465hp @ 0.24bar boost M5 3.6

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

465hp @ 0.24bar boost M5 3.6

Мнение от KAMIKADZE » 19 Май 2004, 13:13

Ето цялата история на тва М5 как от 311-315коня станало 465 .........
http://www.bayaream5s.com/Building_The_ ... o_P-1.html
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 19 Май 2004, 22:10

:D Тука некой нема ли да напише некаква историйка вече.Какъв е тоя карък?Червени конци треа да са връзват вече. :D

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 20 Май 2004, 8:32

Истории и аз можа да напиша ( измисля ) амааааааа - няма време за истински неща - тва кат на този е леснооо много се замислих за нещо такова като боост де не като сетуп ( суперчарджър) май се получава щото вече доста станаха - е и оня бразилец дето го постнах във Видео форума .....
С моите 380 уж коня ако падна на 1.8сек на 60' - на 400м ще съм около 12.5 - тогава с 450коня ще ми е много по лесно .............
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 20 Май 2004, 10:56

Секс на колела!!!

Много красива кола (И от каквото чета не е от най бавните :roll: )
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

master of the force
Аватар
Мнения: 5578
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 20 Май 2004, 19:01

1.8 сикстифутер със е36 .. само със сликове .. което значи здрав заден мост, съединител, маховик и тн.

да не говориме че и въртящия ти момент трябва да го има- а при тебе всичко почва от 3500 оборота нагоре общо взето...

380 коня на вала и сцепление трябва да ти дават 12.5-12.7.. ако не ги правиш начи или конете не са ти толкова или сцеплението ти куца... мисли го...

а м5цата си я бива...
алекс
трабант 601с
разни други возила

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 20 Май 2004, 19:54

Само едно вметка: Е46 М3 с добър шофьор прави 1.8 сек на 60 фута (и от там 13.5 сек на 1/4 миля на 1200м надморска), и колата е стандартна. Е36 с 380 коня според мен може да направи същото.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 20 Май 2004, 21:41

Камикадзе,като се позамислих последните месеци май тия 400 метра не са важни.Не стига,че се чупи всичко,ами и постоянно си мислиш как да издевателстваш над мотора в името на някоя конска силица в повече.Два три ластика и пак в гаража.Нещо много тъпо ми се струва. Друго си е да се кара на дрифт,на завои,да се учи техника.
Бърнаутите също са си супер тъпотия.
Изобщо не е толкова важно да си добър на 400 м.Това,дето го изпитах зимата на Витоша просто няма равно.Мани ги тея 1.8 сек.Карай си с кеф с вратите настрани и не му мисли.Това поне го можете много добре,доколкото Турбоманиака ми разказа :D И като гледам Мантата на Влади как се сучи......де да можеше и мойта жипка така :( При вас кефа си е по-голям.

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 21 Май 2004, 8:46

1.8 се прави лесно на стреет гуми
Значи М -ка с 320 коня на колелетата прави 1.8 на стреет гуми , 1.65 на драг радиали БФ гоодрич 275/40 като тогава е на 11.68 на 1/4миля и 1.5 със сликове - тук нямам 1/4миля това е кола с единтични данни като моята просто човека има 8-9 години стаж в драг-а .... Аз ще се радвам и на 1.8 - в момента съм на 13.6 на 1/4 миля с 2.7-2.8 60'
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

master of the force
Аватар
Мнения: 5578
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 21 Май 2004, 17:27

всяко време под 2 секунди със кола със независимо окачване е много добро.. особено ако си на др или улични гуми.

това бмв дето казваш че е 1.6 със сликове не може да е стандартно отзад и разликата да са само сликовете... такова време дава 4х4 966 битурбо със сликове и "изпуснат" съединител на 4500 оборота и то на подготвена писта...

а твойте 2.6 ... ако не го жалиш и ги даваш тия времена- не знам... поне 2.0-2.2 трябва да можеш винаги да заковеш със свестен съединител...
алекс
трабант 601с
разни други возила

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 21 Май 2004, 19:42

90% от Шведските БМВ-та са в диапазона 1.5-1.6 60' това е всичко оризинално - само сликове - ползват М5 диф като натягат шпера малко
ето ти един от най добрите примери : http://m3turbo.serveftp.com/prestanda.php
тази кола е 550коня на задните колелета - преди де тази година щяла да е повече .......
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1355
Регистриран на: 19.08.2003
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж

Мнение от grnka » 22 Май 2004, 17:13

това не е нищо ...имам на едно списание тук М3 турбо е36 на 798 коня на колелото :shock: искам да споделя с вас ама не знам как да го кача от списанието на сайта...

малко данни за тази кола значи двг е 3.2 с гаретт налягане около 2.5 не знам със сигурност ама 0-100 за 3.9 сек (пак не съм сигурен) и макс скорост 320+ не са рибарски истории ама списанието пише кво и що е направено

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 26 Май 2004, 12:01

landikar написа:Камикадзе,като се позамислих последните месеци май тия 400 метра не са важни.Не стига,че се чупи всичко,ами и постоянно си мислиш как да издевателстваш над мотора в името на някоя конска силица в повече.Два три ластика и пак в гаража.Нещо много тъпо ми се струва. Друго си е да се кара на дрифт,на завои,да се учи техника.
Бърнаутите също са си супер тъпотия.
Изобщо не е толкова важно да си добър на 400 м.Това,дето го изпитах зимата на Витоша просто няма равно.Мани ги тея 1.8 сек.Карай си с кеф с вратите настрани и не му мисли.Това поне го можете много добре,доколкото Турбоманиака ми разказа :D И като гледам Мантата на Влади как се сучи......де да можеше и мойта жипка така :( При вас кефа си е по-голям.

:bowdown:
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook