bum_bum написа: Изпускателите са сложени, валовете пътуват, а дроселите живот и здраве и те ще са налични скоро.. само ме притеснявам, че се каня да правя нещо, дето никой преди мен не е опитвал тук
На М52 ли ще го правиш? Предполагам ще трябва да се смени електрониката и да се махне дебитомера, и до колкото си спомням ludiagsm беше казал, че нещо не става ако e Siemens, или се бъркам.

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Valentin_Peev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: 3.04.2007
- Пол: Мъж
Re: re
slavianko написа:Не е задължително да се маха дебитомераValentin_Peev написа:bum_bum написа: Изпускателите са сложени, валовете пътуват, а дроселите живот и здраве и те ще са налични скоро.. само ме притеснявам, че се каня да правя нещо, дето никой преди мен не е опитвал тук
На М52 ли ще го правиш? Предполагам ще трябва да се смени електрониката и да се махне дебитомера, и до колкото си спомням ludiagsm беше казал, че нещо не става ако e Siemens, или се бъркам.
То не е, ама май е хубаво да се махне. Повече въздух ще влиза, а и ще се подобри тротъл риспонса, няма да го има тва гадно забавяне

- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
slavianko написа:Братле запознай ме и ти с този подходящият човек. От сума време го търсяAlibiTu написа:Стават ... всичко става де, само да знаеш кво правиш. За цената ... на един приятел му купих пълен комплект дроселчета с дюзи, рейки и т.н. за 320 евра, такаче трябва да познаваш и подходящия човек![]()
Питай ikonkata той ще ти каже кой е човека ..

А иначе има още едно БМВ в БГ дето е с изпускатели от М3 и дроселите са на лице, само момчето още не се е навило да ги слага, че се ослушва за 2.8 вал ... колата отдавна си е с МС ... и така ... даже и Суперчарджър има ... ама той последен ще влиза.
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани