спортно гърне

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 509
Регистриран на: 3.11.2007
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Is Hybrid
Мечтае да кара: M1

спортно гърне

Мнение от phantomas » 02 Мар 2008, 1:50

избрал съм си някво от тия никилираните гърнета до 100лв понеже старото беше обикновена ламарина и изгни бързо на заварките но се чудя дали да е двуцевка или единично , има ли разлика между тях ? в звук , поток и т.н. освен че едното е по тежко и по лесно се къса ,

другия ми въпрос е с каква тръба да заменя стандартните траби от колекторите до гърнето , може ли с цяла и колко мм трябва да е диаметъра ? става въпрос за м42 е36 ако има значение
BMW 318is


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 02 Мар 2008, 10:27

Човек, остави си оригиналните тръби, ако имаш катализатор, може да го махнеш, щото със сигурност е бил катализатор, а най-отзад си вземи едно проходно гърне, даже Бум-бума има едно за продан, беше на неговата е36 ца, гърнето вади супер звук и ще останеш доволен, но посредата задължително резонатор, а ако си решил да слагаш само една тръба и отзад някво гърне, ела да си смениме генерациите, аз съм така и вече ме боли главата

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 509
Регистриран на: 3.11.2007
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Is Hybrid
Мечтае да кара: M1

Мнение от phantomas » 04 Мар 2008, 3:06

сони няма проблем да си сменим генерациите ама аз от м40 слагам м42 с чип и по нейде турбина /не знам дали има значение за потока/ и съм с генерация от м40 , нямам представа дали е същата , кажи от каква тръба си направи твоята генерациа , колко и е диаметъра и материала , дай подробности ;)
BMW 318is

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook