Генерация за атмосферен сериен M42B18 - Въпрос?
Модератор: bum_bum
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Генерация за атмосферен сериен M42B18 - Въпрос?
Какъв ще е ефекта от 63,5мм. права генерация от стандартните колекторни тръби до крайно моторспорт група А гърне, положителен или отрицателен, при условие, че стандартно е с 55мм. И има ли оптимална конфигурация?



Take Me to the Hospital...
- ditko1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
- phantomas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 3.11.2007
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Is Hybrid
- Мечтае да кара: M1
- cucko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1688
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d touring
- ditko1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
Добре по друг начин да поставя въпроса
Права генерация 55мм. до крайното гърне или права генерация на 63мм.? Каква ще е разликата между двете. Че е шумно не ме притеснява изобщо. Kолата ще се подготвя за писта и слалом. Как ще е в ниски и във високи обороти с 1вия и с 2рия вариант?

Права генерация 55мм. до крайното гърне или права генерация на 63мм.? Каква ще е разликата между двете. Че е шумно не ме притеснява изобщо. Kолата ще се подготвя за писта и слалом. Как ще е в ниски и във високи обороти с 1вия и с 2рия вариант?

Take Me to the Hospital...
- dobo-is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 6.03.2007
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: остъклена тераса
- Мечтае да кара: open wheeler
lazaronni написа:Добре по друг начин да поставя въпроса![]()
Права генерация 55мм. до крайното гърне или права генерация на 63мм.? Каква ще е разликата между двете. Че е шумно не ме притеснява изобщо. Kолата ще се подготвя за писта и слалом. Как ще е в ниски и във високи обороти с 1вия и с 2рия вариант?
колега другата седмица ще ти кажа,смятам на 60мм да мина да видим кво ще стане,за сега ще е със сток изпускателен колектор,но какво крайно гърне да ползвам

- phantomas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 3.11.2007
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Is Hybrid
- Мечтае да кара: M1
добо тръбата как се захваща за изпускателните колектори на двигателя , някакъв накрайник или се реже от старата генерация захвата и от там нататък тръбата ?
BMW 318is
- ditko1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
- phantomas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 3.11.2007
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Is Hybrid
- Мечтае да кара: M1
- dobo-is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 6.03.2007
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: остъклена тераса
- Мечтае да кара: open wheeler
ми аз си мисля да срежа след генерацията точно там където от 2 преминава в 1 тръба,та режа от там и съм си приготвил едно подходящо преходче към по голямото фи
,а ламбда сондата ще си остане на същото разтояние (като при оригиналните тръби,за да не я опърля
или отдалеча,че мое да стане лошо
)като се разпробие голямата дулма
и се завари примерно една гайка и сондата ще се навие на нея,от там назад продължавам до края (естественно като се спазват извивките и пътя на оригиналната тръба)та където за накрая още не съм измислил нищо подходящо
някой ако има друго предложение или е правил нещо такова,моля да сподели
то аз едно обяснение направих,няма що
чак не мога сам да се разбера





някой ако има друго предложение или е правил нещо такова,моля да сподели

то аз едно обяснение направих,няма що

чак не мога сам да се разбера

- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Замислете се за следното - с по-широките тръби пропускателната способност на количеството газове се увеличава и един вид мотора се "отпушва", но как ще се промени скоростта на газовете? Дали пък от завода са изчислили оптималните тръби или нарочно са скопили колата за да балансират шум/количество на възглероден диоксид (вредни газове)?
BMW only!
Моя ис до оня ден беше с тръба от началото до края, а на края едно ужасно дрънчащо гърне, закарах си колата на гърнеджия и сложиха оригинално резонаторно гърне от БМВ, разлика в звука почти няма, но има разлика в работата на мотора, малко стабилизира оборотите. Скоро ще сменям и задното гърне, навил съм се на бум-бум на проходното гърне, звука който вади е просто перфектен, ама нали съм с Мдобавка и не знам къ ше седи, ама то от опит кухарка не боли 

- phantomas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 3.11.2007
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Is Hybrid
- Мечтае да кара: M1
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани