спортно гърне
Модератор: bum_bum
3 мнения
• Страница 1 от 1
- phantomas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 3.11.2007
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Is Hybrid
- Мечтае да кара: M1
спортно гърне
избрал съм си някво от тия никилираните гърнета до 100лв понеже старото беше обикновена ламарина и изгни бързо на заварките но се чудя дали да е двуцевка или единично , има ли разлика между тях ? в звук , поток и т.н. освен че едното е по тежко и по лесно се къса ,
другия ми въпрос е с каква тръба да заменя стандартните траби от колекторите до гърнето , може ли с цяла и колко мм трябва да е диаметъра ? става въпрос за м42 е36 ако има значение
другия ми въпрос е с каква тръба да заменя стандартните траби от колекторите до гърнето , може ли с цяла и колко мм трябва да е диаметъра ? става въпрос за м42 е36 ако има значение
BMW 318is
Човек, остави си оригиналните тръби, ако имаш катализатор, може да го махнеш, щото със сигурност е бил катализатор, а най-отзад си вземи едно проходно гърне, даже Бум-бума има едно за продан, беше на неговата е36 ца, гърнето вади супер звук и ще останеш доволен, но посредата задължително резонатор, а ако си решил да слагаш само една тръба и отзад някво гърне, ела да си смениме генерациите, аз съм така и вече ме боли главата
- phantomas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 3.11.2007
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Is Hybrid
- Мечтае да кара: M1
сони няма проблем да си сменим генерациите ама аз от м40 слагам м42 с чип и по нейде турбина /не знам дали има значение за потока/ и съм с генерация от м40 , нямам представа дали е същата , кажи от каква тръба си направи твоята генерациа , колко и е диаметъра и материала , дай подробности 

BMW 318is
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани